Uchwały Rady Gminy
Pobierz dane XMLAkt prawny: 1/2010Drukuj informacjęAkt prawny: 1/2010Szczegóły informacji
1/2010
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: Zarządzenie
Kadencja: Kadencja 2006-2010
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Data podjęcia/podpisania: 2010-02-04
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2010-02-04
Tytuł aktu:
Powołanie komisji opiniującą w celu dokonania wyboru ofert organizacji pozarządowych złożonych w odpowiedzi na konkurs na realizację zadań własnych Gminy Piecki w roku 2010
Na podstawie:
art. 15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96 poz. 873, z późn. zm.) oraz Załącznikiem Nr 1 do Uchwały Nr XLI/182/09 Rady Gminy w Pieckach z dnia 10 grudnia 2009 r. w sprawie: Programu Współpracy Gminy Piecki z Organizacjami Pozarządowymi oraz Innymi Podmiotami Prowadzącymi Działalność Pożytku Publicznego w 2010 roku dla pełnego uzasadnienia wyboru oferty i spełnienia przez oferentów wymogów określonych w ogłoszeniu, zgodnie z art. 13 ustawy,
Treść:
OK.0151-1/10
W związku z ogłoszeniem przez Wójta Gminy Piecki konkursu na realizację zadań własnych Gminy Piecki w roku 2010 w zakresie kultury fizycznej i sportu, profilaktyki uzależnień, kultury i promocji dziedzictwa kulturowego oraz ochrony osób przebywających na wodach zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96 poz. 873, z późn. zm.) oraz Załącznikiem Nr 1 do Uchwały Nr XLI/182/09 Rady Gminy w Pieckach z dnia 10 grudnia 2009 r. w sprawie: Programu Współpracy Gminy Piecki z Organizacjami Pozarządowymi oraz Innymi Podmiotami Prowadzącymi Działalność Pożytku Publicznego w 2010 roku dla pełnego uzasadnienia wyboru oferty i spełnienia przez oferentów wymogów określonych w ogłoszeniu, zgodnie z art. 13 ustawy,
Powołuję komisję opiniującą w celu dokonania wyboru ofert organizacji pozarządowych złożonych w odpowiedzi na konkurs na realizację zadań własnych Gminy Piecki w roku 2010. W skład komisji wchodzą:
1. Pani Bożena Wołkowicz – Sekretarz Gminy Piecki,
2. Pani Krystyna Witkowska – Skarbnik Gminy Piecki,
3. Pani Jadwiga Nadolna – Pełnomocnik Wójta ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
4. Pan Eugeniusz Szydlik – inspektor,
5. Pan Marcin Łupkowski – referent,
6. Pan Hubert Sadownikow – młodszy referent.
Do zadań Komisji należy:
1) Analiza merytoryczna i formalna złożonych ofert.
2) Wybór najkorzystniejszych ofert.
3) Przygotowanie opinii dla Wójta Gminy Piecki.
4) Sporządzenie protokołu z obrad komisji.
Przewodniczącym komisji opiniującej jest Pan Marcin Łupkowski. Przewodniczący Komisji zwołuje i kończy obrady oraz przedstawia opinię Wójtowi wraz z protokołem z posiedzenia.
Komisja do dnia 19 lutego 2010 r. przedstawia Wójtowi Gminy Piecki ocenę formalną i merytoryczną wniosków wraz z propozycją dotyczącą dofinansowania ofert spełniających kryteria konkursu.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Zarządzenie Nr 1/2010
Wójta Gminy Piecki
z dnia 4 lutego 2010 r.
W związku z ogłoszeniem przez Wójta Gminy Piecki konkursu na realizację zadań własnych Gminy Piecki w roku 2010 w zakresie kultury fizycznej i sportu, profilaktyki uzależnień, kultury i promocji dziedzictwa kulturowego oraz ochrony osób przebywających na wodach zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96 poz. 873, z późn. zm.) oraz Załącznikiem Nr 1 do Uchwały Nr XLI/182/09 Rady Gminy w Pieckach z dnia 10 grudnia 2009 r. w sprawie: Programu Współpracy Gminy Piecki z Organizacjami Pozarządowymi oraz Innymi Podmiotami Prowadzącymi Działalność Pożytku Publicznego w 2010 roku dla pełnego uzasadnienia wyboru oferty i spełnienia przez oferentów wymogów określonych w ogłoszeniu, zgodnie z art. 13 ustawy,
zarządzam, co następuje:
§.1
Powołuję komisję opiniującą w celu dokonania wyboru ofert organizacji pozarządowych złożonych w odpowiedzi na konkurs na realizację zadań własnych Gminy Piecki w roku 2010. W skład komisji wchodzą:
1. Pani Bożena Wołkowicz – Sekretarz Gminy Piecki,
2. Pani Krystyna Witkowska – Skarbnik Gminy Piecki,
3. Pani Jadwiga Nadolna – Pełnomocnik Wójta ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
4. Pan Eugeniusz Szydlik – inspektor,
5. Pan Marcin Łupkowski – referent,
6. Pan Hubert Sadownikow – młodszy referent.
§.2
Do zadań Komisji należy:
1) Analiza merytoryczna i formalna złożonych ofert.
2) Wybór najkorzystniejszych ofert.
3) Przygotowanie opinii dla Wójta Gminy Piecki.
4) Sporządzenie protokołu z obrad komisji.
§.3
Przewodniczącym komisji opiniującej jest Pan Marcin Łupkowski. Przewodniczący Komisji zwołuje i kończy obrady oraz przedstawia opinię Wójtowi wraz z protokołem z posiedzenia.
§.4
Komisja do dnia 19 lutego 2010 r. przedstawia Wójtowi Gminy Piecki ocenę formalną i merytoryczną wniosków wraz z propozycją dotyczącą dofinansowania ofert spełniających kryteria konkursu.
§.5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt
Maria Jarczewska
Maria Jarczewska
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Łupkowski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-02-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Łupkowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-02-05 14:40:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-02-05 14:42:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-02-05 14:42:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1783 raz(y) |