ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: 34/2010Drukuj informacjęAkt prawny: 34/2010

Szczegóły informacji

34/2010

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: Zarządzenie

Kadencja: Kadencja 2006-2010

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Data podjęcia/podpisania: 2010-06-16

Tytuł aktu:

W sprawie określenia składu Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.

Na podstawie:

art. 12 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 roku o stanie klęski żywiołowej / Dz.U. nr 62 poz. 558 i nr 74 poz. 676 / oraz § 4 ust. 6,7 i 8 Rozporządzenia rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2002oku w sprawie tworzenia gminnego zespołu reagowania, powiatowego i wojewódzkiego zespołu reagowania kryzysowego oraz Rządowego Zespołu Koordynacji Kryzysowej i ich funkcjonowania /Dz.U. Nr 215, poz. 1818/, art. 32 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 roku o zarządzaniu kryzysowym / Dz.U. Nr 89 z 2007 r. poz. 590 / oraz § 17 ust. 9 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy

Treść:

Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 34/10
Wójta Gminy Piecki z dnia 16 czerwca 2010 roku

w sprawie : określenia składu Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.

Na podstawie art. 12 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 roku o stanie klęski żywiołowej / Dz.U. nr 62 poz. 558 i nr 74 poz. 676 / oraz § 4 ust. 6,7 i 8 Rozporządzenia rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2002oku w sprawie tworzenia gminnego zespołu reagowania, powiatowego i wojewódzkiego zespołu reagowania kryzysowego oraz Rządowego Zespołu Koordynacji Kryzysowej i ich funkcjonowania /Dz.U. Nr 215, poz. 1818/, art. 32 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 roku o zarządzaniu kryzysowym / Dz.U. Nr 89 z 2007 r. poz. 590 / oraz § 17 ust. 9 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy, z a r z ą d z a s i ę co n a s t ę p u j e :
§ 1.

Powołuje się Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego w Pieckach zwany dalej gminnym zespołem” w składzie :
1. Maria Jarczewska - Szef Zespołu - Wójt Gminy
2. Bożena Wołkowicz - Zastępca Szefa Zespołu - Sekretarz Gminy
3. Eugeniusz Szydlik - Zastępca Szefa Zespołu - Inspektor Urzędu Gminy
§ 2.

Grupy robocze gminnego zespołu o charakterze stałym :

1. Grupa planowania cywilnego ;

1/ Ryszard Kosak - Komendant Gminny Ochotniczych Straży Pożarnych
Inspektor Urzędu Gminy
2/ Janusz Prętkiewicz - Kierownik Posterunku Policji w Pieckach
3/ Marek Hajko - Kierownik Referatu Budownictwa, Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej w Urzędzie Gminy
4/ Adam Paździorek - Przedstawiciel Służby Zdrowia
/ Indywidualna Praktyka Pielęgniarska/
5/ Stanisław Żbikowski - Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej

2. Grupa Monitorowania, Prognoz i Analiz ;

1/ Edward Maksymow - Inspektor Urzędu Gminy
2/ Danuta Biedrzycka - Inspektor Urzędu Gminy
3/ Elżbieta Krzemińska - Inspektor Urzędu Gminy
4/ Małgorzata Boruch - Inspektor Urzędu Gminy
5/ Jolanta Kowalczyk - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
6/ Krystyna Witkowska - Skarbnik Gminy
7/ Zdzisław Piaskowski - Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury Sportu
i Rekreacji „PEGAZ” w Pieckach
8/ Krzysztof Grygo - Dyrektor Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych
§ 3.

Grupy robocze gminnego zespołu o charakterze czasowym:

1. Grupa operacji i organizacji działań ;

1/ Sekretarz Gminy,
2/ Kierownik Posterunku Policji w Pieckach,
3/ Komendant Gminny OSP,
4/ Inspektor d/s wojskowych i OC,

2. Grupa zabezpieczenia logistycznego ;

1/ Kierownik BKR Urzędu Gminy,
2/ Inspektor d/s gospodarki komunalnej,
3/ Inspektor d/s obrotu nieruchomościami,

3. Grupa opieki zdrowotnej i pomocy socjalno-bytowej;

1/ Przedstawiciel służby zdrowia,
2/ Kierownik GOPS.
§ 4.

Szczegółowe zadania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego określa regulamin
działania zespołu stanowiący załącznik Nr 1 do zarządzenia.
§ 5.

Traci moc zarządzenie Nr OK-0151-23/03 z dnia 13.10.2003 roku
§ 6.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt             
Maria Jarczewska
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia
Wójta Gminy Nr 34/10 z dnia
16 czerwca 2010 roku

R E G U L A M I N
Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego

R O Z D Z I A Ł I
POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 1.

1. Zespół działa na podstawie :

1.1. ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 roku o stanie klęski żywiołowej / Dz.U.Nr 62 poz.556 i Nr 74,poz.676/;
1.2. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2002 roku w sprawie tworzenia gminnego zespołu reagowania, powiatowego i wojewódzkiego zespołu reagowania kryzysowego oraz Rządowego Zespołu Koordynacji Kryzysowej i ich funkcjonowania / Dz.U.Nr 215,poz.1818/;
1.3. Ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 roku o zarządzaniu kryzysowym /Dz.U.z 2007r. Nr 89, poz. 590/;
1.4. aktów prawnych i normatywnych regulujących działanie administracji publicznej słuzb, straży, inspekcji;
1.5. Zarządzenia Nr 34/10 z dnia 16 czerwca 2010 roku w sprawie powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
1.6. niniejszego regulaminu;
1.7. rocznego planu pracy.

2. Regulamin Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w Pieckach, zwanego dalej „Zespołem” określa zadania Zespołu i jego członków oraz zasady i tryb działania.
3. Członkowie Zespołu realizują w trakcie jego prac swoje statutowe zadania i obowiązki.
4. Realizacja statutowych zadań przez członków Zespołu ma zapewnić :
4.1. bezkolizyjne i efektywne współdziałanie wszystkich jednostek organizacyjnych
w zakresie zapobiegania, przygotowania oraz reagowania i zabezpieczenia
w sytuacjach klęski żywiołowej obejmującej jedno lub więcej zagrożeń;
4.2. zapewnić współdziałanie z siłami i środkami sąsiednich gmin, siłami podporządkowania centralnego oraz innych podmiotów.

5. Grupy robocze Zespołu realizują zadania w ramach faz zarządzania sytuacją kryzysową tj:

1.1. w fazie zapobiegania;
1.2. w fazie przygotowania;
1.3. w fazie reagowania;
1.4. w fazie odbudowy.

6. Zespół uruchamiany jest alarmowo przez Szefa Zespołu, a w wypadku gdyby wystapiły symptomy lub klęska żywiołowa.


R O Z D Z I A Ł II
ZADANIA GMINNEGO ZESPOŁU ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

§ 2.
Do zadań Zespołu należy :

1. monitorowanie zagrożeń i występujących klęsk żywiołowych oraz prognozowanie rozwoju sytuacji;
2. opracowanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego obejmujących fazy zapobiegania, przygotowania, reagowania i odbudowy;
3. realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu zagrożenia lub klęski żywiołowej;
4. planowanie wsparcia organów kierujących i działających na różnym szczeblu administracyjnym;
5. przygotowanie warunków umożliwiających koordynację pomocy humanitarnej;
6. realizowanie polityki informacyjnej związanej z przygotowaniem i stanem klęski żywiołowej.
§ 3.

Do szczegółowych zadań Zespołu należy :

1/ w fazie zapobiegania;

a/ analizowanie i skategoryzowanie wszystkich potencjalnych zagrożeń możliwych do wystąpienia na obszarze gminy,
b/ skatalogowanie i ocena elementów infrastruktury technicznej, środowiska naturalnego oraz grup i środowisk społecznych szczególnie wrażliwych na skutki klęsk  żywiołowych lub zdarzeń o znamionach klęski żywiołowej,
c/ analiza i ocena funkcjonalnych aktów prawnych pod katem prawidłowości i skuteczności oraz aktualności zawartych w nich rozwiązań prawnych z zakresu bezpieczeństwa,
d/ planowanie środków finansowych oraz trybu i źródeł ichpozyskiwania – przeznaczonych na finansowanie przedsięwzięć realizowanych we wszystkich fazach prac zespołu.
e/ opracowanie koncepcji pozyskiwania środków pozabudżetowych na rzecz wykonawstwa zadań z zakresu bezpieczeństwa, realizowanych przez instytucje i służby ratownicze,
f/ prowadzenie kontroli i nadzoru nad przyjetymi lub przekazanymi do realizacji zadaniami o charakterze prewencyjnym,

2/ w fazie przygotowania :

a/ opracowanie i aktualizowanie Gminnego Zespołu Zarzadzania Kryzysowego i wszystkich jego dokumentów pochodnych,
b/ bierzące monitorowanie stanu organizacji oraz wyposażenia Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego pod katem uzyskania i utrzymania wymaganych standardów,
c/ bieżące monitorowanie stanu organizacji i możliwości rozwinięcia stanowiska pracy Zespołu w obiekcie zastepczym,
d/ przygotowanie zasad wymiany informacji, ich formy i zakresu w relacjach ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi zaplanowanymi do udziału w pracach
Zespołu, obejmujących wszystkie fazy pracy Zespołu /wszystkie fazy zarządzania kryzysowego/,
e/ opracowanie, aktualizowanie i tworzenie zgodnie z potrzebami bieżącymi baz danych teleadresowych, materiałowo-sprzętowych, medycznych, itp. określających wielkość poszczególnych kategorii zasobów ludzkich, środków i materiałów na potrzeby  prowadzonych akcji,
f/ analizowanie przebiegu działań ratowniczych i odbudowy prowadzonych w przeszłości na terenie gminy i poza jej obszarem oraz wyciąganie wniosków zapewniających sprawne i skuteczne prowadzenie działań w przyszłości,
g/ organizowanie i prowadzenie gier decyzyjnych i ćwiczeń w celu przygotowania członków
Zespołu i sił ratowniczych do skoordynowanego i skutecznego prowadzenia działań,
h/ określenie oraz zabezpieczenie potrzeb materiałowo-technicznych i finansowych niezbędnych do realizacji przyjetych zadań.

3/ w fazie reagowania :

a/ podjęcie procesu czynnej koordynacji działań ratowniczych i porządkowo-ochronnych prowadzonych przez jednostki organizacyjne zaangażowane w reagowanie kryzysowe na obszarze gminy,
b/ podjęcie pracy w układzie całodobowym pełnym składem Zespołu, w zależności od potrzeb,
c/ uruchomienie wszystkich systemów, struktur ratowniczych i procedur w celu zabezpieczenia mozliwości realizacji przez Wójta funkcji kierowania w warunkach stanu klęski żywiołowej na obszarze gminy,
d/ zabezpieczenie procesu stałej, całodobowej wymiany informacji w zakresie zagrożeń i podejmowanych (podjetych) działań oraz współdziałanie ze słuzbami (zespołami) innych organów administracji publicznej, resortów, organizacji pozarządowych i społecznych,
e/ monitorowanie zagrożeń i ich skutków oraz prognozowanie ich dalszego rozwoju,
f/ przyjmowanie meldunków i informacji o stanie realizacji poszczególnych zadań,
g/ opracowanie raportu z prowadzonych działań.

4. w fazie odbudowy :

a/ zapobieganie powstaniu wtórnych zagrożeń spowodowanych skutkami klęski  żywiołowej,
b/ zapewnienie dostatecznych warunków egzystencji ludności poszkodowanej,
c/ monitorowanie możliwości systemu służby zdrowia w zakresie leczenia i rehabilitacji ludności poszkodowanej,
d/ opracowanie ocen, opinii i analiz oraz niezbędnej dokumentacji sprawozdawczej,
w celu wypracowania i podjęcia realizacji wniosków i zaleceń mających na celu zmniejszenie w przyszłości podatności gminy, jako całości na negatywne skutki klęski żywiołowej,
e/ zmodyfikowanie i aktualizacja planów reagowania kryzysowego, ocen zagrożenia dokumentów pochodnych,
f/ opracowanie wniosków Wójta Gminy i wystąpienia o pomoc do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego.

5. Grupy robocze o charakterze stałym realizują zadania w zakresie :

1/ grupa planowania cywilnego;

a/ koordynacji przedsiawzięć planistycznych związanych z opracowaniem, aktualizacji
i weryfikacji Gminnego Plany Reagowania Kryzysowego,
b/ planowania wsparcia organów kierujących działaniami na niższym szczeblu,

2/ grupa monitorowania, prognoz i analiz;

a/ zapewnienie dyżurów w Urzędzie Gminy ( w oparciu o stały dyżur),
b/ monitorowania, przy współpracy ze służbami dyżurnymi zespolonych służb, inspekcji i straży, sytuacji na terenie gminy oraz prognozowania rozwoju sytuacji,
c/ opracowanie i aktualizowanie procedur działania,
d/ uruchamiania procedur i programów reagowania,
e/ zabezpieczenia stałej wymiany informacji z instytucjami sąsiednimi oraz gminami powiatu mrągowskiego,
f/ utrzymanie w stałej gotowości gminnego systemu ostrzegania i alarmowania.

6. Grupy robocze o charakterze czasowym realizują zadania w zakresie :

8. 1. Grupa operacji realizuje zadania w zakresie ;

a/ wypracowania założeń operacyjno-taktycznych do realizacji zadań w ramach akcji i operacji ratowniczych oraz przywracania naruszającego porządku publicznego,
b/ przygotowania planów akcji, operacji, zabezpieczeń, itp. zgodnie z założeniami Gminnego Planu Reagowania Kryzysowego,
c/ przygotowanie propozycji decyzji,poleceń dla Szefa Zespołu,
d/ współdziałania ze służbami, instytucjami, organizacjami i organami uczestniczącymi w realizacji zadań w ramach prowadzonych operacji i akcji,
e/ kalkulacji sił i środków.

8. 2. Grupa zabezpieczenia logistycznego realizuje zadania w zakresie :

a/ organizacji zabezpieczenia logistycznego na potrzeby sił reagujących oraz zabezpieczenie potrzeb własnych Zespołu,
b/ bieżącego rozpoznania lokalizacji.

8.3. Grupa opieki zdrowotnej i pomocy socjalno-bytowej realizuje zadania w zakresie:

a/ wypracowania propozycji decyzji i poleceń mających na celu zabezpieczenie warunków opieki zdrowotnej i opieki socjalno-bytowej na rzecz ludności poszkodowanej,
b/ współdziałania z kierującym (dowodzącym) akcją ratowniczą w celu koordynacji działań związanych z ewakuacją ludności poszkodowanej ( w tym zwierząt ),
c/ rozpoznania bieżących faktycznych potrzeb ludności poszkodowanej.


R O Z D Z I A Ł III

ZADANIA CZŁONÓW GMINNEGO ZESPOŁU ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

§ 4.

Do zadań Szefa Zespołu należy :

1/ ustalenie zmian w regulaminie,
2/ zatwierdzenie rocznego planu pracy i protokołów z posiedzeń Zespołu,
3/ zwoływanie w trybie nadzwyczajnym posiedzeń Zespołu w związku z wystąpieniem symptomów lub stanu klęski żywiołowej,
4/ osobiste przewodniczenie posiedzeniom Zespołu zwoływanym w trybie nadzwyczajnym,
5/ podejmowanie decyzji i kierowanie działaniami lub wspieranie Wójta siłami i środkami, gdy klęska wystąpiła na terenie gminy,
6/ osobiste kierowanie ćwiczeniami i grami decyzyjnymi z udziałem Zespołu,
7/ wystepowanie z wnioskami o pomoc sił i środków ze szczebla nadrzędnego.

§ 5.

Do zadań Zastępcy Szefa Zespołu należy :

1/ zastepowanie Szefa Zespołu w razie jego nieobecności,
2/ stwarzanie warunków do realizacji podjętych decyzji,
3/ zgłaszanie do rozpatrzenia przez Zespół i ewentualnego wdrożenia w gminie nowych rozwiązań mających wpływ na skuteczność podejmowanych działań,
4/ opracowanie rocznego planu pracy Zespołu na podstawie propozycji zgłaszanych przez
członków Zespołu,
5/ kierowanie opracowywaniem dokumentów decyzyjnych,
6/ zapewnienie sprawnego powiadamiania członków Zespołu w przypadku zarządzenia nadzwyczajnego posiedzenia Zespołu,
7/ nadzorowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z ewakuacją ludności oraz jej ostrzeganiem, powiadamianiem i alarmowaniem,
8/ prowadzenie działalności informacyjnej,

§ 6.

1. Członkowie Zespołu realizują w trakcie jego prac swoje statutowe zadania i obowiązki. Realizacja statutowych zadań przez członków Zespołu ma zapewnić bezkolizyjne i efektywne współdziałanie wszystkich jednostek organizacyjnych w zakresie zapobiegania, przygotowania oraz reagowania i zabezpieczenia w sytuacjach klęski żywiołowej obejmującej jedno lub więcej zagrożeń, a także zapewnią współdziałanie z siłami
i środkami innych województw, siłami podporządkowania centralnego oraz innych podmiotów.

2. Do zadań członków Zespołu należy :

1/ ocena i analiza zagrożeń,
2/ opracowanie Planu Reagowanie Kryzysowego Gminy na poszczególne zagrożenia,
3/ organizowanie przedsięwzięć zmierzających do zapewnienia ochrony ludności  środowiska naturalnego a także przygotowania i zapewnienia warunków do przetrwania ludności w sytuacji klęski żywiołowej,
4/ utrzymanie w gotowości sił i środków przewidywanych do działania,
5/ dokumentowanie działań,
6/ opracowanie rocznych i perspektywicznych planów potrzeb do realizacji przyjętych zadań,
7/ udział w organizacji i prowadzeniu szkoleń, ćwiczeń oraz treningów mających na celu integrację działań na obszarze gminy,
8/ włączenie organizacji społecznych i charetatywnych oraz wolontariatu do realizacji
działań,
9/ stała aktualizacja Planu Reagowania Kryzysowego,
10/ opracowanie raportu z działań,
11/ prezentowanie analiz i wniosków dotyczących ochrony ludności, jej mienia
i środowiska naturalnego,
12/ przygotowanie wniosków i propozycji dotyczących podejmowanych działań,
13/ zapewnienie udziału ekspertów z danej dziedziny działania,
14/ nadzór merytorycznych nad prowadzeniem działalności zapobiegawczej i odbudową,
15/ Zespół uruchamiany jest alarmowo przez Szefa Zespołu na wniosek członka Zespołu, w wypadku, gdy wystąpiły symptomy lub klęska żywiołowa.

R O Z D Z I A Ł IV

OGÓLNE ZASADY FUNKCJONOWANIA I TRYB PRACY ZESPOŁU

§ 7.

Posiedzenie Zespołu, zwołuje Szef Zespołu :

1/ w trybie zwyczajnym – zgodnie z rocznym planem pracy,
2/ w trybie alarmowym ( nadzwyczajnym ) – w przypadku wystapienia symptomów lub klęski żywiołowej.

§8.

Miejscem posiedzeń Zespołu zwoływanych w trybie zwyczajnym jest Urząd Gminy – sala posiedzeń, pok. nr 2, a w trybie alarmowym miejsce określone przez Szefa Zespołu.

§ 9.

O posiedzeniach zwoływanych w trybie zwyczajnym Szef Zespołu zawiadamia członków Zespołu – co najmniej na 14 dni przed jego treningiem, informując o czasie, miejscu i  porządku obrad.

§ 10.

O posiedzeniu Zespołu zwoływanym w trybie alarmowym ( nadzwyczajnym ) Szef Zespołu zawiadamia członków Zespołu poprzez osobę Stałego Dyżuru Urzędu Gminy określając skład osobowy, miejsce i czas rozpoczęcia posiedzenia.


§ 11.

Szef Zespołu lub jego zastępca mogą organizować posiedzenia grup roboczych w pełnym lub niepełnym składzie.

§ 12.

Członkowie Zespołu wymienieni w § 2 pkt. 1 i 2 Zarządzenia Nr 34/10 Wójta Gminy Piecki z dnia 16 czerwca 2010 roku pracują na stanowiskach pracy w swoich macierzystych instytucjach, a w przypadku wystąpienia symptomów lub klęski żywiołowej w miejscu wyznaczonym przez Szefa Zespołu.

§ 13.

Szef Zespołu w miarę potrzeb może zapraszać do udziału w pracach Zespołu inne osoby.

§ 14.

W czasie obowiązywania klęski żywiołowej lub innego stanu nadzwyczajnego zagrożenia, Zespół pracuje w strukturze określonej przez Szefa Zespołu w systemie całodobowym.

§ 15.

Zabezpieczenia warunków socjalno – bytowych dla członków Zespołu organizuje i realizuje pracownik urzędu odpowiedzialny za sprawy gospodarcze.

§ 16.

1. Dokumentami prac bieżących Zespołu są :

1/ Gminny Plan Reagowania Kryzysowego,
2/ roczny plan pracy Zespołu,
3/ plan ćwiczeń,
4/ protokoły posiedzeń Zespołu i grup roboczych,
5/ inne niezbedne dokumenty.

2. Dokumentami działań Zespołu są :

1/ Gminny Plan Reagowania Kryzysowego,
2/ plan organizacji pomieszczenia i funkcjonowania Zespołu w obiekcie zastępczym,
3/ regulamin bieżących prac Zespołu,
4/ raporty bieżące i okresowe,
5/ raporty odbudowy,
6/ dziennik działania Zespołu ( odpowiednio grupy roboczej ),
7/ karty zdarzeń,
8/ polecenia, zarządzenia, decyzje i rozkazy,
9/ dokumenty graficzno-tekstowe ( mapy, plany, szkice, itp. )
10/ harmonogramy przedsiąwzięć i grafiki pracy,
11/ inne niezbędne dokumenty.

3. Gminny Plan Reeagowania Kryzysowego w Pieckach określa przedsięwzięcia
podejmowane na wypadek zagrożenia:

a/ zadania w zakresie monitorowania, analizowania i prognozowania zagrożeń,
zadania w zakresie systemu obiegu i wymiany informacji w relacjach pomiędzy
wszystkimi elementami organizacyjnymi systemu zarządzania i reagowania
w warunkach stanu klęski żywiołowej lub zdarzeń o znamionach klęski żywiołowej,

b/ bilans sił i środków niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń,

c/ procedury działań i algorytmy postepowania realizowane na wszystkich szczeblach administracji w warunkach stanu klęski żywiołowej lub zdarzeń o znamionach klęski żywiołowej,

d/ zasady współdziałania,

e/ sposoby ograniczania rozmiaru strat i usuwania skutków zagrożeń.

4. Karta zdarzeń zawiera chronologiczny opis przebiegu zdarzeń, wypracowanych decyzji i wdrażanych kolejno działań podejmowanych w celu likwidacji zagrożeń, pomocy poszkodowanym i ograniczenia strat.

5. Raport odbudowy zawiera opis i analizę skutków zaistniałego zdarzenia oraz propozycję działań mających na celu przywrócenie stanu faktycznego.

6. Integralną częścią protokołu posiedzeń Zespołu są załączniki w postaci :

a/ porządku obrad,
b/ wykazu osób uczestniczących w posiedzeniu,
c/ treści ustaleń podjetych na posiedzeniu,
d/ dokumentów i materiałów przygotowanych przed i w trakcie posiedzenia.

7. Z posiedzenia Zespołu sporządza się protokół oraz wyciągi dla członków Zespołu, których dotyczą ustalenia podjęte na posiedzeniu.

§ 17.

1. Finansowanie Zespołu w zakresie zabezpieczenia warunków do jego bieżącego funkcjonowania realizowane jest z budżetu państwa.

2. Zadania inwestycyjne zaplanowane i realizowane w celu osiągnięcia nałożonych przepisami standardów wyposażenia technicznego i lokalizacji są finansowane ze środków budżtu państwa na inwestycje państwowych jednostek budżetowych oraz ze środków programów wieloletnich.

§ 18.

Ze względu na wagę podejmowanych decyzji mających znaczenie dla prowadzenia działań, Szef Zespołu może wprowadzić tajność obrad.

§ 19.

Decyzje w sprawach będących podmiotem działania Zespołu jednoosobowo podejmuje Szef Zespołu w oparciu o przeprowadzoną przez Zespół analizę i ocenę zagrożenia oraz wypracowaną koncepcję działania.

§ 20.

Obsługę kancelaryjno-biurową Zespołu zabezpiecza Urząd Gminy.


OPRACOWAŁ                                                                            ZATWIERDZAM
Eugeniusz Szydlik                                                                      Maria Jarczewska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Eugeniusz Szydlik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-06-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Eugeniusz Szydlik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-06-17 13:18:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-17 13:18:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-06-17 13:18:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1682 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony