ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Protokoły z sesji Rady Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

PROTOKÓŁ Nr XXXVI/2013 Sesji Rady Gminy Piecki z 31 maja 2013r.

Informacja ogłoszona dnia 2013-07-02 09:13:40 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

PROTOKÓŁ Nr XXXVI/2013

XXXVI Sesji Rady Gminy Piecki - nadzwyczajnej, odbytej w dniu 31 maja 2013 r.
pod przewodnictwem Pana Andrzeja Brodzika – Przewodniczącego Rady.
Obrady odbyły się w sali posiedzeń Urzędu Gminy Piecki, w godzinach: 11:00 – 11:40.

W sesji udział wzięli:
- radni Rady Gminy Piecki – wg załączonej listy obecności,
- Wójt Gminy Pani Agnieszka Kurczewska,
- Skarbnik Gminy Pani Krystyna Witkowska.

Przewodniczący Rady Pan Andrzej Brodzik dokonał otwarcia XXXVI Sesji – nadzwyczajnej, przy obecności 11 radnych – na ustawowy stan Rady 15 radnych, stwierdził zachowanie prawomocności obrad, powitał wszystkich zebranych. Przedstawił porządek obrad, jak niżej:

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie uchwał w sprawach:
a) zmian budżetu Gminy na 2013 rok,
b) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Piecki na lata 2013 – 2021.
3. Zamknięcie obrad.

Ad. 2

a) zmian budżetu Gminy na 2013 rok

Na wstępie Pani Wójt A. Kurczewska podziękowała radnym za możliwość odbycia sesji w tak szybkim terminie. Temat jest bardzo ważny – trzeba wprowadzić do budżetu środki na gospodarkę odpadami komunalnymi – co do ich wysokości, to do dnia wczorajszego nie mieliśmy wiedzy jaką kwotę należy wprowadzić. Skończona została już praca nad sporządzeniem specyfikacji w celu ogłoszenia przetargu na usługę odbioru śmieci. Po stronie dochodów i wydatków wprowadzamy taką samą kwotę, bo nie wiemy jeszcze jaki będzie wynik przetargu. Do dnia dzisiejszego wpłynęło 5.000 deklaracji i ok. 2.400 nie wpłynęło – przyjęliśmy z tego do wyliczeń, że 50% wpłynie na śmieci segregowane i 50% na niesegregowane, bo taka też jest relacja wg złożonych deklaracji.
Dla ogłoszenia przetargu niezbędne jest uprzednie wprowadzenie tego zadania do budżetu i określenie dochodów i wydatków na to zadanie. Proponuje się po stronie dochodów na rok 2013 (5 miesięcy) kwotę 382.500 zł i taką samą po stronie wydatków.
Po powyższym – w ramach dyskusji, Pani Wójt udzielała odpowiedzi i wyjaśnień na pytania radnych odnośnie funkcjonowania na terenie Gminy nowego systemu gospodarki odpadami komunalnymi.

Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2013 rok; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 11 gł. „za” – jednogłośnie (uchwała Nr XXXVI/151/13).

b) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Piecki na lata 2013 – 2021

Skarbnik Gminy Pani K. Witkowska wyjaśniła, że w związku z tym, że przetarg na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych będzie obejmował okres od lipca 2013 r. do czerwca 2014 r. należy to zadanie wpisać do WPF – do „Wykazu przedsięwzięć realizowanych w latach 2013 – 2015”, z finansowaniem na: rok 2013 – 382.500 zł, rok 2014 (6 miesięcy) – 535.500 zł) – 535.500 zł. O takie wielkości zmienią się dochody i wydatki w WPF.

Pytań, uwag nie wnoszono.

Wiceprzewodniczący Rady Pan Leszek Krysiak odczytał projekt uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Piecki na lata 2013 - 2021; po poddaniu pod głosowanie uchwała w w/w sprawie została przyjęta 11 gł. „za” – jednogłośnie (uchwała Nr XXXVI/152/13).

Ad. 3

W związku z wyczerpaniem spraw z porządku obrad XXXVI Sesji Rady Gminy PieckI, Przewodniczący Rady Pan Andrzej Brodzik ogłosił zamknięcie obrad.

Na tym protokół zakończono i podpisano.
Przewodniczący Rady
Andrzej Brodzik
Protokółowała:
J. Kaczyńska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Kaczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-02 09:13:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-02 09:13:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-21 10:20:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
737 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony