Zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: 170/2023Drukuj informacjęAkt prawny: 170/2023Szczegóły informacji
170/2023
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: Kadencja 2018-2024
Data podjęcia/podpisania: 2023-09-14
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Tytuł aktu:
Powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Piecki
Na podstawie:
art. 33 ust. 1 i ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) w związku z art. 11, art. 13a, art. 14, art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy i na wolne stanowiska kierowników w jednostkach organizacyjnych gminy, przyjętego Zarządzeniem Wójta Gminy Piecki Nr 22/2012 z 8 marca 2012 roku,
Treść:
Zarządzenie Nr 170/2023
Wójta Gminy Piecki
Wójta Gminy Piecki
z dnia 14 września 2023 r.
powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Piecki
Na podstawie art. 33 ust. 1 i ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) w związku z art. 11, art. 13a, art. 14, art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy i na wolne stanowiska kierowników w jednostkach organizacyjnych gminy, przyjętego Zarządzeniem Wójta Gminy Piecki Nr 22/2012 z 8 marca 2012 roku, zarządzam co następuje:
§ 1. W celu przeprowadzenia naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, powołuję Komisję Rekrutacyjną w następującym składzie:
1. Hubert Sadownikow – sekretarz Gminy Piecki, przewodniczący Komisji;
2. Agata Naumowicz – skarbnik Gminy Piecki, członek Komisji;
3. Adrian Polita – kierownik Referatu Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Gminy Piecki, członek Komisji;
4. Małgorzata Bałdyga – referent w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Piecki, sekretarz Komisji.
§ 2. Zadaniem wyżej wymienionej Komisji będzie przeprowadzenie rekrutacji dla wyłonienia kandydata na stanowisko Młodszego referenta ds. zarządzania kryzysowego i spraw obronnych w referacie Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Gminy Piecki.
§ 3. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam stanowisku ds. kadr i współpracy z organizacjami pozarządowymi.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
(–) Agnieszka Kurczewska
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-09-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Bałdyga |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-09-15 09:12:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tyberiusz Maksymow |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-09-15 09:13:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tyberiusz Maksymow |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-15 09:13:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 367 raz(y) |