Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Szczegóły informacji

125/2019

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: Kadencja 2018-2024

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Data podjęcia/podpisania: 2019-09-23

Tytuł aktu:

W sprawie powołania komisji odbiorowej.

Na podstawie:

art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U.2019.506 ze zm.), oraz art. 18 ust. 1, pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U.2019.1186 ze zm.),

Treść:

ZARZĄDZENIE Nr 125/2019
WÓJTA GMINY PIECKI
z 23 września 2019 r.
w sprawie: powołania komisji odbiorowej.
 
    Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U.2019.506 ze zm.), oraz art. 18 ust. 1, pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U.2019.1186 ze zm.), w związku ze zgłoszeniem do końcowego odbioru inwestycji p.n.
Zagospodarowanie rekreacyjnych obszarów przestrzeni publicznej – etap I i etap III
 
na które składają się :
 
Zagospodarowanie rekreacyjnych obszarów przestrzeni publicznej – etap I
Dofinansowane w ramach działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność" w ramach Priorytetu 4 "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej”, objętego Programem Operacyjnym "Rybactwo i Morze", z wyłączeniem projektów grantowych.
 
Zagospodarowanie rekreacyjnych obszarów przestrzeni publicznej – etap III
Dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacje typu „Kształtowanie przestrzeni publicznej” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.
 
§1 Powołuję do odbioru robót budowlanych dla zadania opisanego na wstępie Komisję Odbiorową w składzie:
 
Przedstawiciele Inwestora:
1. Agnieszka Kurczewska - Wójt Gminy Piecki,
2. Hubert Sadownikow - Sekretarz Gminy Piecki
3. Janusz Rutkowski - pracownik Urzędu Gminy Piecki,
4. Marek Hajko - pracownik Urzędu Gminy Piecki,
 
Nadzór inwestorski:
  1. Wojciech Dobrowolski - inspektor w specjalności drogowej – koordynator,
  2. Ryszard Warmiński - inspektora w specjalności sanitarnej,
  3. Artura Appelt – inspektora w specjalności elektrycznej,
Przedstawiciele Wykonawcy:
1. Piotr Lubowidzki – Właściciel ,
2. Roman Szczepan – Kierownik budowy,
 
§2 Komisja swoją pracę rozpocznie w dniu wejścia w życie zarządzenia.
 
§3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
 
Wójt            
(-) Agnieszka Kurczewska
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-09-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Hajko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-09-23 14:31:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-09-23 14:31:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-09-23 14:31:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
714 raz(y)