ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowego.Drukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowego.

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z pobytu czasowego.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Samodzielne stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i społecznych

Ogłoszono dnia: 2008-12-16 13:04:24

Termin załatwienia

Wymeldowania należy dokonać najpóźniej w dniu opuszczenia dotychczasowego miejsca pobytu czasowego.

Osoba kontaktowa

Maria Bongarc

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18

Telefon kontaktowy

89 742 11 70

Sposób załatwienia

Osoba otrzymuje poświadczenie wymeldowania z pobytu czasowego.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18

Wymagane Dokumenty

a) formularz „Zgłoszenia wymeldowania z pobytu czasowego”(do pobrania na miejscu),

b) dowód osobisty,

c) książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia się do rejestracji przedpoborowych ( osoby posiadające kartę mobilizacyjną zgłaszają zmianę adresu w WKU).

Opłaty

Czynność nie podlega opłacie.

Uwagi

Osoba dokonuje wymeldowania osobiście.

Podstawa prawna

1)      Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r.

Nr 139, poz. 993 z późn. zm.),

2)      Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie

zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia

ewidencji ludności (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.).

3) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z

2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).

« powrót do poprzedniej strony