ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: 48/2015Drukuj informacjęAkt prawny: 48/2015

Szczegóły informacji

48/2015

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: Kadencja 2014-2018

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Data podjęcia/podpisania: 2015-04-23

Tytuł aktu:

W sprawie powołania koordynatora gminnego.

Na podstawie:

§ 1 ust.1 i 2 i § 6 ust.3 uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 20 kwietnia 2015 roku w sprawie dopuszczenia możliwości wykorzystania techniki elektronicznej w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 10 maja 2015r, oraz określenia warunków i sposobu jej wykorzystania,

Treść:

ZARZĄDZENIE NR 48 /2015
Wójta Gminy Piecki
z dnia 23 kwietnia 2015 roku
 
w sprawie powołania koordynatora gminnego.
 
Na podstawie § 1 ust.1 i 2 i § 6 ust.3 uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 20 kwietnia 2015 roku w sprawie dopuszczenia możliwości wykorzystania techniki elektronicznej w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 10 maja 2015r, oraz określenia warunków i sposobu jej wykorzystania,
Wójt Gminy Piecki,
 
zarządza , co następuje :
 
§ 1.
Powołuje w gminie Piecki koordynatora gminnego w osobie Pana Tyberiusza Maksymow zatrudnionego w Urzędzie Gminy Piecki na stanowisku informatyka odpowiedzialnego za szkolenie operatorów obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych i wsparcie techniczne obsługi informatycznej tych komisji.
 
§ 2.
Zadania koordynatora gminnego wynikają z § 7 ust. 1, pkt.4 cytowanej wyżej uchwały Państwowej Komisji Wyborczej i stanowią załącznik do niniejszego zarządzenia.
 
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt           
(-) Agnieszka Kurczewska
 
 
Załącznik :
Zadania koordynatora gminnego
Do zadań koordynatora gminnego należy:
  1. udział w szkoleniu organizowanym przez pełnomocnika ds. informatyki OKW i koordynatora okręgowego,
  2. wsparcie wprowadzania i aktualizacji w systemie informatycznym przez osoby realizujące zadanie obsługi rejestru wyborców danych dotyczących obwodów głosowania i ich granic, liczby uprawnionych do głosowania na obszarze gminy oraz danych o liczbie udzielonych pełnomocnictw, liczbie zaświadczeń, liczbie wysłanych pakietów wyborczych,
  3. nadzór nad wprowadzeniem do systemu danych osób funkcyjnych - przewodniczących i zastępców przewodniczących - obwodowych komisji wyborczych i aktualizację tych danych przez osoby realizujące zadanie obsługi rejestru wyborców,
  4. prowadzenie ewidencji operatorów obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych zawierającej dane kontaktowe i ustalony sposób dystrybucji loginów i haseł, oprogramowania oraz danych definiujących,
  5. przeprowadzenie szkolenia dla operatorów obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych,
  6. prowadzenie ewidencji wersji zainstalowanego oprogramowania (w przypadku wsparcia w obwodach bez dostępu do sieci publicznej przekazywania danych) i aktualności danych definicyjnych,
  7. przekazanie przewodniczącym obwodowych komisji wyborczych oraz operatorom obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych loginów i haseł,
  8. dystrybucja oprogramowania oraz danych definicyjnych dla każdego obwodu głosowania (poprzez pobranie ze stron internetowych i utworzenie nośników), także w przypadku testów, o którym mowa w punkcie 14,
  9. przyjmowanie uwag dotyczących działania programu oraz udzielanie wsparcia technicznego operatorom obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych,
  10. udzielenie wsparcia pełnomocnikowi okręgowej komisji wyborczej, powołanemu w trybie art. 173 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy, w zakresie przygotowania i obsługi stanowiska do sprawdzania poprawności ustalenia wyników głosowania w obwodach, w których nie stosowano wsparcia informatycznego oraz wysyłania danych o wynikach głosowania w obwodzie z obwodów, w których niemożliwe było dokonanie transmisji,
  11. w dniu głosowania – dwukrotne przekazanie danych o liczbie osób ujętych w spisie wyborców oraz o liczbie wydanych kart do głosowania (tzw. frekwencji) w trybie określonym w uchwale Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 8 kwietnia 2015 r. w sprawie trybu i sposobu przekazywania przez okręgowe i obwodowe komisje wyborcze Państwowej Komisji Wyborczej, w trakcie głosowania, danych o liczbie osób uprawnionych do głosowania oraz o liczbie wyborców, którym wydano karty do głosowania w stałych obwodach głosowania utworzonych w kraju w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 10 maja 2015 r.),
  12. zgłaszanie uwag dotyczących działania systemu koordynatorowi okręgowemu,
  13. w przypadkach awaryjnych nawiązanie kontaktu i przekazanie informacji koordynatorowi okręgowemu,
  14. udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu testów ogólnokrajowych przekazywania danych testowych o wynikach głosowania oraz o liczbie osób ujętych w spisie wyborców i liczbie wydanych kart do głosowania (określanych mianem frekwencji) ze wszystkich komisji obwodowych korzystających ze wsparcia informatycznego (zgodnie ze scenariuszami testów),
  15. przekazanie do koordynatora okręgowego wniosków i spostrzeżeń w formie raportu podsumowującego przebieg testów ogólnokrajowych,
  16. prowadzenie dziennika zdarzeń, w którym są odnotowywane wykonane następujące czynności:
  • przeprowadzenie (z potwierdzeniem uczestnictwa) szkolenia operatorów obsługi informatycznej obwodowej komisji wyborczej i pozostałych użytkowników gminnych obsługujących system WOW,
  • zgłaszanie uwag do działania programu do koordynatora okręgowego, w tym usterek i awarii,
  • przekazanie, za potwierdzeniem, loginów i haseł operatorom oraz przewodniczącym obwodowych komisji wyborczych,
  • przekazanie, oprogramowania i danych definicyjnych operatorom obwodowych komisji wyborczych (pobranie ze stron internetowych, utworzenie nośnika),

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Chaberek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-04-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Chaberek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-04-24 14:59:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-04-24 14:59:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-04-24 14:59:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1143 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony