ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OK.210.6.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: OK.210.6.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Młodszy referent w Referacie Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Gminy Piecki

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego

Data udostępnienia: 2020-08-18

Ogłoszono dnia: 2020-08-18

Termin składania dokumentów: 2020-08-31 12:00:00

Nr ogłoszenia: OK.210.6.2020

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie;
  •  wykształcenie wyższe;
  •  co najmniej dwuletni staż pracy;
  • prawo jazdy min. kat.B;
  • znajomość języka angielskiego
b. Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie, preferowany kierunek: administracja;
  • umiejętność obsługi drukarki/kserokopiarki, niszczarki, aparatu fotograficznego;
  • dobra znajomość obsługi komputera klasy PC w tym dobra znajomość oprogramowania MS Office(Word, Exel, Power Point);
  • terminowość, zdyscyplinowanie, odporność na stres
  • znajomość ustaw:
 
- Ustawa o transporcie drogowym z 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2019 poz. 2140),
- Ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie z dnia 24 kwietnia 2003 r. (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1057),
- Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz.U.z 2020 poz. 256),
- Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej z 2 lipca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2017 poz.2168),
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 238),
- Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. ( t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1781) oraz Rozporządzeniem ogólnym o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (tzw. RODO, Dz. Urz. UE. L 2016 Nr 119).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. obsługa spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej osób fizycznych (wykorzystanie systemu teleinformatycznego CEIDG).
  2. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na prowadzenie przewozów regularnych, regularnych specjalnych przewozów osób i taksówkami.
  3. uzgodnienia w zakresie korzystania z przystanków autobusowych;
  4. prowadzenie działań związanych z obsługą inwestora (m.in. przygotowanie informacji
    o możliwościach inwestycyjnych gminy, opieka poinwestycyjna, informowanie
    o wydarzeniach, szkoleniach, dofinansowaniach);
  5. prowadzenie spraw związanych z ewidencją obiektów świadczących usługi hotelarskie;
  6. współpraca i współdziałanie z organizacjami pozarządowymi;
  7. opracowywanie rocznych programów współpracy Gminy Piecki z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami oraz sprawozdań z ich realizacji;
  8. przygotowywanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych z zakresu zadań własnych gminy na -dany rok oraz rozpatrywanie złożonych ofert, przygotowanie umów na ich realizację oraz nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji, ocena dokumentacji rozliczeniowej;

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • wymiar czasu pracy : 1 etat;
  • planowany termin zatrudnienia: wrzesień 2020 r.
  • praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa w Referacie RZK Urzędu Gminy Piecki;
  • miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34;
  • warunki wynagrodzenia zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2018 r. poz.936) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
  • życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
  • kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, znajomość języka angielskiego, posiadanie prawa jazdy oraz doświadczenie zawodowe;
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-08-31 12:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszego referenta ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  31 sierpnia 2020 r. do godz. 12.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
  • dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 
 
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci którzy przejdą wstępną weryfikację, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń;
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego;
  • zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem;
 
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
c. Miejsce:
wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszego referenta ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  31 sierpnia 2020 r. do godz. 12.00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).

VII. Informacje dodatkowe:

 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
 
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
  1.  Administratorem Państwa danych jest Gmina Piecki (adres: ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, Telefon: +48 89 742 20 29, Fax: +48 89 742 20 65, adres e-mail: gmina@piecki.com.pl)
  2.  Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3.  Państwa dane osobowe będę przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
    w tym przepisów archiwalnych.
  5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
  6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  8. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  9. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  10. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  11. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
  12.  Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
  13. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W lipcu 2020 r. ( miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-08-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Końpa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-08-18 14:38:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-08-18 14:38:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-09-09 14:39:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2015 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony