Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Szczegóły informacji

87 /2011

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: Zarządzenie

Kadencja: Kadencja 2010-2014

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Data podjęcia/podpisania: 2011-09-13

Tytuł aktu:

W sprawie ustanowienia koordynatora gminnego.

Na podstawie:

§ 6 ust.3, Uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 27 czerwca 2011r,
w sprawie warunków i sposobu wykorzystania techniki elektronicznej oraz trybu przekazywania danych za pośrednictwem sieci elektronicznego przekazywania danych w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 9 października 2011 roku.

Treść:

ZARZĄDZENIE NR 87 /11

Wójta Gminy Piecki

z dnia 13 września 2011 roku

w sprawie ustanowienia koordynatora gminnego.



Na podstawie § 6 ust.3, Uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 27 czerwca 2011r,
w sprawie warunków i sposobu wykorzystania techniki elektronicznej oraz trybu przekazywania danych za pośrednictwem sieci elektronicznego przekazywania danych w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 9 października 2011 roku.

zarządzam, co następuje :
§ 1.

Ustanawiam w gminie Piecki koordynatora gminnego w osobie Pana Tyberiusza Maksymow Nr PESEL 76040418794, odpowiedzialnego za szkolenie operatorów obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych i wsparcie techniczne obsługi informatycznej tych komisji oraz wsparcie informatyczne wykonania zadań określonych w § 3 ust.1 pkt.2 i 6 wymienionej wyżej Uchwały PKW.
§ 2.

Koordynator gminny wykonuje jednocześnie zadania operatora obsługi informatycznej pełnomocnika okręgowej komisji wyborczej.
§ 3

Zadania koordynatora gminnego i zadania operatora obsługi informatycznej pełnomocnika okręgowej komisji wyborczej stanowią załączniki Nr 1 i 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Wójt              
(-) Agnieszka Kurczewska
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Piecki Nr 87/11 z dnia 13.09.2011r.

Zadania koordynatora gminnego
Do zadań koordynatora gminnego należy:
1) udział w szkoleniu organizowanym przez koordynatora okręgowego,
2) nadzór nad wprowadzaniem i aktualizacją w systemie informatycznym danych dotyczących obwodów głosowania i ich granic oraz liczby uprawnionych do głosowania przez osoby realizujące zadanie ciągłe obsługi rejestru wyborców,
3) nadzór nad wprowadzeniem do systemu danych członków (kandydatów na członków) obwodowych komisji wyborczych i aktualizacją składów,
4) prowadzenie ewidencji operatorów obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych zawierającej dane kontaktowe i ustalony sposób dystrybucji loginów i haseł do pobrania licencji, oprogramowania oraz danych definiujących,
5) przeprowadzenie szkolenia dla operatorów obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych,
6) prowadzenie ewidencji wersji zainstalowanego oprogramowania i aktualności danych definiujących wykaz obwodów i kandydatów,
7) przekazanie przewodniczącym obwodowych komisji wyborczych oraz operatorom obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych loginów i haseł do pobrania licencji,
8) dystrybucja oprogramowania oraz dystrybucja danych definicyjnych dla każdego obwodu głosowania (poprzez pobranie ze stron internetowych, utworzenie nośników), także w przypadku testów, o których mowa w punkcie 14,
9) przyjmowanie uwag dotyczących działania programu oraz udzielanie wsparcia technicznego operatorom obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych,
10) udzielenie wsparcia pełnomocnikowi okręgowej komisji wyborczej powołanemu w trybie art. 173 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy w zakresie przygotowania i obsługi stanowiska do sprawdzania poprawności ustalenia wyników głosowania w obwodach, w których nie stosowano wsparcia informatycznego oraz wysyłania danych o wynikach głosowania w obwodzie z obwodów, w których niemożliwe było dokonanie transmisji,
11) wprowadzanie do systemu informatycznego danych osób uprawnionych do głosowania i o liczbie wyborców, którym wydano karty do głosowania,
12) zgłaszanie uwag dotyczących działania programu koordynatorowi okręgowemu,
13) w przypadkach awaryjnych nawiązanie kontaktu i przekazanie informacji koordynatorowi okręgowemu,
14) udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu testów ogólnokrajowych przekazywania danych testowych o wynikach głosowania ze wszystkich komisji obwodowych korzystających ze wsparcia informatycznego (według zasad przekazanych w odrębnym trybie),
15) przekazanie do koordynatora okręgowego wniosków i spostrzeżeń w formie raportu podsumowującego przebieg testów ogólnokrajowych,
16) prowadzenie dziennika zdarzeń, w którym są odnotowywane wykonane następujące czynności:
a) przeprowadzenie szkolenia z potwierdzeniem uczestnictwa,
b) zgłoszenie uwag do działania programu do koordynatora okręgowego, w tym usterek i awarii,
c) przekazanie, za potwierdzeniem, loginów i haseł do pobrania licencji operatorów oraz przewodniczących obwodowych komisji wyborczych,
d) przekazanie, oprogramowania dla operatorów komisji obwodowych,
e) przekazanie danych definiujących dla poszczególnych obwodów.


Załącznik nr 2 do Zarządzenia Wójta Gminy Piecki Nr 87/11 z dnia 13.09.2011r.
Zadania pełnomocnika okręgowej komisji wyborczej
Do zadań pełnomocnika okręgowej komisji wyborczej, powołanego w trybie art. 173 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy, należy:
1) udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu w określonym terminie testów ogólnokrajowych przekazywania danych testowych o wynikach głosowania ze wszystkich komisji obwodowych korzystających ze wsparcia informatycznego (według zasad przekazanych w odrębnym trybie),
2) sprawdzenie, pod względem zgodności arytmetycznej, poprawności ustalenia wyników głosowania w obwodach, w których nie stosowano wsparcia informatycznego, wykonanie wydruku raportu błędów i ostrzeżeń (jeżeli odpowiednio występują) oraz przekazanie przewodniczącemu obwodowej komisji informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach,
3) nadzór nad wykonaniem transmisji (operatora pełnomocnika okręgowej komisji wyborczej) do okręgowej komisji wyborczej danych o wynikach głosowania w obwodzie z nośnika dostarczonego przez przewodniczącego lub zastępcę przewodniczącego komisji obwodowej (dotyczy to obwodów, w których stosowano wsparcie informatyczne, a nie wykonano, z powodu braku możliwości technicznych, transmisji danych o wynikach głosowania w obwodzie do komisji okręgowej),
4) przekazanie okręgowej komisji wyborczej, wraz z kopertami zawierającymi protokoły głosowania w obwodzie oraz zestawienie, o którym mowa w pkt 35 załącznika do uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 17 sierpnia 2011 r. w sprawie wytycznych dla obwodowych komisji wyborczych, dotyczących zadań i trybu przygotowania oraz przeprowadzenia głosowania w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 9 października 2011 r. (M.P. Nr 80, poz. 806), nośników z wynikami głosowania w obwodzie i raportów ostrzeżeń, jeśli wystąpiły (nośniki z wynikami głosowania w obwodzie należy traktować jako kopię bezpieczeństwa).
W razie potrzeby pełnomocnik korzysta ze wsparcia operatorów, o których mowa w załączniku nr 7.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Chaberek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-09-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Chaberek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-09-13 14:19:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-09-13 14:19:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-09-13 14:19:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1144 raz(y)