ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OK.2110.23.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OK.2110.23.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor - Samodzielne Stanowisko ds. Organizacyjnych i Kadr.

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: 1/1 etat

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2016-06-09

Ogłoszono dnia: 2016-06-09 przez Agnieszka Końpa

Termin składania dokumentów: 2016-06-21 15:00:00

Nr ogłoszenia: OK.2110.23.2016

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie wyższe ;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. spełnienie poniższych warunków:
- co najmniej 3 lata stażu pracy w komórce kadrowej;
  1. umiejętności zawodowe : umiejętność interpretacji stosowanego prawa, dobra znajomość obsługi komputera i programów stosowanych na stanowisku m.in. Office Word; umiejętność obsługi urządzeń biurowych: kserokopiarki, faksu, skanera, drukarki;
  2. wymagana wiedza zawodowa : znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość przepisów prawa pracy i systemu ubezpieczeń społecznych, znajomość ustawy o systemie oświaty i karty nauczyciela;
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
b. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność praktycznego stosowania prawa, lojalność wobec pracodawcy, odporność na stres, sumienność, obowiązkowość, opanowanie, komunikatywność;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy w celu przekazania tych dokumentów do Referatu Finansowego i komórek płacowych w jednostkach organizacyjnych gminy wypłacających świadczenia finansowe;
- ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników;
- przygotowywanie dokumentacji w sprawach emerytalno-rentowych;
- prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji w sprawach szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników;
- prowadzenie spraw oświaty na terenie gminy w celu wypełniania przez Wójt funkcji organu prowadzącego;
- wykonywanie prac organizacyjnych związanych z wyborami i referendami;
- prowadzenie spraw związanych z powoływaniem i likwidacją jednostek organizacyjnych gminy;

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (j.t. Dz.U. z 2014r., poz.1786 z późn. zm.) i Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.
 
- praca jednozmianowa w Urzędzie Gminy Piecki;
- wyposażenie stanowiska: komputer stacjonarny, drukarka, oprogramowanie biurowe i dziedzinowe,
- środki łączności: telefon, e-mail.
Czas pracy : poniedziałek w godz. 800 do 1600, od wtorku do piątku w godzinach 715- 1515.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
2) list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
3) życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane kwalifikacje
wymagane do zajmowania stanowiska podinspektora oraz doświadczenia zawodowego
wykazanego w ogłoszeniu o naborze;
5) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 §1 Kodeksu Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
8) kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,  
9) oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
10) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2014r., poz. 1202 z późn. zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-06-21 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  21 czerwca 2016 r. do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl.
W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów
świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń,
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
- zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  21 czerwca 2016 r. do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Piecki pod nr tel. 89 7422029.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agnieszka Końpa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Końpa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-09 09:51:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-09 09:52:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-06-28 12:02:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2684 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony