Zarządzenia Wójta
Szczegóły informacji
64/2022
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Nieobowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: Kadencja 2018-2024
Data podjęcia/podpisania: 2022-03-31
Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
Tytuł aktu:
W sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach
Traci moc:
132/2020, 141/2018, 140/2018, 145/2017, 122/2017, 121/2017, 100/2017, 126/2015, 7/2015, 111/2012, 70/2012, 15/2012, 134/2011, OK.0152-11/02, OK.0138-5/95
Utracił moc przez:
Treść:
Zarządzenie Nr 64/2022
z dnia 31 marca 2022r.
Wójta Gminy Piecki
w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.) w związku z art. 41 ust. 3 i 4 ustawy z dnia26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 1119 z późn. zm.) Wójt Gminy Piecki zarządza, co następuje:
§ 1
1. Powołuję Gminną Komisję Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach w składzie:
- Pani Teresa Nowacka - Przewodniczącą GKPiRPA
- Pan Hubert Sadownikow - Wiceprzewodniczącego GKPiRPA
- Pani Katarzyna Kozak -Sekretarza GKPiRPA
- Pani Teresa Grzywacz - Członka GKPiRPA
- Pani Barbara Szymańska - Członka GKPiRPA
- Pani Wiesława Rolka - Członka GKPiRPA
- Pan Dariusza Dzierlatka - Członka GKPiRPA
- Pani Bogusława Niedźwiecka - Członka GKPiRPA
2. Członkowie Komisji, o których mowa w ust. 1 sprawują swoją funkcję do czasu odwołania lub złożenia pisemnej rezygnacji.
§ 2
Tracą moc następujące zarządzenia:
- zarządzenie Nr 132/2020 z dnia 20 października 2020 r. w sprawie zmiany zarządzenia Nr 141/2018 w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach,
- zarządzenie Nr 141/2018 z dnia 17 października 2018 r. w sprawie zmiany zarządzenia Nr 122/2017 z dnia 10 listopada 2017 r. w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach oraz ustalenia funkcji pełnionych przez poszczególnych członków komisji,
- zarządzenie Nr 140/2018 z dnia 17 października 2018 r. w sprawie odwołania sekretarza Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach
- zarządzenie Nr 145/2017 z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany zarządzenia Nr 122/2017 z dnia 10 listopada 2017 r. w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach oraz ustalenia funkcji pełnionych przez poszczególnych członków komisji,
- zarządzenie Nr 122/2017 z dnia 10 listopada 2017 r. w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach oraz ustalenie funkcji pełnionej przez poszczególnych członków komisji,
- zarządzenie Nr 121/2017 z dnia 10 listopada 2017 r. w sprawie odwołania przewodniczącego i członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach,
- zarządzenie Nr 100/2017 z dnia 28 września 2017 r. w sprawie zmiany zarządzenia Nr 7/2015 z dnia 19 stycznia 2015 r. w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach oraz ustalenia funkcji pełnionych przez poszczególnych członków komisji,
- zarządzenie Nr 126/2015 z dnia 14 października 2015 r. w sprawie odwołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach,
- zarządzenie Nr 7/2015 z dnia 19 stycznia 2015 r. w sprawie powołania członków Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach oraz ustalenia funkcji pełnionych przez poszczególnych członków komisji,
- zarządzenie Nr 111/2012 z dnia 20 września 2012 r. w sprawie zmiany składu osobowego Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach,
- zarządzenie Nr 70/2012 z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie zmiany składu osobowego Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach,
- zarządzenie Nr 15/2012 z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie zmiany składu osobowego Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- zarządzenie Nr 134/2011 z dnia 14 grudnia 2011 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Pieckach,
- zarządzenie Nr.OK.0152-11/02 z dnia 3 grudnia 2002 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- zarządzenie Nr OK.0138-5/95 z dnia 19 kwietnia 1995 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji do Spraw Przeciwdziałania Alkoholizmowi.
§ 3
- Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
Wójt
(-) Agnieszka Kurczewska
(-) Agnieszka Kurczewska
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Piecki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-04-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Hubert Sadownikow |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-04-25 11:47:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tyberiusz Maksymow |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-04-25 11:55:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tyberiusz Maksymow |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-19 13:59:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 868 raz(y) |