ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

PROTOKÓŁ Nr XXIII/2020 nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy Piecki z 2 października 2020 r.

Informacja ogłoszona dnia 2020-10-23 12:03:24 przez Tyberiusz Maksymow

Akapit nr 1 - brak tytułu

PROTOKÓŁ Nr XXIII/2020
 
XXIII – nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy Piecki, odbytej w dniu 2 października 2020 r. pod przewodnictwem Pana Tomasza Jasinowicza – Przewodniczącego Rady Gminy Piecki.
 
Transmisja obrad XXIII – nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy Piecki znajduje się na stronie internetowej Gminy Piecki oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piecki (bip.piecki.com.pl)
 
Obrady Rady Gminy odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy Piecki, w godzinach 12:55 – 13:09.
W sesji udział wzięli:
- radni Rady Gminy Piecki - wg załączonej listy obecności (100%),
- Wójt Gminy Pani Agnieszka Kurczewska.
 
Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz dokonał otwarcia XXIII - nadzwyczajnej sesji przy obecności 15 radnych, na ustawowy skład Rady 15 radnych – lista obecności w załączeniu do niniejszego protokołu (Załącznik nr 1 i nr 2), stwierdził zachowanie prawomocności obrad, powitał wszystkich zebranych, po czym przedstawił propozycję – wniosek Wójta o zmianę porządku obrad – wycofanie pkt. 2b dot. przyjęcia uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej Powiatowi Mrągowskiemu na dofinansowanie zakupu karetki transportowej przez Szpital Mrągowski –
Pani Wójt poproszona o udzielenie wyjaśnień m.in. poinformowała, że po podjęciu uchwały przez Radę w tej sprawie 17 czerwca br., uzyskaliśmy informację od Powiatu, że – wg opinii RIO w Olsztynie, uchwały gmin o udzieleniu dofinansowania do zakupu karetki, trzeba zmienić – żeby Szpital mógł zakupić karetkę, a nie Powiat. Przedstawiono nam nowy projekt uchwały, jednak zdaniem naszego radcy, nasza uchwała jest dobra, jedynie zapisy umowy o przekazaniu dotacji powinny być odpowiednio zredagowane. W związku z tym obecny wniosek o wycofanie z porządku obrad tej sprawy – obowiązuje więc dotychczasowa uchwała z 17 czerwca, która jest do realizacji.
 
Przewodniczący Rady T. Jasinowicz poddał pod głosowanie wniosek o zmianę porządku obrad j. w. – został przyjęty 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie; imienny wykaz głosowania stanowi załącznik nr 3.
 
Przystąpiono do realizacji porządku obrad, jak niżej:
  1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.
  3. Zamknięcie obrad.
 
Ad 2.
Wyjaśnień udzieliła Wójt Gminy Pani A. Kurczewska, m. in., iż wykonana została już inwestycja rozbudowy – przebudowy ulicy Rolnej, i żeby rozliczyć tą inwestycję i otrzymać dofinansowanie zobowiązani jesteśmy zaliczyć odcinek przebudowywanej drogi do kategorii dróg gminnych, który obecnie jest drogą wewnętrzną. Jest to niezbędny warunek do otrzymania dofinansowania z Urzędu Marszałkowskiego.
 
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan A. Larenta odczytał projekt uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych, po czym Przewodniczący Rady Pan T. Jasinowicz poddał pod głosowanie imienne przyjęcie uchwały w w/w sprawie – została przyjęta 15 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XXIII/143/20); imienny wykaz głosowania stanowi załącznik Nr 4.
 
Ad 3.
W związku z wyczerpaniem spraw z porządku obrad XXIII Sesji - nadzwyczajnej, Przewodniczący Rady Pan Tomasz Jasinowicz ogłosił zamknięcie obrad.
 
Na tym protokół zakończono.
Przewodniczący Rady
Tomasz Jasinowicz
Protokół sporządziła:
Joanna Kaczyńska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-10-23 12:02:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-10-23 12:03:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-10-23 12:03:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
358 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony