Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Szczegóły informacji

64/2022

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Nieobowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: Kadencja 2018-2024

Data podjęcia/podpisania: 2022-03-31

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.

Tytuł aktu:

W sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach

Traci moc:

132/2020, 141/2018, 140/2018, 145/2017, 122/2017, 121/2017, 100/2017, 126/2015, 7/2015, 111/2012, 70/2012, 15/2012, 134/2011, OK.0152-11/02, OK.0138-5/95

Utracił moc przez:

116/2023

Treść:

Zarządzenie Nr 64/2022
z dnia 31 marca 2022r.
Wójta Gminy Piecki
 
w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach
 
            Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym    ( t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.) w związku z art. 41 ust. 3 i 4 ustawy z dnia26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi  (t.j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 1119 z późn. zm.) Wójt Gminy Piecki zarządza, co następuje:
 
§  1
1. Powołuję Gminną Komisję Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach w składzie:
  1. Pani Teresa Nowacka - Przewodniczącą GKPiRPA
  2. Pan Hubert Sadownikow - Wiceprzewodniczącego GKPiRPA
  3. Pani  Katarzyna Kozak -Sekretarza GKPiRPA
  4. Pani Teresa Grzywacz - Członka GKPiRPA
  5. Pani Barbara Szymańska - Członka GKPiRPA
  6. Pani Wiesława Rolka - Członka GKPiRPA
  7. Pan Dariusza Dzierlatka - Członka GKPiRPA
  8. Pani Bogusława Niedźwiecka - Członka GKPiRPA
2. Członkowie Komisji, o których mowa w ust. 1 sprawują swoją funkcję do czasu odwołania lub złożenia pisemnej rezygnacji.
 
§ 2
Tracą moc następujące zarządzenia:
  1. zarządzenie Nr 132/2020 z dnia 20 października 2020 r. w sprawie zmiany zarządzenia Nr 141/2018 w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach,
  2. zarządzenie Nr 141/2018 z dnia 17 października 2018 r. w sprawie zmiany zarządzenia Nr 122/2017 z dnia 10 listopada 2017 r. w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach oraz ustalenia funkcji pełnionych przez poszczególnych członków komisji,
  3. zarządzenie Nr 140/2018 z dnia 17 października 2018 r. w sprawie odwołania sekretarza Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach
  4. zarządzenie Nr 145/2017 z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany zarządzenia Nr 122/2017 z dnia 10 listopada 2017 r. w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach oraz ustalenia funkcji pełnionych przez poszczególnych członków komisji,
  5. zarządzenie Nr 122/2017 z dnia 10 listopada 2017 r.  w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach oraz ustalenie funkcji pełnionej przez poszczególnych członków komisji,
  6. zarządzenie Nr 121/2017 z dnia 10 listopada 2017 r. w sprawie odwołania przewodniczącego i członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach,
  7. zarządzenie Nr 100/2017 z dnia 28 września 2017 r. w sprawie zmiany zarządzenia Nr 7/2015 z dnia 19 stycznia 2015 r. w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach oraz ustalenia funkcji pełnionych przez poszczególnych członków komisji,
  8. zarządzenie Nr 126/2015 z dnia 14 października 2015 r. w sprawie odwołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach,
  9. zarządzenie Nr 7/2015 z dnia 19 stycznia 2015 r. w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach oraz ustalenia funkcji pełnionych przez poszczególnych członków komisji,
  10. zarządzenie Nr 111/2012 z dnia 20 września 2012 r. w sprawie zmiany składu osobowego Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach,
  11. zarządzenie Nr 70/2012  z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie zmiany składu osobowego Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach,
  12. zarządzenie Nr 15/2012 z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie zmiany składu osobowego Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  13. zarządzenie Nr 134/2011 z dnia 14 grudnia 2011 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach,
  14.  zarządzenie Nr.OK.0152-11/02 z dnia 3 grudnia 2002 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  15. zarządzenie Nr OK.0138-5/95 z dnia 19 kwietnia 1995 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji do Spraw Przeciwdziałania Alkoholizmowi.
§ 3
  1. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji.
  2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
Wójt              
(-) Agnieszka Kurczewska

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Hubert Sadownikow
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-04-25 11:47:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-04-25 11:55:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-19 13:59:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
868 raz(y)