Akty prawne
Szczegóły informacji
138/2022
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: Kadencja 2018-2024
Data podjęcia/podpisania: 2022-09-05
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
Tytuł aktu:
W sprawie wprowadzenia procedury udzielania upoważnień i pełnomocnictw przez Wójta Gminy Piecki
Na podstawie:
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5, art. 39 ust. 2 i art. 47 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 559 ze zm.), art. 138e § 2 i art. 143 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.) oraz art. 268 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.), w związku z art. 69 ust. l pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j.: Dz.U. z 2022r. poz. 1634 ze zm.)
Treść:
Zarządzenie Nr 138/2022
Wójta Gminy Piecki
z dnia 5 września 2022r.
w sprawie wprowadzenia procedury udzielania upoważnień i pełnomocnictw przez Wójta Gminy Piecki
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5, art. 39 ust. 2 i art. 47 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz.U. z 2022r., poz. 559 ze zm.), art. 138e § 2 i art. 143 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.) oraz art. 268 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.), w związku z art. 69 ust. l pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j.: Dz.U. z 2022r. poz. 1634 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1
- W celu zapewnienia funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej, w Urzędzie Gminy w Pieckach wprowadza się „Procedury udzielania upoważnień i pełnomocnictw przez Wójta Gminy Piecki” stanowiące załącznik do niniejszego zarządzenia.
- Niniejsze zarządzenie określa sposób udzielania, zmian i odwoływania przez Wójta Gminy Piecki upoważnień i pełnomocnictw pracownikom Urzędu Gminy Piecki i pracownikom gminnych jednostek organizacyjnych oraz tryb ich ewidencjonowania.
§ 2
- Upoważnienia i pełnomocnictwa podlegają rejestracji.
- Rejestr upoważnień i pełnomocnictw prowadzi pracownik ds. organizacyjnych i kadrowych.
§ 3
Zobowiązuję kierowników komórek organizacyjnych Urzędu Gminy w Pieckach oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych do stosowania i przestrzegania „Procedur udzielania upoważnień i pełnomocnictw przez Wójta Gminy Piecki” oraz zapoznania z nimi podległych pracowników.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Piecki.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
Wójt
(-) Agnieszka Kurczewska
(-) Agnieszka Kurczewska
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-09-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Hubert Sadownikow |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-09-06 14:28:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tyberiusz Maksymow |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-09-06 14:35:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tyberiusz Maksymow |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-06 14:35:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 782 raz(y) |