ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OK.2110.2.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OK.2110.2.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. księgowości budżetowej

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: 1/1 etat

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2016-03-15

Ogłoszono dnia: 2016-03-15 przez Barbara Chaberek

Termin składania dokumentów: 2016-03-31 15:00:00

Nr ogłoszenia: OK.2110.2.2016

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie średnie ekonomiczne, pożądane wyższe ekonomiczne; wymagany profil (specjalność) pożądany finanse publiczne;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. Spełnienie poniższych warunków:- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy w komórce finansowej;
  7. umiejętności zawodowe : umiejętność interpretacji stosowanego prawa, dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność obsługi urządzeń biurowych kserokopiarki, faksu, skanera, drukarki
  8. wymagana wiedza zawodowa : znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości , ustawy o VAT, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; w podstawowym zakresie ustaw : kodeksu postępowania administracyjnego, ordynacji podatkowej;
  9.  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność praktycznego stosowania prawa, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny, umiejętność argumentowania,
  2. komunikatywność, odporność na stres, opanowanie, wytrwałość, obowiązkowość, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole, predyspozycje do ciągłego uczenia się,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- prowadzenie księgowości wydatków budżetowych, w tym kompletowanie i sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, klasyfikacja budżetowa dokumentów księgowych w odniesieniu do planu wydatków;
- określanie wydatków nie stanowiących wydatków strukturalnych;
- ewidencjonowanie faktur zakupowych na potrzeby rozliczeń podatku VAT;
- wystawianie faktur, not obciążeniowych i księgowych;
- prowadzenie kasy urzędu;
- obsługa rachunków bankowych Urzędu i Gminy – dokonywanie płatności z tytułu powstałych zobowiązań wobec budżetów i kontrahentów, wypłata wynagrodzeń pracownikom, przekazywanie dotacji;
- sporządzanie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych obowiązków;
- prowadzenie ewidencji materiałowej i druków ścisłego zarachowania;
- rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek;
- prowadzenie ewidencji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz udzielanych pożyczek mieszkaniowych;
- prowadzenie ewidencji analitycznej do kont syntetycznych i bieżąca analiza sald;
- rozliczanie wyników inwentaryzacji składników majątku Urzędu Gminy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

praca jednozmianowa w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Piecki z wyposażeniem stanowiska : komputer stacjonarny z dostępem do drukarki z oprogramowaniem - edytor tekstów, środkami łączności – telefon, e-mail.
Czas pracy : poniedziałek w godz. 800 do 1600, od wtorku do piątku w godzinach 715- 1515.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W lutym 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie ( druk można również pobrać na stanowisku d/s organizacyjnych i kadr UG Piecki, pokój Nr 11)
2) list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
3) życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska podinspektora oraz doświadczenia zawodowego wykazanego w ogłoszeniu o naborze;
5) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 §1 Kodeksu Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
8) kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,  
9) oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
10) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202 z późn. zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-03-31 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA w Referacie Finansowym” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  31 marca 2016 r. do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl.
W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń,
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
- zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki

VII. Informacje dodatkowe:

Wymiar czasu pracy : 1 etat ; Warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50 poz. 398 z późn. zm.) i Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Piecki pod nr tel. 89 742 00 68.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Chaberek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Chaberek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-15 14:14:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-15 14:18:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-04-06 22:38:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4237 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony