ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OK.2110.1.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OK.2110.1.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor - samodzielne stanowisko ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Gminy Piecki

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: -

Data udostępnienia: 2017-06-28

Ogłoszono dnia: 2017-06-28 przez Agnieszka Końpa

Termin składania dokumentów: 2017-07-12 15:00:00

Nr ogłoszenia: OK.2110.1.2017

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo publiczne, prawo, ekonomia;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) co najmniej trzy lata stażu pracy;
7) prawo jazdy kat. B
8) wymagana wiedza zawodowa :
a) znajomość ustawy
- o pracownikach samorządowych,
- o samorządzie gminnym,
- o powszechnym obowiązku obrony,
- o obronie cywilnej,
- o zarządzaniu kryzysowym,
b) znajomość przepisów prawa z obszaru realizacji zamówień publicznych w szczególności dokumentowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
b. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku;
2) umiejętność przewidywania skutków podjętych działań, zdolność opracowywania planów i koordynacji ich wykonywania;
3) zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole i szybkiej reakcji w zależności od sytuacji, odporność na stres;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zapewnienie Wójtowi możliwości kierowania i koordynacji współdziałania wszystkich jednostek organizacyjnych na wypadek klęsk żywiołowych i innych nadzwyczajnych zagrożeń ludności a w szczególności:
 
1) planowanie, koordynacja, organizowanie zadań obrony cywilnej na terenie Gminy, obsługa Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, współpraca w tym zakresie z referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie,
2) ochrona ludności, zakładów pracy i instytucji, urządzeń użyteczności publicznej, dóbr kultury w sytuacjach zagrożenia i w czasie wojny,
3) prowadzenie ewidencji członków formacji obrony cywilnej, planowanie i zaopatrywanie organów kierowania i formacji obrony cywilnej w sprzęt i materiały,
4) organizowanie i utrzymywanie w stałej gotowości systemu łączności dla potrzeb zarządzania kryzysowego i kierowania obroną cywilną,
5) przygotowywanie projektów zarządzeń o ewakuacji ludności z obszarów zagrożonych,
6) organizacja szkoleń formacji OC, ludności, pracowników jednostek organizacyjnych Gminy, popularyzowanie obrony cywilnej, organizowanie kontroli wykonywania zadań obronnych,
7) współdziałanie z jednostkami wojskowymi w zakresie unieszkodliwiania materiałów wybuchowych i innych przedmiotów niebezpiecznych,
8) rejestracja przed kwalifikacją wojskową,
9) prowadzenie kancelarii niejawnej, doręczanie korespondencji niejawnej upoważnionym pracownikom Urzędu, nadzór nad przechowywaniem i opracowywaniem materiałów zastrzeżonych, archiwizowanie dokumentów niejawnych,
10) planowanie i zapewnianie środków finansowych na realizację zadań dot. stanowiska obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
11) nakładanie obowiązku świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obrony kraju,
 
 
Ponadto dodatkowo zadania związane z procedurą prowadzonych zamówień publicznych w Urzędzie Gminy:
 
1) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Urząd Gminy;
2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ustawie prawo zamówień publicznych zgodnie z przepisami cytowanej ustawy oraz dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp. a w szczególności:
- przygotowanie dokumentów celem ogłaszania przetargów( opisu przedmiotu zamówienia dokonuje stanowisko merytoryczne),ogłaszanie przetargów,
- sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- udzielanie oferentom wyjaśnień dotyczących zapisów w specyfikacji, dokumentacji technicznej, kosztorysach ofertowych itp.,
- udział w pracach Komisji Przetargowej oraz merytoryczna Obsługa tej Komisji;
- udział w rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą,
- sporządzanie protokołów postępowania o zamówienia publiczne,
3) dokonywanie zamówień z wolnej ręki, zlecanych przez Wójta Gminy, Sekretarza bądź Kierownika Referatu;
4) prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych;
5) prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień, w stosunku do których ustawy o zamówieniach publicznych nie stosuje się;
6) koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy;
7) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów, w tym występowanie z wnioskiem do Referatu Finansowego;
8) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
9) wykonywanie innych czynności zmierzających do wyłonienia wykonawcy- dostawcy wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych;
10) sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Wymiar czasu pracy : 1 etat ; Warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (j.t. Dz. U. z 2014r., poz.1786 z późn. zm.) i Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.
 
- praca jednozmianowa w Urzędzie Gminy Piecki;
- wyposażenie stanowiska: komputer, drukarka, kopiarka,
- środki łączności: telefon, internet.
Czas pracy : poniedziałek w godz. 800 do 1600, od wtorku do piątku w godzinach 715 - 1515.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
- list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
- życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska podinspektora oraz doświadczenia zawodowego wykazanego w ogłoszeniu o naborze;
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub
oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 §1 Kodeksu Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
- kserokopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-07-12 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  12 lipca 2017 r. do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl.
W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń,
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
- zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku
przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym
wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  12 lipca 2017 r. do godz. 15.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Piecki pod nr tel. 89 7422258.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agnieszka Końpa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Końpa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-28 11:08:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-28 11:13:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-07-17 14:31:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2517 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony