Uchwały Rady Gminy
Szczegóły informacji
65/2023
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: Kadencja 2018-2024
Data podjęcia/podpisania: 2023-04-03
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Tytuł aktu:
W sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko Pełnomocnika ds. realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii
Na podstawie:
art. 33 ust. 1 i ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40) w związku z art. 41 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 165),
Treść:
ZARZĄDZENIE NR 65/2023
WÓJTA GMINY PIECKI
z dnia 3 kwietnia 2023 roku
w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko Pełnomocnika ds. realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii
Na podstawie art. 33 ust. 1 i ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40) w związku z art. 41 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 165), zarządzam co następuje:
§ 1.
W celu przeprowadzenia naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, powołuję Komisję Rekrutacyjną w następującym składzie:
1.Hubert Sadownikow - sekretarz Gminy Piecki, przewodniczący Komisji;
2. Beata Deptuła – kierownik referatu Finansowego, członek Komisji;
3. Adrian Polita – kierownik referatu Rozwoju Gminy i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Gminy Piecki, członek Komisji;
4. Marta Przekadzińska – inspektor w referacie Rozwoju Gminy i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Gminy Piecki, sekretarz Komisji.
§ 2.
Zadaniem wyżej wymienionej Komisji będzie przeprowadzenie rekrutacji dla wyłonienia kandydata na stanowisko Pełnomocnika ds. realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii w Referacie Rozwoju Gminy i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Gminy Piecki.
§ 3.
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam kierownikowi referatu Finansowego.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
(-) Agnieszka Kurczewska
(-) Agnieszka Kurczewska
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Hubert Sadownikow |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-03 09:54:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tyberiusz Maksymow |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-03 09:54:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tyberiusz Maksymow |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-03 09:54:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 435 raz(y) |