ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OK.210.4.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: OK.210.4.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. gospodarowania nieruchomościami

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat BKR

Data udostępnienia: 2022-04-20

Ogłoszono dnia: 2022-04-20

Termin składania dokumentów: 2022-05-02 14:00:00

Nr ogłoszenia: OK.210.4.2022

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie;
  • wykształcenie wyższe, preferowane: geodezja, gospodarowanie nieruchomościami;
  • co najmniej dwuletni staż pracy, w tym:
    co najmniej 1 rok pracy na stanowisku urzędniczym w administracji rządowej lub samorządowej;
b. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość regulacji prawnych:
                 - Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r.;
                 - Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r.; 
                 - Ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych z dnia 03 lutego 1995 r.;
                 - Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego z dnia 21 czerwca 2001 r.; 
                 -  Ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości;         
                 - Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.
  • w podstawowym zakresie - Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
  • umiejętność czytania map;
  • umiejętność interpretacji stosowanego prawa;
  • umiejętność obsługi komputera;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • znajomość programu EW Opis i EW Mapa;
  • obowiązkowość, komunikatywność, uprzejmość;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. W zakresie gospodarowania nieruchomościami komunalnymi:
  • przygotowywaniem nieruchomości do sprzedaży w drodze przetargu i w trybie bezprzetargowym;
  • sporządzanie  wykazu nieruchomości komunalnych   przeznaczonych do sprzedaży  wraz  z podaniem do publicznej wiadomości ww. wykazów;
  • zlecanie biegłemu szacowania nieruchomości, przygotowanie materiałów do ogłoszenia przetargu na usługi  na wykonanie operatów szacunkowych ustalających wartość nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych z mienia komunalnego;
  • podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń o przetargu z zakresu gospodarki mieniem;
  •      przeprowadzanie przetargów na zbycie mienia komunalnego;
  •      przygotowanie dokumentacji do aktów notarialnych;
  •      dokonywanie zamiany, darowizn, przekazywania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie,  zarząd , trwały zarząd ,użyczenie nieruchomości komunalnych;
  •      nabywanie nieruchomości do zasobów gminnych;
  •      zapewnienie terenów pod pracownicze ogrody działkowe.
  1. W  zakresie gospodarowania zasobami mieszkaniowymi i użytkowymi Gminy:
  • nadzorowanie i realizacja zadań w zakresie gospodarowania komunalnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi;
  • naliczanie opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych oraz lokali użytkowych z zasobów komunalnych;
  • zawieranie umów;
  • opracowywanie zarządzeń w sprawie ustalenia stawek czynszu za lokale mieszkalne oraz lokale użytkowe;
  • przygotowywanie decyzji w sprawie umorzenia opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych;
  1. W zakresie ochrony gruntów rolnych i leśnych :
  • opracowywanie wniosków o  pozbawienie prawa użytkowania mienia gminnego;
  • prowadzenie spraw dotyczących zwrotu nieruchomości  poprzedniemu właścicielowi;
  • prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem na własność gminy gruntów;
  • ujawniania prawa własności w księdze wieczystej;
  • przeciwdziałanie nieformalnemu obrotowi ziemią;
  1. Przygotowanie dokumentacji do ustanawiania służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących mienie komunalne gminy (oprócz dróg gminnych).
  2. Prowadzenie spraw związanych z opłatami adiacenckimi i o których mowa w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
  3. Przygotowywanie deklaracji podatkowych z mienia komunalnego.
  4. Prowadzenie spraw związanych  z rozgraniczeniem nieruchomości, podziałem  i scalaniem.
  5. Obsługa oprogramowania czynsze i użytkowanie wieczyste.
  6. Udział w opracowaniu planów, programów, strategii itp. Dokumentów, oraz bieżącej aktualizacji w/w dokumentów.
  7. Realizacja Funduszu Sołeckiego w zakresie prowadzonych spraw.
  8. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wynikających z poleceń, upoważnień przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy:
  • wymiar czasu pracy : 1 etat;
  • planowany termin zatrudnienia:  maj 2022 r.
  • praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa w Referacie BKR Urzędu Gminy Piecki;
  • miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34;
  • warunki wynagrodzenia zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia :
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
  • życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
  • kopie dokumentów potwierdzających:  wykształcenie,  posiadane kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska oraz doświadczenie zawodowe;
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do  czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na  przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-05-02 14:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki  lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem  „Nabór 2 na stanowisko referent w Referacie BKR” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 maja 2022 r. do godz. 14:00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
  • dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 
Zasady rekrutacji: wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci którzy przejdą wstępną weryfikację, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest  złożyć:
  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń;
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego;
  • zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem;
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane z godnie z instrukcją kancelaryjną.
c. Miejsce:
wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki  lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem  „Nabór 2 na stanowisko referent w Referacie BKR” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 maja 2022 r. do godz. 14:00. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W marcu 2022 r. (miesiącu  poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
 
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
  1. Administratorem Państwa danych jest Gmina Piecki (adres: ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, Telefon: +48 89 742 20 29, Fax: +48 89 742 20 65, adres e-mail: gmina@piecki.com.pl)
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3.  Państwa dane osobowe będę przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
  5.  Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
  6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Nadolna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-04-20 14:15:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-04-20 14:16:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-05-10 15:02:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2095 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony