ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SK.210.53.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: SK.210.53.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent w Referacie Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Gminy Piecki.

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego

Data udostępnienia: 2022-12-29

Ogłoszono dnia: 2022-12-29

Termin składania dokumentów: 2023-01-13 10:00:00

Nr ogłoszenia: SK.210.53.2022

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie;
  • wykształcenie średnie;
  • co najmniej trzyletni staż pracy w administracji samorządowej;
b. Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie, preferowany kierunek: administracja;
  • umiejętność obsługi drukarki/kserokopiarki, niszczarki, aparatu fotograficznego;
  • dobra znajomość obsługi komputera klasy PC w tym dobra znajomość oprogramowania MS Office(Word, Exel,  Power Point);
  • terminowość, zdyscyplinowanie, odporność na stres
  • znajomość ustaw:
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201),
- Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 z późn. zm.),
- Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 162 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2211 z późn. zm.),
- Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. ( t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1781) oraz Rozporządzeniem ogólnym o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (tzw. RODO, Dz. Urz. UE. L 2016 Nr 119).     

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. obsługa spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej osób fizycznych (wykorzystanie systemu teleinformatycznego CEIDG);
  2. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na prowadzenie przewozów regularnych, regularnych specjalnych przewozów osób i taksówkami;
  3. uzgodnienia w zakresie korzystania z przystanków autobusowych;
  4. prowadzenie działań związanych z obsługą inwestora (m.in. przygotowanie informacji
    o możliwościach inwestycyjnych gminy, opieka poinwestycyjna, informowanie
    o wydarzeniach, szkoleniach, dofinansowaniach);
  5. prowadzenie spraw związanych z ewidencją obiektów świadczących usługi hotelarskie;
  6. współpraca i współdziałanie z organizacjami pozarządowymi;
  7. opracowywanie rocznych programów współpracy Gminy Piecki z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami oraz sprawozdań z ich realizacji;
  8. przygotowywanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych z zakresu zadań własnych gminy na dany rok oraz rozpatrywanie złożonych ofert, przygotowanie umów na ich realizację oraz nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji, ocena dokumentacji rozliczeniowej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • wymiar czasu pracy: 1/1 etat;
  • planowany termin zatrudnienia: marzec 2023 r.
  • praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa w Referacie RZK Urzędu Gminy  Piecki;
  • miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34;
  • warunki wynagrodzenia zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
    25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
    (Dz. U. poz. 1960) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia :
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • list motywacyjny – podpisany własnoręcznie;
  • życiorys - Curriculum Vitae - podpisany własnoręcznie;
  • kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe;
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do  czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-01-13 10:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki  lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referenta ds. ewidencji działalności gospodarczej i współpracy z organizacjami pozarządowymi
    w Referacie Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Gminy Piecki”
    w nieprzekraczalnym terminie do dnia  13 stycznia 2023 r. do godz. 10:00 (decyduje data  wpływu do Urzędu Gminy),
  • dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci którzy przejdą wstępną weryfikację, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest  złożyć:
  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń;
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego;
  • zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem;
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.
c. Miejsce:
  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki  lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referenta ds. ewidencji działalności gospodarczej i współpracy z organizacjami pozarządowymi
    w Referacie Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Gminy Piecki”
    w nieprzekraczalnym terminie do dnia  13 stycznia 2023 r. do godz. 10:00 (decyduje data  wpływu do Urzędu Gminy),
  • dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W listopadzie 2022 r. (miesiącu  poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
  1. Administratorem Państwa danych jest Gmina Piecki (adres: ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, Telefon: +48 89 742 20 29, Fax: +48 89 742 20 65, adres e-mail: gmina@piecki.com.pl)
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3.  Państwa dane osobowe będę przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
    w tym przepisów archiwalnych.
  5.  Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
  6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art.22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Kaczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-29 15:01:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-29 15:02:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-20 09:16:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1589 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony