Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Szczegóły informacji

138/2022

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: Kadencja 2018-2024

Data podjęcia/podpisania: 2022-09-05

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.

Tytuł aktu:

W sprawie wprowadzenia procedury udzielania upoważnień i pełnomocnictw przez Wójta Gminy Piecki

Na podstawie:

     Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5, art. 39 ust. 2 i art. 47 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 559 ze zm.), art. 138e § 2 i art. 143 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.) oraz art.  268 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.), w związku z art. 69 ust. l pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j.: Dz.U. z 2022r. poz. 1634 ze zm.)

Treść:

Zarządzenie Nr 138/2022
Wójta Gminy Piecki
z dnia 5 września 2022r.
 
w sprawie wprowadzenia  procedury  udzielania  upoważnień  i  pełnomocnictw przez Wójta Gminy Piecki
 
     Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5, art. 39 ust. 2 i art. 47 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 559 ze zm.), art. 138e § 2 i art. 143 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.) oraz art.  268 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.), w związku z art. 69 ust. l pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j.: Dz.U. z 2022r. poz. 1634 ze zm.) zarządza się, co następuje:
 
§ 1
  1. W celu zapewnienia funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej, w Urzędzie Gminy w Pieckach wprowadza się „Procedury udzielania upoważnień i pełnomocnictw przez Wójta Gminy Piecki” stanowiące załącznik do niniejszego zarządzenia.
  2. Niniejsze zarządzenie określa sposób udzielania, zmian i odwoływania przez Wójta Gminy Piecki upoważnień i pełnomocnictw pracownikom Urzędu Gminy Piecki i pracownikom gminnych jednostek organizacyjnych oraz tryb ich ewidencjonowania.
§ 2
  1. Upoważnienia i pełnomocnictwa podlegają rejestracji.
  2. Rejestr upoważnień i pełnomocnictw prowadzi pracownik ds. organizacyjnych i  kadrowych.
§ 3
Zobowiązuję kierowników komórek organizacyjnych Urzędu Gminy w Pieckach oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych do stosowania i przestrzegania „Procedur udzielania upoważnień i pełnomocnictw przez Wójta Gminy Piecki” oraz zapoznania z nimi podległych pracowników.
 
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Piecki.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
Wójt             
(-) Agnieszka Kurczewska
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Hubert Sadownikow
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-06 14:28:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-06 14:35:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-06 14:35:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
782 raz(y)