Zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: 126/2019Drukuj informacjęAkt prawny: 126/2019Szczegóły informacji
126/2019
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: Kadencja 2018-2024
Data podjęcia/podpisania: 2019-09-24
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Tytuł aktu:
W sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej
Traci moc:
Na podstawie:
art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2019.506) oraz art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (t.j. Dz.U.2019.351) oraz instrukcji inwentaryzacyjnej stanowiącej załącznik nr 4 do Zarządzenia Nr 152/2017 Wójta Gminy Piecki z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie ustalenia dokumentacji przyjętych zasad (polityki) rachunkowości dla Urzędu Gminy Piecki i Budżetu Gminy Piecki
Treść:
Zarządzenie Nr 126/2019
Wójta Gminy Piecki
z dnia 24 września 2019 r.
w sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2019.506) oraz art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (t.j. Dz.U.2019.351) oraz instrukcji inwentaryzacyjnej stanowiącej załącznik nr 4 do Zarządzenia Nr 152/2017 Wójta Gminy Piecki z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie ustalenia dokumentacji przyjętych zasad (polityki) rachunkowości dla Urzędu Gminy Piecki i Budżetu Gminy Piecki
Wójt Gminy Piecki zarządza, co następuje:
§ 1.
W celu zapewnienia poprawnej likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, nisko cennych składników rzeczowych będących w używaniu oraz materiałów ewidencji Urzędu Gminy, powołuje się Stałą Komisję Likwidacyjną w składzie:
-
Pani Marta Przekadzińska - Przewodnicząca
-
Pani Karolina Obłoczyńska-Burcz - Członek
-
Pani Lidia Żarnoch-Micińska - Członek
§ 2.
1. Komisja Likwidacyjna ma obowiązek prowadzić postępowanie likwidacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w trybie pracy określonym w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia, na zasadach określonych w załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia.
2. Wzór protokołu likwidacji stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Zobowiązuje się Przewodniczącego Stałej Komisji Likwidacyjnej do bieżącego informowania Wójta o stanie prowadzonej likwidacji majątku. O ewentualnych trudnościach należy informować Wójta bezzwłocznie.
§ 4.
Traci moc Zarządzenie Nr 148/2017 Wójta Gminy Piecki z dnia 28 grudnia 2017 roku w sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
/-/ Agnieszka Kurczewska
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Deptuła |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-06 10:55:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tyberiusz Maksymow |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-06 10:56:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tyberiusz Maksymow |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-06 10:58:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 937 raz(y) |