ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: PRACOWNIK OBSŁUGI

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: ½ etatu

Ilość etatów: ½ etatu

Wydział: Klub Dziecięcy „Słoneczko” w Pieckach

Data udostępnienia: 2020-04-23

Ogłoszono dnia: 2020-04-23

Termin składania dokumentów: 2020-05-07 14:00:00

Nr ogłoszenia: 6

Zlecający: Kierownik Klubu Dziecięcego “Słoneczko” w Pieckach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie: minimum podstawowe
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
  • Wysoka kultura osobista
b. Wymagania dodatkowe:
Pracownikiem obsługi może być osoba, która:
  • Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona.
  • Wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
  • Nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne.
  • Nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
    z dostępem ograniczonym.
Pożądane cechy i umiejętności:
  • Obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Odpowiedzialność, komunikatywność, kreatywność, cierpliwość;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Wykonywanie czynności porządkowych w pomieszczeniach klubu dziecięcego zgodnie
    z wymogami przepisów sanitarno-epidemiologicznych;
  • Utrzymywanie w czystości wszystkich pomieszczeń z zachowaniem zasad racjonalnego wykorzystania środków czystościowych oraz dezynfekcyjnych;
  • Wietrzenie sprzątanych pomieszczeń oraz kołder, poduszek, pościeli;
  • Dbałość o estetyczny wygląd pomieszczeń obiektu;
  • Utrzymywanie czystości oraz porządku wokół budynku klubu dziecięcego;
  • Dbanie o prawidłowe wyposażenie pomieszczeń sanitarnych w niezbędne środki higieny osobistej i środki czystości;
  • Odnoszenie i odbieranie bielizny do prania, pranie, prasowanie ściereczek kuchennych, ręczników, obrusów, itp.
  • Wykonywanie czynności wynikających z przygotowywania i wydawania posiłków dla dzieci;
  • Wykonywanie czynności porządkowych po posiłkach (zbieranie naczyń, zmywanie itp.);
  • Rozkładanie, rozstawianie oraz składanie i zbieranie leżaków.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Planowane zatrudnienie od dnia: maj 2020

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: podpisane własnoręcznie i czytelnie, a w przypadku kopii potwierdzone za zgodność z oryginałem
  • Życiorys zawodowy (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
  • Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • Kserokopie świadectwa potwierdzającego wykształcenie;
  • Kserokopie świadectw pracy lub oświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej;
  • Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
    z pełni praw publicznych;
  • Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
  • Oświadczenie o zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku pracownika obsługi
    w klubie dziecięcym;
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni władzy rodzicielskiej (obecnie i w przeszłości);
  • Oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • Oświadczenie o nie figurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
  • Oświadczenie o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) ze zm.”
 
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów, zaświadczenia o niekaralności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w klubie dziecięcym, zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy, oraz badania sanitarno epidemiologicznego zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi ( Dz.U. 2019 r. poz.1239) potwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania pracy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-05-07 14:00:00
b. Sposób:
  • Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór
    na stanowisko pracownik obsługi w Klubie Dziecięcym „Słoneczko"
    w Pieckach” należy składać w terminie do 07 maja 2020 r. do godz. 14.00, w biurze kierownika Klubu Dziecięcego „Słoneczko” w Pieckach, os. Lawendowe 12, 11-710 Piecki
  • Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
  • Aplikacje, które wpłyną niekompletne lub po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego: do 14 dni od upływu terminu składania dokumentów aplikacyjnych.
  • Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piecki oraz Biuletynie Informacji Publicznej Klubu Dziecięcego „Słoneczko” w Pieckach.
c. Miejsce:
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownik obsługi w Klubie Dziecięcym „Słoneczko" w Pieckach” należy składać w terminie do 07 maja 2020 r. do godz. 14.00, w biurze kierownika Klubu Dziecięcego „Słoneczko” w Pieckach, os. Lawendowe 12, 11-710 Piecki

Załączniki

  • Nabór (PDF, 1.3 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2020-04-23 14:32:46 | Data wytworzenia informacji: 2020-04-23

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-04-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Chmielewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-04-23 14:31:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-04-23 14:32:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-05-13 11:59:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1352 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony