ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 126/2019Drukuj informacjęAkt prawny: 126/2019

Szczegóły informacji

126/2019

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: Kadencja 2018-2024

Data podjęcia/podpisania: 2019-09-24

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Tytuł aktu:

W sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej

Traci moc:

148/2017

Na podstawie:

art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2019.506) oraz art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (t.j. Dz.U.2019.351) oraz instrukcji inwentaryzacyjnej stanowiącej załącznik nr 4 do Zarządzenia Nr 152/2017 Wójta Gminy Piecki z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie ustalenia dokumentacji przyjętych zasad (polityki) rachunkowości dla Urzędu Gminy Piecki i Budżetu Gminy Piecki

Treść:

Zarządzenie Nr 126/2019
Wójta Gminy Piecki
z dnia 24 września 2019 r.
 
w sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej
 
        Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2019.506) oraz art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (t.j. Dz.U.2019.351) oraz instrukcji inwentaryzacyjnej stanowiącej załącznik nr 4 do Zarządzenia Nr 152/2017 Wójta Gminy Piecki z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie ustalenia dokumentacji przyjętych zasad (polityki) rachunkowości dla Urzędu Gminy Piecki i Budżetu Gminy Piecki
Wójt Gminy Piecki zarządza, co następuje:
§ 1.
 W celu zapewnienia poprawnej likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, nisko cennych składników rzeczowych będących w używaniu oraz materiałów ewidencji Urzędu Gminy, powołuje się Stałą Komisję Likwidacyjną w składzie:
  1. Pani Marta Przekadzińska - Przewodnicząca
  2. Pani Karolina Obłoczyńska-Burcz - Członek
  3. Pani Lidia Żarnoch-Micińska - Członek
§ 2.
1. Komisja Likwidacyjna ma obowiązek prowadzić postępowanie likwidacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w trybie pracy określonym w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia, na zasadach określonych w załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia.
2. Wzór protokołu likwidacji stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Zobowiązuje się Przewodniczącego Stałej Komisji Likwidacyjnej do bieżącego informowania Wójta o stanie prowadzonej likwidacji majątku. O ewentualnych trudnościach należy informować Wójta bezzwłocznie.
§ 4.
Traci moc Zarządzenie Nr 148/2017 Wójta Gminy Piecki z dnia 28 grudnia 2017 roku w sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt              
/-/ Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Deptuła
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-06 10:55:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-06 10:56:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-06 10:58:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
811 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony