ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu.Drukuj informacjęSprawa: Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu.

Szczegóły informacji

Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Samodzielne stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i społecznych

Ogłoszono dnia: 2008-12-16 13:23:41

Termin załatwienia

Niezwłocznie.

Osoba kontaktowa

Maria Bongarc

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18

Telefon kontaktowy

89 742 11 70

Sposób załatwienia

Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18

Wymagane Dokumenty

1.Dowód osobisty.

2.Podanie o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na terenie gminy.

3.Dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej (w przypadkach podlegających opłacie skarbowej)

Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17,00 zł.

Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia podania o wydanie zaświadczenia.

Opłatę skarbową można dokonać w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Pieckach

Numer konta:41936400002006000101200001 Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy  oddział w Pieckach.

Uwagi

  1. Wnioskodawca zgłasza się osobiście w sprawie wydania zaświadczenia lub przez pełnomocnika,
    legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach – innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości.

  2. Wnioskodawca musi udokumentować swój interes prawny w uzyskaniu zaświadczenia.

Podstawa prawna

  1. Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).

  2. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 ze zm.).

  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. nr 225, poz. 1635).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony