ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: Nr 115/2022Drukuj informacjęAkt prawny: Nr 115/2022

Szczegóły informacji

Nr 115/2022

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Zarządzenie

Kadencja: Kadencja 2018-2024

Data podjęcia/podpisania: 2022-08-01

Data wejścia w życie: z dniem podpisania

Tytuł aktu:

w sprawie powołania komisji ds. brakowania blankietów – druków ścisłego zarachowania, na których wydawane są odpisy aktów stanu cywilnego oraz zaświadczenia w Urzędzie Stanu Cywilnego Piecki

Na podstawie:

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz.559 z późn. zm.) zarządzam, co następuje

Treść:

Zarządzenie Nr 115/2022
Wójta Gminy Piecki
z dnia 1 sierpnia 2022r.
w sprawie powołania komisji ds. brakowania blankietów – druków ścisłego zarachowania, na których wydawane są  odpisy aktów stanu cywilnego oraz zaświadczenia w  Urzędzie Stanu Cywilnego Piecki
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j.: Dz. U. z 2022r, poz.559 z późn.zm.) zarządzam, co następuje: 
§ 1
1. Powołuję komisję ds. brakowania blankietów, na których wydawane są  odpisy aktów stanu cywilnego oraz zaświadczenia przez Urząd Stanu Cywilnego Piecki w następującym składzie:
1) Maria Bongarc -  Przewodnicząca Komisji
2) Marta Kulas-  Członek Komisji
3) Sylwia Florek -  Członek Komisji
§ 2
1. Komisja dokonuje fizycznego zniszczenia  wskazanych w § 1 ust. 1 blankietów – druków ścisłego zarachowania, które zostały błędnie wydrukowane lub uszkodzone. Brakowanie blankietów polegać ma na zniszczeniu ich w niszczarce w sposób uniemożliwiający ich identyfikację i użycie oraz sporządzeniu przez powołaną komisję protokołu brakowania zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zarządzenia.
2. Czynności brakowania blankietów, na których wydawane są odpisy i zaświadczenia  należy dokonywać  przynajmniej raz w roku.
3. Komisja sporządza protokół brakowania blankietów stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się  Kierownikowi Urzędu Stanu Cywilnego Piecki.
§ 4
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia pełni Wójt Gminy Piecki.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
 
Wójt Gminy Piecki
Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-08-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Bongarc
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-08-01 11:55:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Polita
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-08-01 12:00:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Polita
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-08-01 12:00:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
767 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony