Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Szczegóły informacji

137/2022

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: Kadencja 2018-2024

Data podjęcia/podpisania: 2022-09-02

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Tytuł aktu:

W sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego dla pracowników Urzędu, skierowanych do odbycia Służby Przygotowawczej w Urzędzie Gminy Piecki.

Na podstawie:

  Na podstawie art. 33 ust.1 i ust.4, ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.), art. 7, pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz § 8 pkt 1 i pkt 3 Regulaminu Służby Przygotowawczej w Urzędzie Gminy Piecki, przyjętego Zarządzeniem Nr 40/09 Wójta Gminy Piecki z dnia 29 czerwca 2009 roku,

Treść:

ZARZĄDZENIE NR  137/2022
Wójta Gminy Piecki
z dnia 2 września 2022 roku
 
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego dla pracowników Urzędu, skierowanych do odbycia Służby Przygotowawczej w Urzędzie Gminy Piecki.
 
      Na podstawie art. 33 ust.1 i ust.4, ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.), art. 7, pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz § 8 pkt 1 i pkt 3 Regulaminu Służby Przygotowawczej w Urzędzie Gminy Piecki, przyjętego Zarządzeniem Nr 40/09 Wójta Gminy Piecki z dnia 29 czerwca 2009 roku,
 
 zarządzam co następuje:
 
§ 1. W celu przeprowadzenia egzaminu dla pracownika Pani Eweliny Kossakowskiej skierowanej do odbycia Służby Przygotowawczej w Urzędzie Gminy Piecki powołuję Komisję Egzaminacyjną w następującym składzie:
     
      1. Hubert Sadownikow - Sekretarz Gminy Piecki - przewodniczący Komisji
      2. Marek Hajko - Kierownik Referatu BKR - członek Komisji
      3. Magdalena Musik – Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami - członek Komisji
      4. Aleksandra Nadolna - Referent ds. organizacyjnych i kadr - sekretarz Komisji      
 
§ 2. Zadania i tryb pracy Komisji uregulowany został w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, oraz w Regulaminie Służby Przygotowawczej w Urzędzie Gminy Piecki, przyjętym Zarządzeniem Nr 40/09 Wójta Gminy Piecki z dnia 29 czerwca 2009 roku.
 
§  3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem  wydania.
Wójt             
(-) Agnieszka Kurczewska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Nadolna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-06 14:38:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-06 14:38:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-06 14:38:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
679 raz(y)