ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o otwartym naborze partnera do projektu

Informacja ogłoszona dnia 2019-12-02 16:20:17 przez Tyberiusz Maksymow

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie o otwartym naborze partnera do projektu
 
Otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach naboru dla Poddziałania 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów, który konkursu nr RPWM.02.02.01-IZ.00-28-001/19 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego 2014-2020.
Zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020, Gmina Piecki ogłasza konkurs na wspólne przygotowanie i realizację projektu w ramach Poddziałania 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów. 

I. Cel projektu:
Wsparcia placówek kształcenia ogólnego, to jest szkół podstawowych w Pieckach
i Nawiadach w zakresie podniesienia jakości kształcenia w tych placówkach, na podstawie indywidualnych diagnoz dla każdej ze szkół. Wsparcie będzie obejmowało jeden lub kilka typów działań dostępnych w przedmiotowym konkursie.
Proponowany zakres zadań przewidzianych dla partnera:
Wsparcie merytoryczne i organizacyjne Gminy Piecki przy przygotowaniu wniosku
o dofinansowanie oraz realizacji części zadań obejmujących przedmiotowy projekt.

II. Typy działań przewidziane do realizacji:
1. Kształcenie kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy – umiejętności matematyczno-przyrodniczych, umiejętności posługiwania się językami obcymi (w tym językiem polskim dla cudzoziemców i osób powracających do Polski oraz ich rodzin), ICT, umiejętności rozumienia, kreatywności, innowacyjności, przedsiębiorczości, krytycznego myślenia, rozwiązywania problemów, umiejętności uczenia się, umiejętności pracy zespołowej w kontekście środowiska pracy – a także zapewnienie zindywidualizowanego podejścia do uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych
i edukacyjnych - realizowane przez następujące działania:
1.1. Doskonalenie umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji nauczycieli w zakresie stosowania metod oraz form organizacyjnych sprzyjających kształtowaniu i rozwijaniu
u uczniów kompetencji kluczowych oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy.
1.2. Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych, umiejętności uniwersalnych oraz transferowalnych, w tym pobudzających innowacyjność, przedsiębiorczość, krytyczne i kreatywne myślenie, adaptacyjność do zmian oraz kompetencji społecznych niezbędnych na rynku pracy.
1.3. Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi
i edukacyjnymi, w tym wsparcie ucznia młodszego, poprzez realizację kompleksowych programów wspierających szkołę/placówkę systemu oświaty.
Działania przedstawione w pkt. 1.1 i 1.2 w projekcie będą realizowane łącznie w każdej szkole/placówce systemu oświaty objętej wsparciem w projekcie w ramach 1 typu projektu, natomiast, o ile wynika to z diagnozy potrzeb, działanie przedstawione w pkt. 1.3 będzie realizowane wyłącznie jako uzupełnienie działań 1.1 i 1.2.
2. Tworzenie warunków dla nauczania opartego na metodzie eksperymentu – realizowane przez następujące działania:
2.1.Wyposażenie szkolnych pracowni w narzędzia do nauczania kompetencji matematyczno-przyrodniczych.
2.2. Doskonalenie umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji zawodowych nauczycieli,
w tym nauczycieli przedmiotów przyrodniczych lub matematyki, niezbędnych do prowadzenia procesu nauczania opartego na metodzie eksperymentu.
2.3. Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji matematyczno-przyrodniczych.
Działania przedstawione w pkt. 2.2 i 2.3 w projekcie będą realizowane łącznie w każdej szkole/placówce systemu oświaty objętej wsparciem w projekcie w ramach 2 typu projektu, natomiast, o ile wynika to z diagnozy potrzeb, działanie przedstawione w pkt. 2.1 będzie realizowane wyłącznie jako uzupełnienie działań 2.2 i 2.3.
3. Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz rozwijanie kompetencji informatycznych – realizowane przez następujące działania:
3.1.Wyposażenie szkół lub placówek systemu oświaty w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK niezbędne do realizacji programów nauczania w szkołach lub placówkach systemu oświaty, w tym zapewnienie odpowiedniej infrastruktury sieciowo-usługowej.
3.2.Podnoszenie kompetencji cyfrowych nauczycieli wszystkich przedmiotów, w tym
w zakresie korzystania z narzędzi TIK zakupionych do szkół lub placówek systemu oświaty oraz włączania narzędzi TIK do nauczania.
3.3.Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji cyfrowych, w tym z uwzględnieniem bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni i wynikających z tego tytułu zagrożeń.
Działania przedstawione w pkt. 3.2 i 3.3 w projekcie będą realizowane łącznie w każdej szkole/placówce systemu oświaty objętej wsparciem w projekcie w ramach 3 typu projektu. Działanie, o którym mowa w pkt. 3.1, nie może być realizowane samodzielnie, lecz musi być kompleksowe z realizacją w szkole/placówce systemu oświaty działań wskazanych w pkt. 3.2 oraz 3.3, o ile stwierdzono zasadność podjętych działań w pkt. 3.1 na podstawie wcześniej przeprowadzonej diagnozy.
 
III. Zadania Partnera:
1. Udział w przygotowaniu aplikacji konkursowej.
2. Wsparcie w przygotowaniu diagnozy potrzeb placówki edukacyjnej.
3. Wspólna realizacja zadań projektowych.
4. Współzarządzanie projektem m.in. w obszarze rozliczeń.
5. Komunikacja z IZ w czasie realizacji projektu.
6. Udział na polecenie koordynatora projektu w spotkaniach biura projektu.
7. Uczestnictwo w prowadzonych czynnościach kontrolnych przez IZ.
 
IV. Wymagania dotyczące Partnera:
1. Posiadanie potencjału kadrowego, finansowego i technicznego niezbędnego do realizacji
w partnerstwie projektu.
2. Doświadczenie w realizacji i/lub zarządzaniu min. 10 projektów współfinansowanych ze środków europejskich lub/i budżetu państwa.
3. Doświadczenie w realizacji i/lub zarządzaniu min. 5 projektów współfinansowanych ze środków UE i/lub budżetu państwa w obszarze edukacji.
4. Doświadczenie w realizacji i/lub zarządzaniu min. 2 projektów w obszarze edukacji związanych z kompetencjami kluczowymi.
5. Przeszkolenie w realizowanych i/lub zarządzanych projektach w obszarze edukacji min. 250 uczniów i/lub nauczycieli.
6. Objęcie wsparciem w realizowanych i/lub zarządzanych projektach w obszarze edukacji min. 5 placówek oświatowych.
 
V. Przy wyborze partnera będą brane pod uwagę następujące kryteria:
1. Doświadczenie w realizacji/wykonawstwie projektów,
2. Posiadany potencjał kadrowy oraz techniczny niezbędny do realizacji projektu oraz propozycja wkładu Partnera w realizację projektu,
3. Propozycja współdziałania Partnera w trakcie przygotowywania wniosku o dofinansowanie projektu.
 
VI. Oferty składane przez potencjalnych partnerów powinny zawierać:
1. Dokument określający status prawny kandydata na Partnera, tj. dokument rejestrowy,
2. Deklaracja uczestnictwa kandydata na Partnera w projekcie,
3. Deklaracja zakresu zaangażowania w projekcie przez kandydata na Partnera
4. Wykaz potencjału kandydata na Partnera umożliwiającego realizację projektu w zakresie:
a) dysponowania osobami o kwalifikacjach i/lub doświadczeniu niezbędnymi do realizacji projektu.
W przypadku dysonowania osobami zatrudnionymi na podstawie umów cywilno-prawnych wymagana jest pisemna zgoda osoby na udział w projekcie;
b) potencjału technicznego umożliwiającego realizację projektu;
5. Wykaz projektów potwierdzających doświadczenie kandydata na Partnera określonego
w punkcie IV.2 Wymagań dotyczących Partnera.
6. Wykaz projektów potwierdzających doświadczenie kandydata na Partnera określonego
w punkcie IV.3 Wymagań dotyczących Partnera.
7. Wykaz projektów potwierdzających oświadczenie kandydata na Partnera określonego
w punkcie IV.4 Wymagań dotyczących Partnera.
8. Wykaz realizowanych projektów potwierdzających spełnienie wymogu określonego
w punkcie IV.5 Wymagań dotyczących Partnera.
9. Wykaz projektów potwierdzających spełnienie wymogu określonego w punkcie IV.6 Wymagań dotyczących Partnera.
10. Aktualne Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek.
11. Aktualne Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach,
12. Sprawozdania finansowe (bilans, rachunek wyników lub rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa) za ostatni zamknięty rok obrachunkowy.
VII. Termin i tryb rozpatrzenia ofert:
1. Oferty zostaną rozpatrzone najpóźniej w terminie 2 dni od daty zakończenia naboru przez Zespół Oceniający powołany przez Wójta Gminy Piecki.
2. Na podstawie opinii wydanej przez Zespół, Wójt Gminy Piecki dokona wyboru podmiotu, z którym zostanie zawarta umowa partnerska.
3. Od decyzji Wójta nie przysługuje odwołanie.
4. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane
w konkursie.
 
VIII. Sposób i termin składania ofert:
1. Wypełnione i opatrzone podpisem osoby upoważnionej dokumenty należy składać
w zamkniętej kopercie w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki z dopiskiem:
„Nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach naboru dla ramach Poddziałania 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów”.
2. Zgłoszenia należy składać w nieprzekraczalnym terminie 21 dni od dnia publikacji ogłoszenia o konkursie, to jest do dnia 23 grudnia 2019 r. (decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Gminy Piecki). Oferty złożone po terminie będą nieważne.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Hubert Sadownikow
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-02 16:18:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-02 16:20:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-24 09:18:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
471 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony