ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SKG.210.6.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: SKG.210.6.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. drogownictwa i usuwania drzew i krzewów

Miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2023-03-27

Ogłoszono dnia: 2023-03-27

Termin składania dokumentów: 2023-04-12 10:00:00

Nr ogłoszenia: SKG.210.6.2023

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie średnie,
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z zakresem zadań na danym stanowisku,
  • umiejętność obsługi poczty e-mail oraz urządzeń biurowych: drukarki/kserokopiarki, niszczarki,
  • dobra znajomość obsługi komputera klasy PC w tym dobra znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • terminowość, zdyscyplinowanie, odporność na stres,
  • znajomość ustaw:
    • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U.  z 2022r., poz. 2000 – t.j.),
    • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U.2022r. poz. 1693 - t.j.),
    • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2022r. poz. 988 - t.j.),
    • Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2021r. poz. 2351 - t.j.),
    • Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. 2022, poz. 916 – t.j.).
    • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz Rozporządzenie ogólne o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (tzw. RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) W zakresie zarządzania drogami gminnymi - bieżącego utrzymania i ochrony dróg :
Prowadzenie spraw związanych z:
a) utrzymaniem nawierzchni chodników, obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą,
b) opracowywaniem postanowień i decyzji dotyczących umieszczania w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami gminnymi lub potrzebami ruchu drogowego,
c) opracowywaniem w formie decyzji administracyjnych zezwoleń na lokalizację zjazdu lub przebudowę zjazdu z dróg gminnych,
d) przygotowywaniem decyzji - zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową i remontem, utrzymaniem i ochroną dróg gminnych,
e) prowadzeniem spraw związanych z usuwaniem pojazdów z dróg,
f) prowadzeniem ewidencji dróg, obiektów mostowych i przepustów na tych drogach,
g) prowadzeniem okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
h) przeciwdziałaniem niszczeniu dróg przez ich użytkowników,
i) wprowadzeniem ograniczeń bądź zamykaniem dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczeniem objazdów, w przypadku wystąpienia bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa osób i mienia,
j) dokonywaniem okresowych pomiarów ruchu,
k) sadzeniem, utrzymaniem oraz usuwaniem drzew i krzewów oraz pielęgnacją zieleni w pasie drogowym poza obszarami zabudowanymi,
l) orzekaniem o przywróceniu do stanu poprzedniego w przypadku samowolnego naruszenia pasa drogowego lub zarezerwowanego pasa terenu,
ł) współdziałaniem z zarządcami pozostałych dróg na terenie gminy - w zakresie ich bieżącego utrzymania i ochrony,
m) przygotowywaniem projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów gminy dotyczących zaliczania dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
n)  zatwierdzanie i opiniowanie czasowych oraz stałych organizacji ruchu,
o)  organizowanie prac przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy.
2) W zakresie ochrony i kształtowania środowiska:
a) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wycinki drzew i krzewów,
b) sporządzanie wniosków o wycinkę drzew i krzewów z terenów będących własnością gminy,
c) prowadzenie spraw związanych z nielegalną wycinka drzew i zakrzaczeń.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy:
  • wymiar czasu pracy: 1/1 etat,
  • planowany termin zatrudnienia:
    •  kwiecień 2023 r. - umowa zlecenie,
    •  29 września 2023 r. – umowa o pracę
  • praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa,
  • miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki,
  • warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie  wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • list motywacyjny – podpisany własnoręcznie,
  • życiorys - Curriculum Vitae - podpisany własnoręcznie,
  • kopie dokumentów potwierdzających:  wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do  czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej,
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na  przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-04-12 10:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7), ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy Piecki w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referenta ds. drogownictwa i usuwania drzew i krzewów” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 kwietnia 2023 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy),
  • dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Zasady rekrutacji: wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci którzy przejdą wstępną weryfikację, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest  złożyć:
  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń,
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
  • zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W lutym 2023 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
 
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.
 z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
 
1) Administratorem Państwa danych jest Gmina Piecki (adres: ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, Telefon: +48 89 742 20 29, Fax: +48 89 742 20 65, adres e-mail: gmina@piecki.com.pl)
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będę przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
w tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
 
6) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
8) Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art.22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Giers
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-27 14:58:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-27 15:01:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-19 10:20:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1432 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony