Uchwały Rady Gminy
Pobierz dane XMLAkt prawny: 125/2019Drukuj informacjęAkt prawny: 125/2019Szczegóły informacji
125/2019
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: Kadencja 2018-2024
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Data podjęcia/podpisania: 2019-09-23
Tytuł aktu:
W sprawie powołania komisji odbiorowej.
Na podstawie:
art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U.2019.506 ze zm.), oraz art. 18 ust. 1, pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U.2019.1186 ze zm.),
Treść:
ZARZĄDZENIE Nr 125/2019
WÓJTA GMINY PIECKI
z 23 września 2019 r.
w sprawie: powołania komisji odbiorowej.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U.2019.506 ze zm.), oraz art. 18 ust. 1, pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U.2019.1186 ze zm.), w związku ze zgłoszeniem do końcowego odbioru inwestycji p.n.
Zagospodarowanie rekreacyjnych obszarów przestrzeni publicznej – etap I i etap III
na które składają się :
Zagospodarowanie rekreacyjnych obszarów przestrzeni publicznej – etap I
Dofinansowane w ramach działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność" w ramach Priorytetu 4 "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej”, objętego Programem Operacyjnym "Rybactwo i Morze", z wyłączeniem projektów grantowych.
Zagospodarowanie rekreacyjnych obszarów przestrzeni publicznej – etap III
Dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacje typu „Kształtowanie przestrzeni publicznej” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.
§1 Powołuję do odbioru robót budowlanych dla zadania opisanego na wstępie Komisję Odbiorową w składzie:
Przedstawiciele Inwestora:
1. Agnieszka Kurczewska - Wójt Gminy Piecki,
2. Hubert Sadownikow - Sekretarz Gminy Piecki
3. Janusz Rutkowski - pracownik Urzędu Gminy Piecki,
4. Marek Hajko - pracownik Urzędu Gminy Piecki,
Nadzór inwestorski:
-
Wojciech Dobrowolski - inspektor w specjalności drogowej – koordynator,
-
Ryszard Warmiński - inspektora w specjalności sanitarnej,
-
Artura Appelt – inspektora w specjalności elektrycznej,
Przedstawiciele Wykonawcy:
1. Piotr Lubowidzki – Właściciel ,
2. Roman Szczepan – Kierownik budowy,
§2 Komisja swoją pracę rozpocznie w dniu wejścia w życie zarządzenia.
§3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Wójt
(-) Agnieszka Kurczewska
(-) Agnieszka Kurczewska
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-09-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Hajko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-09-23 14:31:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-09-23 14:31:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-09-23 14:31:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 760 raz(y) |