ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące.Drukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie z pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące.

Szczegóły informacji

Wymeldowanie z pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Samodzielne stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i społecznych

Ogłoszono dnia: 2008-12-16 13:04:24

Termin załatwienia

Wymeldowania należy dokonać najpóźniej w dniu opuszczenia dotychczasowego miejsca pobytu czasowego.

Osoba kontaktowa

Marta Micińska-Kulas

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18

Telefon kontaktowy

504919254

Adres e-mail

m.kulas@piecki.com.pl

Sposób załatwienia

Osoba otrzymuje poświadczenie wymeldowania z pobytu czasowego.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy w Pieckach ul. Zwycięstwa 34,pokój nr 18

Wymagane Dokumenty

a) formularz „Zgłoszenia wymeldowania z pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące”(do pobrania na miejscu),
b) dowód osobisty, a w uzasadnionych przypadkach inny dokument pozwalajacy na ustalenie tożsamości (osoby niepełnoletnie nieposiadające dokumentu stwierdzającego tożsamość- odpis skrócony aktu urodzenia).

Opłaty

Czynność nie podlega opłacie.

Uwagi

  • Osoba dokonuje wymeldowania osobiście lub przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art.33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postepowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz.1071 ze zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach- innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości,
  • za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkow wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu,
  • jeżeli okres pobytu czasowegotrwającego ponad 3 miesiące odpowiada okresowi zgłoszonemu przy zameldowaniu, osoba opuszczająca miejsce tego pobytu jest zwolniona od obowiązku wymeldowania się.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2015r.  poz. 388 ze zm.),
  2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 grudnia 2012r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2012 r. Nr 1475).
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. , poz. 267 ze zm.).
« powrót do poprzedniej strony