ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: 170/2023Drukuj informacjęAkt prawny: 170/2023

Szczegóły informacji

170/2023

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: Kadencja 2018-2024

Data podjęcia/podpisania: 2023-09-14

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Tytuł aktu:

Powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Piecki

Na podstawie:

art. 33 ust. 1 i ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) w związku z art. 11, art. 13a, art. 14, art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy i na wolne stanowiska kierowników w jednostkach organizacyjnych gminy, przyjętego Zarządzeniem Wójta Gminy Piecki Nr 22/2012 z 8 marca 2012 roku,

Treść:

Zarządzenie Nr 170/2023
Wójta Gminy Piecki
z dnia 14 września 2023 r.
 
powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Piecki
 
Na podstawie art. 33 ust. 1 i ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) w związku z art. 11, art. 13a, art. 14, art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy i na wolne stanowiska kierowników w jednostkach organizacyjnych gminy, przyjętego Zarządzeniem Wójta Gminy Piecki Nr 22/2012 z 8 marca 2012 roku, zarządzam co następuje:
§ 1. W celu przeprowadzenia naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, powołuję Komisję Rekrutacyjną w następującym składzie:
1. Hubert Sadownikow – sekretarz Gminy Piecki, przewodniczący Komisji;
2. Agata Naumowicz – skarbnik Gminy Piecki, członek Komisji;
3. Adrian Polita – kierownik Referatu Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Gminy Piecki, członek Komisji;
4. Małgorzata Bałdyga – referent w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Piecki, sekretarz Komisji.
§ 2. Zadaniem wyżej wymienionej Komisji będzie przeprowadzenie rekrutacji dla wyłonienia kandydata na stanowisko Młodszego referenta ds. zarządzania kryzysowego i spraw obronnych w referacie Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Gminy Piecki.
§ 3. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam stanowisku ds. kadr i współpracy z organizacjami pozarządowymi.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
Wójt Gminy        
(–) Agnieszka Kurczewska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Bałdyga
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-15 09:12:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-15 09:13:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-15 09:13:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
367 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony