ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiąceDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Samodzielne stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i społecznych

Ogłoszono dnia: 2008-12-16 12:53:03

Termin załatwienia

Zameldowania należy dokonać najpóźniej w 30 dniu, licząc od dnia przybycia do miejsca pobytu czasowego.

Osoba kontaktowa

Marta Micińska-Kulas

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18,

Telefon kontaktowy

504919254

Adres e-mail

m.kulas@piecki.com.pl

Sposób załatwienia

Zameldowanie przez zarejestrowanie danych dotyczących osoby i miejsca jej pobytu. Osoba otrzymuje zaświadczenie o zameldowania na pobyt czasowy ważne do czasu upływu terminu zameldowania.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18,

Wymagane Dokumenty

a) formularz „Zgłoszenia pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące”(do pobrania na miejscu),
b) potwierdzenie pobytu w lokalu dokonane przez właściciela oraz do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu: umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu,
c) dowód osobisty a w uzasadnionych przypadkach- inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości, 
 

Opłaty

Czynność nie podlega opłacie.

Uwagi

  • za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu,
  • osoba, która przedłuża pobyt czasowy w tej samej miejscowości ponad zgłosozny czas jego trwania, zmienia adres albo zmienia pobyt czasowy na stały, obowiązana jest dokonać odpowiedniego zameldowania w ciągu 30 dni od daty zmiany;
  • zameldowania na pobyt czasowy trwający pona 3 miesiące można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego sie pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art.33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postepowania administracyjnego (Dz.U. z 2013r., poz. 267 z późn. zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach- innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości.
 

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jedn. Dz. U. z 2015r.   poz. 388 ze zm.),
  2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 grudnia 2012r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2012r. poz. 1475).
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 267 ze zm.).
« powrót do poprzedniej strony