Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Szczegóły informacji

142/2023

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: Kadencja 2018-2024

Data podjęcia/podpisania: 2023-08-08

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego dla pracowników Urzędu, skierowanych do odbycia Służby Przygotowawczej w Urzędzie Gminy Piecki

Na podstawie:

Na podstawie art. 33 ust.1 i ust. 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.), art. 7, pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz § 8 pkt 1 i pkt 3 Regulaminu Służby Przygotowawczej w Urzędzie Gminy Piecki, przyjętego Zarządzeniem Nr 40/09 Wójta Gminy Piecki z dnia 29 czerwca 2009 roku, zarządzam co następuje:

Treść:

Zarządzenie Nr 142/2023
Wójta Gminy Piecki
z dnia 8 sierpnia 2023 r.
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego dla pracowników Urzędu, skierowanych do odbycia Służby Przygotowawczej w Urzędzie Gminy Piecki
Na podstawie art. 33 ust.1 i ust. 4, ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.), art. 7, pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz § 8 pkt 1 i pkt 3 Regulaminu Służby Przygotowawczej w Urzędzie Gminy Piecki, przyjętego Zarządzeniem Nr 40/09 Wójta Gminy Piecki z dnia 29 czerwca 2009 roku, zarządzam co następuje:
§ 1. W celu przeprowadzenia egzaminu dla pracownika Pani Elżbiety Pratnickiej-Dobrenko skierowanej do odbycia Służby Przygotowawczej w Urzędzie Gminy Piecki powołuję Komisję Egzaminacyjną w następującym składzie:
1. Adrian Polita – Kierownik Referatu RZK - przewodniczący Komisji
2. Beata Deptuła – Kierownik Referatu BF - członek Komisji
3. Małgorzata Bałdyga – Referent ds. kadr i współpracy z organizacjami pozarządowymi - sekretarz Komisji
§ 2. Zadania i tryb pracy Komisji uregulowany został w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, oraz w Regulaminie Służby Przygotowawczej w Urzędzie Gminy Piecki, przyjętym Zarządzeniem Nr 40/09 Wójta Gminy Piecki z dnia 29 czerwca 2009 roku.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
 
                                                                                                                                            Wójt
                                                                                                                           (-) Agnieszka Kurczewska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Bałdyga
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-08 15:07:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Polita
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-08 15:08:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Polita
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-08 15:08:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
401 raz(y)