ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

PROTOKÓŁ Nr XXVIII/2012 Sesji Rady Gminy Piecki z 26 listopada 2012r.

Informacja ogłoszona dnia 2013-01-07 16:16:01 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

PROTOKÓŁ Nr XXVIII/2012
XXVIII Sesji Rady Gminy Piecki, odbytej w dniu 26 listopada 2012 r. pod przewodnictwem Pana Andrzeja Brodzika – Przewodniczącego Rady Gminy Piecki.

Obrady Rady Gminy odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy Piecki, w godzinach 10:00 – 12:30.

W sesji udział wzięli:
- radni Rady Gminy Piecki - wg załączonej listy obecności (nieobecni: D. Dawid, M. Nadolna),
- sołtysi z terenu Gminy – wg załączonej listy obecności,
- zaproszeni goście – wg załączonej listy obecności,
- Wójt Gminy Pani Agnieszka Kurczewska,
- Skarbnik Gminy Pani Krystyna Witkowska.

Przewodniczący Rady Pan Andrzej Brodzik dokonał otwarcia XXVIII Sesji przy obecności 12 radnych - na ustawowy stan Rady 15 radnych, stwierdził zachowanie prawomocności obrad, powitał wszystkich zebranych. Poinformował, że do przedstawionego porządku proponowane są zmiany – wynikłe na wczorajszym wspólnym posiedzeniu komisji, tj. poszerzenie o sprawy:
- podjęcie uchwały w sprawie ustalenia cen i stawek opłat za dostarczanie energii cieplnej dla CO i CW – jako pkt 6b porządku,
- podjęcie uchwały w spr. zmiany planu finansowego Gminnego Programu RPA na 2012 r. – jako pkt 6c porządku
oraz zmiana na dzisiejszy wniosek Wójta - zmiany budżetu Gminy na 2012 rok –

- powyższe propozycje zmian Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie, w wyniku którego zostały przyjęte 12 gł. „za”, tj. jednomyślnie.

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Zapytania i wolne wnioski radnych.
3. Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
4. Informacja Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym.
5. Ustalenie wysokości stawek podatków i opłat lokalnych na 2013 rok – przyjęcie uchwał w sprawach:
a) ustalenia stawek podatku od nieruchomości,
b) ustalenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
c) obniżenia średniej ceny żyta do celów wymiaru podatku rolnego,
d) ustalenia dziennych stawek opłaty targowej oraz zasad jej poboru,
e) ustalenia wysokości dziennych stawek opłaty miejscowej oraz zasad poboru tej opłaty,
f) ustalenia wysokości stawki opłaty od posiadania psów oraz terminów jej płatności,
g) zmiany uchwały w sprawie ustalenia wzorów formularzy niezbędnych do wymiaru i poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego.
6. Przyjęcie uchwał w sprawach:
a) wyrażenia zgody na zawarcie w drodze bezprzetargowej umowy użyczenia nieruchomości zabudowanej, położonej w miejscowości Babięta 18, gmina Piecki na okres 10 lat,
b) ustalenia cen i stawek opłat za dostarczanie energii cieplnej dla CO i CW,
c) zmian w planie finansowym Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii oraz Przemocy w Rodzinie na 2012 r.
7. Informacje Wójta i Przewodniczącego Rady o wynikach analizy oświadczeń majątkowych.
8. Informacja Wójta o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Piecki w roku szkolnym 2011/12.
9. Wystąpienia sołtysów oraz zaproszonych gości.
10. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.
11. Zamknięcie obrad.

Ad. 2 – zapytania i wolne wnioski radnych
Pani Wiesława Rolka – pytanie do Pani Wójt odn. przystanku – słupka przystankowego, gdyż wczoraj mieszkańcy pytali ją o tą sprawę, bo przynieśli jakieś pismo do Urzędu, pytają, czy Pani Wójt podjęła jakieś działania w tym kierunku, żeby tam zatrzymywał się autobus. Ponadto pytanie czy poszło pismo do DODP o poprawienie nawierzchni drogi w Starych Kiełbonkach – załatanie dziur, gdyż ludzie nie mogą przez hałasy spać w nocy oraz zapytała, czy wnioski składane do funduszu sołeckiego zostały załatwione pozytywnie, czy sołtysi mogą już zaczynać działać, bo niektóre prace wymagają wcześniejszego podjęcia.

Ad. 3 – przyjęcie protokołów z poprzednich sesji

Przewodniczący Rady Pan A. Brodzik poinformował, że do przyjęcia pozostają protokoły z ostatnich sesji, tj.: sesji zwyczajnej Nr XXVI/2012 z dnia 19 października 2012 r. i sesji nadzwyczajnej Nr XXVII/2012 z dnia 26 października 2012 r.; protokoły były wyłożone do wglądu na sali obrad, każdy zainteresowany mógł się z nim zapoznać – po czym zwrócił się do radnych z zapytaniem, czy wnoszą uwagi.

Uwag nie wnoszono; przyjęcie protokołów poddano kolejno głosowaniom:

1) Nr XXVI/2012 z dnia 19 października 2012 r. – 12 gł. „za” – przyjęto jednomyślnie;
2) Nr XXVII/2012 z dnia 26 października 2012 r. – 12 gł. „za” – przyjęto jednomyślnie.

Ad. 4 – informacja Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym

Informację pisemną z działalności w okresie międzysesyjnym sporządzoną na podstawie zarządzeń Wójta wydanych w okresie od 19 października do 23 listopada 2012 r. radni oraz sołtysi otrzymali przed sesją do szczegółowego zapoznania się; informacja stanowi załącznik do protokołu.
Pani Wót A. Kurczewska przedstawiła informacje nt. pozostałych działań w powyższym okresie, w tym m. in.:
w sprawie przetargu na remont budynku byłego ośrodka zdrowia na potrzeby ŚDS – wpłynęło 6 ofert, przetarg nie jest jeszcze ostatecznie rozstrzygnięty, wstępnie wybrana oferta za 219.000 zł. Prace remontowe potrwają do 22 lub 23 grudnia, a więc nie spełnimy warunku dla otrzymania pieniędzy na uczestnika ŚSD, który powinien w nim przebywać co najmniej 10 dni w miesiącu, Wojewoda zgodził się – na nasz wniosek, na przesuniecie środków z bieżącego utrzymania na potrzeby remontowe. ŚSD rozpocznie działalność od 1 stycznia 2013 r. Dzisiaj o godz. 14:00 odbędzie się II etap konkursu na kierownika ŚDS – wpłynęło 8 ofert, z tego 3 osoby spełniły warunki i przeszły do II etapu, który będzie w postaci testu i rozmowy kwalifikacyjnej;
w sprawie firmy VAPO i zadłużenia za dostarczania ciepła – mamy ustalony termin na 30 listopada, w którym spotykamy się z przedstawicielami firmy VAPO i podpiszemy ugodę przed notariuszem, że zobowiązujemy się spłacić zadłużenie ponad 200.000 zł do 30 marca przyszłego roku;
przygotowujemy się do zamówienia na energię elektryczną – odbyło się w tej sprawie spotkanie w Kętrzynie, w którym uczestniczyła Pani Sekretarz; 5 lub 6 samorządów przygotowuje się do wspólnego ogłoszenia takiego zamówienia, mamy nadzieję, że znacznie obniży to koszty energii oświetlenia ulicznego, potrzebna też tu będzie uchwała Rady;
podpiszemy Porozumienie z LOT – i piszemy wspólny wniosek, którego tytuł brzmi: Kształtowanie przestrzeni turystycznej, zwiększenie atrakcyjności turystycznej Mazur przez oznakowanie mazurskiej sieci szlaków rowerowych – 2 ścieżki rowerowe będą oznakowane z tego projektu, wkład własny Gminy to 1.000 zł;
w najbliższą środę odbędzie się spotkanie z sołtysami, na którym będzie podsumowanie realizacji zadań w 2012 r. oraz omówienie projektu budżetu Gminy na przyszły rok.

Ad. 5 – ustalenie wysokości stawek podatków i opłat lokalnych na 2013 rok

Na wstępie Pani Skarbnik Pani K. Witkowska m. in. poinformowała, że Minister Finansów podał w obwieszczeniu z dnia 2 sierpnia br. informację o górnych stawkach podatków i opłat lokalnych na 2013 rok – generalnie wzrastają one o 4 – 5 % w stosunku do stawek z 2012 r. Rada Gminy ma kompetencje obniżenia tych stawek na terenie swojej Gminy, dodała, że szczegółowo stawki podatkowe były omówione przez radnych na wspólnym posiedzeniu komisji w dniu 23 listopada. Ogólnie stawki podatkowe wg propozycji Pani Wójt wzrastają o 3% w stosunku do stawek z ubiegłego roku, poza małymi wyjątkami, zaproponowanymi na wspólnym posiedzeniu przez radnych i zaakceptowanymi przez Panią Wójt.
Proponowane stawki podatkowe w załączeniu do nin. protokołu.

a) podatek od nieruchomości – podatek ten jest bardzo istotny z punktu widzenia dochodów budżetu Gminy, gdyż wpływy wynoszą ok. 3 mln zł; przedstawiła proponowane stawki w tym podatku – od gruntów i budynków.

(doszła Pani radna B. Bongarc – stan Rady 13 radnych)

Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek podatku od nieruchomości; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 12 gł. „za”, 0 przeciw, 1 wstrz. się (uchwała Nr XXVIII/106/12);

b) podatek od środków transportowych – stawki tego podatku są zróżnicowane w zależności od rodzaju pojazdu, płacą go posiadacze samochodów ciężarowych, ciągników siodłowych, przyczep, naczep – poza rolnikami, autobusów, przy czym stawki zróżnicowane są od masy całkowitej, liczby osi.
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek podatku od środków transportowych; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 13 gł. „za” – jednomyślnie (uchwała Nr XXVIII/107/12);

c) cena żyta do celów wymiaru podatku rolnego – Prezes GUS ogłosił cenę skupu żyta za
okres pierwszych trzech kwartałów 2012 r. w wysokości 75,86 zł za 1 dt – i przy tej stawce podatek rolny za 1 ha przeliczeniowy wyniósłby 189,65 zł. W naszej gminie proponuje się obniżenie urzędowej ceny żyta do kwoty 56,65 zł za 1 dt, co daje podatek rolny w kwocie 141,63 zł (wzrost o 1,65 zł do 2012 r.).
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny żyta do celów wymiaru podatku rolnego; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 12 gł. „za”, 0 przeciw, 1 wstrz. się (uchwała Nr XXVIII/108/11);

d) opłata targowa – stawki tej opłaty również wzrastają o 3% w stosunku do stawek z 2012 r. uchwały, ponadto podtrzymuje się, że inkasentami tej opłaty są sołtysi, pobór opłaty następuje za pokwitowaniem, inkasentom przysługuje wynagrodzenie – 20% zainkasowanej kwoty.
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie ustalenia dziennych stawek opłaty targowej oraz zasad jej poboru; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 12 gł. „za”, 0 przeciw, 1 wstrz. się (uchwała Nr XXVIII/109/12);

e) opłata miejscowa – pobierana jest za każdy dzień pobytu od osób przebywających w celach turystycznych, wypoczynkowych – stawka może wynosić max 2,17 zł, proponowana jest 2,14 zł.
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości dziennych stawek opłaty miejscowej oraz zasad poboru tej opłaty; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 13 gł. „za” – jednomyślnie (uchwała Nr XXVIII/110/12);

f) opłata od posiadania psów – max stawka za 1 psa wynosi 119,93 zł; w naszej gminie proponowana jest stawka 50 zł oraz utrzymanie zwolnienia z podatku do 3 psów na każde gospodarstwo domowe, co praktycznie powoduje, że tego podatku nie pobieramy.
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawki opłaty od posiadania psów oraz terminów jej płatności; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 13 gł. „za” – jednomyślnie (uchwała Nr XXVIII/111/12);

g) zmiany w formularzach podatkowych – zmiany formularzy deklaracji i informacji na podatek od nieruchomości są zmianami czysto formalnymi, wynikającymi ze zmian ustawowych.
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia wzorów formularzy niezbędnych do wymiaru i poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 13 gł. „za” – jednomyślnie (uchwała Nr XXVIII/112/12);

(Pani radna W. Rolka opuściła salę obrad – stan Rady 12 radnych)

Ad. 6 – przyjęcie uchwał w sprawach:

a) wyrażenia zgody na zawarcie w drodze bezprzetargowej umowy użyczenia nieruchomości zabudowanej, położonej w miejscowości Babięta 18, gmina Piecki na okres 10 lat

Powyższą sprawę przedstawiła Pani Wójt A. Kurczewska; m. in. poinformowała, że 2 miesiące temu wpłynął wniosek Pani A. Lemańskiej – Prezesa Fundacji Alternatywnej Edukacji „ALE” z siedzibą w Zyzdrojowym Piecku o przekazanie w użyczenie na okres 10 lat budynku po szkole w Babiętach. Szkoła nie funkcjonuje już od ponad 8 lat, budynek niszczeje, samorząd nie ma środków na jego remont. 9 listopada część radnych pojechała na „wizję lokalną” dla obejrzenia na miejscu stanu tego budynku. Budynek nie jest w najlepszym stanie, uważam, że propozycja Pani Lemańskiej jest dla Gminy bardzo korzystna, a szczególnie dla mieszkańców Babięt i Zyzdrojowego Piecka. Wcześniej była propozycja, żeby ten budynek przystosować na mieszkania – mieszkania socjalne, a z kosztorysu wynika, że byłby to koszt ponad 600.000 zł.
Następnie zwróciła się z prośbą do Pana Przewodniczącego Rady o udzielenie głosu obecnej na sali obrad Pani A. Lemańskiej, która bliżej przedstawiłaby propozycję utworzenia na bazie tego budynku Centrum Rozwoju Talentownia – z zasięgiem na całą północno-wschodnią Polskę.

Pani Aleksandra Lemańska w swym wystąpieniu m. in. poinformowała na wstępie, że reprezentuje też działającą w partnerstwie Fundację Polski Portal Edukacyjny Interkl@sa z siedzibą Warszawie. Centrum Rozwoju Talentownia ma być ośrodkiem realizowania projektów, głównie edukacyjnych, obejmujących przede wszystkim mieszkańców Gminy Piecki – szkolenia, kursy, a także źródło zarobkowania. Budynek b. szkoły w Babiętach daje ku temu możliwości bazowe, w tym dla stworzenia miejsc noclegowych. Fundacje mają szerokie możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych z różnych źródeł – i tymi środkami będzie stopniowo wykonywany remont budynku. Po rozmowie z radnymi dajemy sobie obopólnie czas 10 lat użyczenia, ale okres 3 lat na sprawdzenie naszej efektywności, żeby zacząć prace remontowe. Jeśli – bo może się zdarzyć, że nie uda się nam pozyskać pieniędzy – w ciągu tych 3 lat nie zrobimy kroku naprzód, to odstępujemy od tego pomysłu.

Pan Przewodniczący A. Brodzik – dodał, że będąc na „wizji lokalnej” stan tego budynku go przeraził – i to co mówił wcześniej na posiedzeniu komisji – życzy Pani Prezes wszystkiego najlepszego, żeby się udało, bo stan tego budynku i koszty remontu będą b. duże. W poprzednim głosowaniu nad tą uchwałą wstrzymał się od głosu, po tej wizji byłby bardziej na „nie”, ale nie będzie przeszkadzał, daje czas 3 lata żeby coś zrobić z tym budynkiem. Jego zdaniem – i były inne takie sugestie, że najlepiej jest takich budynków się pozbywać, ale jeśli jest taka opcja, to można z niej skorzystać.

Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w drodze bezprzetargowej umowy użyczenia nieruchomości zabudowanej, położonej w miejscowości Babięta 18, gmina Piecki na okres 10 lat; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 6 gł. „za”, 0 przeciw, 6 wstrz. się (uchwała Nr XXVIII/113/12).

b) ustalenia cen i stawek opłat za dostarczanie energii cieplnej dla CO i CW

- wprowadzenia do powyższej sprawy dokonał Dyrektor ZGKiM w Pieckach Pan S. Żbikowski, przedstawił proponowane stawki opłat za energię cieplną (wg projektu uchwały), dodając, że wzrost na 1 m2 powierzchni mieszkania będzie od 30 do 35 groszy, nowe stawki będą obowiązywały od początku przyszłego roku.
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie ustalenia cen i stawek opłat za dostarczanie energii cieplnej dla CO i CW; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 11 gł. „za”, 0 przeciw, 1 wstrz. się (uchwała Nr XXVIII/114/12).
c) zmian w planie finansowym Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii oraz Przemocy w Rodzinie na 2012 r.

- wprowadzenia do powyższej sprawy dokonała Pani Jadwiga Nadolna – pełnomocnik Wójta ds. „alkoholowych” – przedstawiła i omówiła proponowane zmiany wg projektu uchwały; zmiany dotyczą przesunięć środków pomiędzy poszczególnymi zadaniami realizowanymi w ramach Programu.
Pytań, uwag nie wnoszono.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zmian w planie finansowym Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii oraz Przemocy w Rodzinie na 2012 r.; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 12 gł. „za”, tj. jednogłośnie (uchwała Nr XXVIII/115/12).

d) zmian budżetu Gminy na 2012 rok

Skarbnik Gminy Pani K. Witkowska przedstawiła i omówiła proponowane zmiany do budżetu – wg propozycji pisemnych stanowiących załącznik do nin. protokołu.
Uwag nie zgłaszano.
Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2012 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 12 gł. „za”, tj. jednomyślnie (uchwała Nr XXVIII/116/12).

Ad. 7 – informacje Wójta i Przewodniczącego Rady o wynikach analizy oświadczeń majątkowych

Wójt Gminy Pani A. Kurczewska przedstawiła informację nt. analizy oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu Gminy oraz dyrektorów gminnych jednostek organizacyjnych, złożonych za 2011 rok oraz w trakcie roku 2012 – wg informacji pisemnej stanowiącej załącznik do protokołu.

Przewodniczący Rady Pan Andrzej Brodzik przedstawił informację nt. analizy oświadczeń majątkowych radnych Gminy Piecki złożonych za 2011 rok – wg informacji pisemnej stanowiącej załącznik do protokołu.

Ad. 8 – informacja Wójta o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Piecki w roku szkolnym 2011/2012

Pani Wójt A. Kurczewska powyższą informację przedstawiła na podstawie danych zawartych w opracowaniu pn. „Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Piecki w roku szkolnym 2011/2012”, wykonanym przez ZOPO w Pieckach - w następujących obszarach:
- wykonane remonty w szkołach,
- liczebność oddziałów w szkołach, liczbę uczniów ogółem,
- wyniki sprawdzianów i testów,
- dowożenie uczniów,
- pomoc materialna dla uczniów.
Pełna Informacja j. w. stanowi załącznik do protokołu.
Pytań, uwag nie wnoszono.

Ad. 9 – wystąpienia sołtysów i zaproszonych gości

- brak.

Ad. 10 – odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski

Skarbnik Gm. Pani K. Witkowska udzieliła odpowiedzi na pytanie Pani radnej W. Rolki w sprawie funduszu sołeckiego, m. in. wyjaśniła, że projekt budżetu na przyszły rok mamy opracowany, a fundusz sołecki jest jego załącznikiem. Wydatki objęte funduszem to ogółem kwota 218.742 zł, a najwięcej wydatków przeznaczonych jest na zadania z ochrony środowiska – 113.000 zł, także na działania w świetlicach wiejskich – 57.679 zł. Wydatki objęte funduszem są zgodne z wnioskami sołectw, Urząd w to nie ingerował. Środki z tego funduszu można wydatkować dopiero po przyjęciu budżetu na 2013 r.
Pani Wójt odniosła się do pytania o drogę w Starych Kiełbonkach – m. In. poinformowała, że z rozmowy telefonicznej z Dyrekcją Okręgową Dróg Publicznych przeprowadzonej w przerwie w obradach wynika, że nie ma środków na inwestycje i przebudowę tej drogi, a odn. poprawienia stanu jej nawierzchni otrzymała odpowiedź, że droga ta jest na bieżąco utrzymywana.

Ad. 11 – zamknięcie obrad

W związku z wyczerpaniem spraw z porządku obrad XXVIII Sesji Rady Gminy PieckI, Przewodniczący Rady Pan Andrzej Brodzik ogłosił zamknięcie obrad.

Na tym protokół zakończono.
Przewodniczący Rady
Andrzej Brodzik
Protokółowała:
J. Kaczyńska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-07 16:15:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-07 16:16:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-21 10:20:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
997 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony