ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SKG.210.4.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: SKG.210.4.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pełnomocnik ds. realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii

Miejsce pracy: Piecki

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2023-03-22

Ogłoszono dnia: 2023-03-22

Termin składania dokumentów: 2023-04-03 10:00:00

Nr ogłoszenia: SKG.210.4.2023

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z zakresem zadań na danym stanowisku,
  • umiejętność obsługi poczty e-mail oraz urządzeń biurowych: drukarki/kserokopiarki, niszczarki,
  • dobra znajomość obsługi komputera klasy PC w tym dobra znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • terminowość, zdyscyplinowanie, odporność na stres,
  • znajomość ustaw:
- Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1249),
- Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 165 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 172),
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902),
- Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz Rozporządzenie ogólne o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (tzw. RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań pełnomocnika ds. realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii będą należały w szczególności:
  1. prowadzenie i koordynacja realizacji zadań gminy wynikających z ustawyo wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz z ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
  2. przeprowadzanie analizy problemów alkoholowych i stanu zasobów w dziedzinie ich rozwiązywania na terenie gminy Piecki,
  3. nadzór nad realizacją zadań wynikających z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii i wydatkowaniem środków publicznych w ramach wyżej wymienionego Programu,
  4. współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Pieckach w ramach realizacji zadań wynikających z Programu,
  5. prowadzenie obsługi administracyjnej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  6. udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
  7. przygotowanie wspólnie z Komisją i przedkładanie Wójtowi Gminy Piecki:
  • projektu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
  • projektu planu dochodów i wydatków w zakresie realizacji Programu,
  • sprawozdania merytorycznego i finansowego z realizacji Programu,
  1. przeprowadzanie otwartych konkursów ofert lub organizowanie trybu tzw. małych zleceń – z pominięciem procedury konkursowej na realizację zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
  2. współpraca z dyrektorami jednostek oświatowych i ośrodków sportowych i specjalistami zatrudnionymi w tych placówkach w zakresie prowadzenia dla dzieci i młodzieży profilaktycznej działalności informacyjnej, edukacyjnej oraz szkoleniowej dotyczącej rozwiązywania problemów alkoholowych i problemów narkomanii,
  3. sprawowanie kontroli merytorycznej wykonywanych zadań wynikających z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii,
  4. współpraca z instytucjami, organizacjami pozarządowymi i osobami fizycznymi działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
    i problemów narkomanii,
  5. współpraca z pełnomocnikiem wojewody ds. rozwiązywania problemów alkoholowych w celu uzyskania pomocy merytorycznej, materialnej na realizację gminnego programu,
  6. wdrażanie i przeprowadzanie na terenie gminy Piecki ogólnopolskich i regionalnych kampanii profilaktyczno-edukacyjnych w zakresie profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,
  7. inicjowanie i wspieranie lokalnych inicjatyw z zakresu profilaktyki rozwiązywania problemów uzależnień,
  8. przygotowywanie projektów zarządzeń, projektów uchwał i ich realizacja,
  9. udzielanie informacji osobom potrzebującym pomocy,
  10. kierowanie wniosków do Sądu w sprawie o orzeczenie wobec osoby nadużywającej alkoholu obowiązku poddania się leczeniu odwykowemu,
  11. prowadzenie dokumentacji dot. zajęć opiekuńczo-wychowawczych w świetlicach wiejskich
  12. wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy:
  • wymiar czasu pracy: 1 etat,
  • planowany termin zatrudnienia: kwiecień 2023 r.,
  • okres zatrudnienia: 1 rok, z możliwością przedłużenia umowy,
  • praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa,
  • miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki,
  • warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie  wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • list motywacyjny – podpisany własnoręcznie,
  • życiorys - Curriculum Vitae - podpisany własnoręcznie,
  • kopie dokumentów potwierdzających:  wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do  czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej,
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na  przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-04-03 10:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7), ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy Piecki w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Pełnomocnika ds. realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 kwietnia 2023 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy),
  • dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Zasady rekrutacji: wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci którzy przejdą wstępną weryfikację, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje
o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest  złożyć:
  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń,
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
  • zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W lutym 2023 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.
 z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
 
1) Administratorem Państwa danych jest Gmina Piecki (adres: ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, Telefon: +48 89 742 20 29, Fax: +48 89 742 20 65, adres e-mail: gmina@piecki.com.pl)
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będę przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
w tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
•  prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
•  prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
•  prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
•  prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
8) Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
 
Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art.22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Giers
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-22 14:54:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-22 14:55:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-12 11:19:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1707 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony