ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OK.210.2.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: OK.210.2.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Referacie Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa Urzędu Gminy Piecki.

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa.

Data udostępnienia: 2019-04-18

Ogłoszono dnia: 2019-04-18

Termin składania dokumentów: 2019-04-30 14:00:00

Nr ogłoszenia: OK.210.2.2019

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie;
  • wykształcenie wyższe, preferowane: geodezja, gospodarowanie nieruchomościami;
  • co najmniej trzyletni staż pracy, w tym co najmniej dwa lata pracy na stanowisku urzędniczym w administracji rządowej lub samorządowej;
  • znajomość regulacji prawnych:
- Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r.;
- Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r.;
- Ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych z dnia 03 lutego 1995 r.;
- Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie
kodeksu cywilnego z dnia 21 czerwca 2001 r.;
- Ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
nieruchomości;
- Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.
b. Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność czytania map;
  • umiejętność interpretacji stosowanego prawa;
  • umiejętność obsługi komputera;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • prawo jazdy min. kat. B
  • znajomość programu EWOpis i EW Mapa;
  • znajomość w podstawowym zakresie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
  • obowiązkowość, komunikatywność, uprzejmość;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. W zakresie gospodarowania nieruchomościami komunalnymi:
  • przygotowywaniem nieruchomości do sprzedaży w drodze przetargu i w trybie bezprzetargowym;
  • sporządzanie wykazu nieruchomości komunalnych przeznaczonych do sprzedaży wraz z podaniem do publicznej wiadomości ww. wykazów;
  • zlecanie biegłemu szacowania nieruchomości, przygotowanie materiałów do ogłoszenia przetargu na usługi na wykonanie operatów szacunkowych ustalających wartość nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych z mienia komunalnego;
  • podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń o przetargu z zakresu gospodarki mieniem;
  • przeprowadzanie przetargów na zbycie mienia komunalnego;
  • przygotowanie dokumentacji do aktów notarialnych;
  • dokonywanie zamiany, darowizn, przekazywania w użytkowanie wieczyste,
  • użytkowanie, zarząd , trwały zarząd ,użyczenie nieruchomości komunalnych;
  • nabywanie nieruchomości do zasobów gminnych;
  • zapewnienie terenów pod pracownicze ogrody działkowe.
  1. W zakresie gospodarowania zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi Gminy:
  • nadzorowanie i realizacja zadań w zakresie gospodarowania komunalnymi lokalami użytkowymi;
  • naliczanie opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych z zasobów komunalnych;
  • zawieranie umów;
  • opracowywanie zarządzeń w sprawie ustalenia stawek czynszu za lokale mieszkalne oraz lokale użytkowe;
  • przygotowywanie decyzji w sprawie umorzenia opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych;
  1. W zakresie ochrony gruntów rolnych i leśnych :
  • opracowywanie wniosków o pozbawienie prawa użytkowania mienia gminnego;
  • prowadzenie spraw dotyczących zwrotu nieruchomości poprzedniemu właścicielowi;
  • prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem na własność gminy gruntów;
  • ujawniania prawa własności w księdze wieczystej;
  • przeciwdziałanie nieformalnemu obrotowi ziemią;
  1. Przygotowanie dokumentacji do ustanawiania służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących mienie komunalne gminy (oprócz dróg gminnych).
  2. Przygotowywanie deklaracji podatkowych z mienia komunalnego.
  3. Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem nieruchomości, podziałem i scalaniem.
  4. Obsługa oprogramowania czynsze i użytkowanie wieczyste.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • wymiar czasu pracy : 1 etat;
  • umowa od dnia 1 września 2019 r.
  • praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa w Referacie Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa Urzędu Gminy Piecki;
  • miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34;
  • warunki wynagrodzenia zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2018 r. poz.936) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
  • życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
  • kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska oraz doświadczenie zawodowe;
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-04-30 14:00:00
b. Sposób:
  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  30 kwietnia 2019 r. do godz. 14.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
  • dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 
c. Miejsce:
wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTORA ”

VII. Informacje dodatkowe:

Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci którzy przejdą wstępną weryfikację, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń;
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego;
  • zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem;
 
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane z godnie z instrukcją kancelaryjną.
 
Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Gminy Piecki, tel. 89 7422258.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-04-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Końpa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-04-18 13:04:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-04-18 13:05:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-05-10 13:40:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1599 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony