ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia z wolnej ręki - art. 67 ust. 1 pkt. 12, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Całoroczne utrzymanie chodników, ciągów pieszo – rowerowych oraz zieleni znajdującej się w pasie drogowym drogi krajowej nr 59 od km. 52+363 do km 55+116

Informacja ogłoszona dnia 2018-11-19 15:03:53 przez Tyberiusz Maksymow

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie nr 500276342-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.
 
Piecki: Całoroczne utrzymanie chodników, ciągów pieszo – rowerowych oraz zieleni znajdującej się w pasie drogowym drogi krajowej nr 59 od km. 52+363 do km 55+116 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
 
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie

Informacje dodatkowe: 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piecki, Krajowy numer identyfikacyjny 51074275800000, ul. ul. Zwycięstwa  34, 11710   Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 422 029, e-mail , faks 897 422 065.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piecki.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Całoroczne utrzymanie chodników, ciągów pieszo – rowerowych oraz zieleni znajdującej się w pasie drogowym drogi krajowej nr 59 od km. 52+363 do km 55+116
Numer referencyjny  BKR.271.16.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
 
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
 
 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Całoroczne utrzymanie chodników i zieleni: Utrzymanie w okresie zimowym powierzchni 9149 m2 przez: a) odśnieżanie chodników, ciągów pieszo – rowerowych i wysepek na skrzyżowaniach przy przejściach dla pieszych, b) zwalczanie śliskości przez posypywanie piaskiem chodników, ciągów pieszo – rowerowych i wysepek na skrzyżowaniach materiałem Wykonawcy, c) usuwanie piasku pozimowego z chodników, ciągów pieszo – rowerowych oraz jezdni przy krawężnikach, d) Wykonawca odpowiada za stan chodników, ciągów pieszo – rowerowych i zobowiązany jest do ich monitoringu oraz samodzielnego podejmowania akcji zimowej. Akcja zimowa odbywa się bez wezwania Zamawiającego i polega na usunięciu śliskości zimowej poprzez odśnieżanie chodników, ciągów pieszo – rowerowych oraz posypywanie ich materiałami uszorstniającymi, e) bieżące zbieranie i pozbywanie się odpadów zgromadzonych w urządzeniach do tego przeznaczonych. f) W przypadku braku śniegu w okresie zimowym chodniki, ciągi pieszo – rowerowe należy sprzątać zgodnie z utrzymaniem poza okresem zimowym. Utrzymanie poza okresem zimowym powierzchni 10971m2 przez: g) bieżące oczyszczanie pasa drogowego, h) koszenie zieleni na całej szerokości pasa drogowego wraz z usunięciem jednorocznych samosiewów i odrostów przy drzewach, i) usuwanie liści z pasa drogowego, j) zamiatanie jezdni na szer. około 1m przy krawężniku, k) regularne zbieranie odpadów organicznych i nieorganicznych z pasa drogowego, l) ścinanie nadmiaru darniny w taki sposób, aby odsłonięte były obrzeża chodników, m) usuwanie chwastów z powierzchni chodników, ciągów pieszo – rowerowych, wysepek, zatok, n) bieżące zbieranie i pozbywanie się odpadów zgromadzonych w urządzeniach do tego przeznaczonych, o) bieżące zbieranie i pozbywanie się nieczystości uprzątniętych z chodników, ciągów pieszo – rowerowych przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi, p) utrzymanie drożności kratek kanalizacji deszczowej.
II.5) Główny Kod CPV: 98000000-3
Dodatkowe kody CPV:
90000000-7,
77000000-0,
90620000-9,
90630000-2
 
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 85161.80
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  art.66 ust.1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, gdy zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–3a, osobie prawnej oraz jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego; Warunki powyższe są spełnione w przypadku Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Pieckach. Spółka ZGKiM została powołana w 2013 r. głównie w celu zaspokajania potrzeb wspólnoty samorządowej w zakresie usług komunalnych świadczonych na rzecz społeczności lokalnej oraz samorządu terytorialnego. Do tego rodzaju usług należą w szczególności utrzymanie czystości i porządku oraz zarządzanie cmentarzami komunalnymi. Ponadto, ZGKiM był dotychczasowym wykonawcą usługi, zna specyfikę zamówienia oraz teren gminy Piecki, ma opracowany plan prac oraz ich szczegółową kalkulację, a zatem jest gotowy do realizacji zamówienia. W świetle powyższego należy stwierdzić, że udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami.
 
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ,  ul. Polna 3A,  11-710,  Piecki,  kraj/woj. warmińsko - mazurskie
 
Wójt           
(-) Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Przekadzińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-11-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Przekadzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-11-19 15:00:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-11-19 15:03:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-11 11:05:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
496 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony