ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OK.210.3.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: OK.210.3.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. budownictwa i inwestycji

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat BKR

Data udostępnienia: 2022-04-13

Ogłoszono dnia: 2022-04-13

Termin składania dokumentów: 2022-04-25 14:00:00

Nr ogłoszenia: OK.210.3.2022

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie;
  • wykształcenie wyższe o profilu budownictwo lub wyższe i ukończone studia podyplomowe w zakresie budownictwa;
  • co najmniej  dwuletni staż pracy w tym:
    min. 1 rok w  Urzędzie administracji państwowej lub samorządowej;
b. Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność kosztorysowania robot budowlanych ( obsługi programów np. Norma);
  • umiejętność interpretacji stosowanego prawa;
  • umiejętność obsługi komputera;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • znajomość programu EW Opis i EW Mapa, pakietu biurowego Microsoft Office;
  • znajomość ustaw: Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w podstawowym zakresie: Prawo zamówień publicznych;
  • obowiązkowość, komunikatywność, uprzejmość, umiejętność współpracy w zespole, pracy w sytuacjach stresowych;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie spraw związanych z planowaniem,  przygotowaniem i realizacją inwestycji prowadzonych przez Gminę,  w  tym w szczególności:
  1. Przygotowanie  dokumentacji technicznej  (wybór i kontakt z projektantem, nadzór nad procesem projektowym);
  2. Występowanie o pozwolenia na budowę oraz zgłaszanie robót budowalnych;
  3. Dokonywanie zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia inwestycji;
  4. Udział w organizacji zamówień publicznych z  zakresu robót budowlanych,  dostaw  usług  związanych z realizacja inwestycji (przygotowanie dokumentów przetargowych,  udział w    pracach komisji przetargowej );
  5. Zlecanie  prac na roboty budowlane i prace projektowe nie podlegające  przepisom  Prawa zamówień publicznych;
  6. Udział z ramienia Urzędu w spotkaniach i naradach roboczych, wynikających z realizacji inwestycji;
  7. Współpraca z wykonawcami robót,  inspektorem nadzoru, nadzorem autorskim  i innymi uczestnikami procesu budowlanego;
  8. Monitoring oraz kontrola zadań inwestycyjnych, realizowanych przez Gminę lub przy jej udziale;
  9. Sprawdzanie faktur i kosztorysów przedkładanych przez wykonawców robót;
  10. Odbiór realizowanych zadań, oddawanie  do użytkowania i przygotowywanie związanej z tym dokumentacji;
  11. Rozlicznie przeprowadzanych zadań inwestycyjnych i  remontowych;
  12. Udział w  przygotowaniu planów finansowych i inwestycyjnych gminy;
  13. Sporządzanie  kosztorysów  inwestorskich  w przypadku ich braku lub utraty ważności;
  14. Współdziałanie z innymi  referatami  i stanowiskami  w zakresie przygotowywania i rozliczania wniosków aplikacyjnych o fundusze zewnętrzne na realizację inwestycji;
  • Udział w opracowaniu   planów,  programów, strategii  itp. dokumentów, oraz bieżącej aktualizacji w/w dokumentów.
  • Realizacja Funduszu Sołeckiego – w  zakresie prowadzonych spraw.
  • Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz   wynikających    z poleceń  upoważnień  przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • wymiar czasu pracy : 1 etat;
  • planowany termin zatrudnienia: kwiecień 2022 r.
  • praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa  w   Referacie BKR Urzędu Gminy  Piecki;
  • miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34;
  • warunki wynagrodzenia zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie  wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2021 r. poz.1960)  i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.

V. Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
  • życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
  • kopie dokumentów potwierdzających:  wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe;
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do  czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej;
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-04-25 14:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki  lub pocztą na adres Urzędu Gminy Piecki w zamkniętej kopercie z dopiskiem  „Nabór nr 1 na stanowisko podinspektora w Referacie   BKR ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  25 kwietnia 2022 r. do godz. 14.00. (decyduje data  wpływu do Urzędu Gminy).
  • dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 
 
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci którzy przejdą wstępną weryfikację, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest  złożyć:
  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń;
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego;
  • zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem;
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
c. Miejsce:
  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki  lub pocztą na adres Urzędu Gminy Piecki w zamkniętej kopercie z dopiskiem  „Nabór nr 1 na stanowisko podinspektora w Referacie   BKR ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  25 kwietnia 2022 r. do godz. 14.00. (decyduje data  wpływu do Urzędu Gminy).
  • dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W marcu 2022 r. ( miesiącu  poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych  wynosił poniżej 6%.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
 
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
  1. Administratorem Państwa danych jest Gmina Piecki (adres: ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, Telefon: +48 89 742 20 29, Fax: +48 89 742 20 65, adres e-mail: gmina@piecki.com.pl)
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będę przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
    w tym przepisów archiwalnych.
  5.  Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
  6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Nadolna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-04-13 12:44:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-04-13 12:46:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-26 08:53:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1098 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony