ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SKG.210.8.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: SKG.210.8.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Młodszy referent ds. planowania i zagospodarowania przestrzennego

Miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Referat BKR

Data udostępnienia: 2023-05-22

Ogłoszono dnia: 2023-05-22

Termin składania dokumentów: 2023-06-05 14:00:00

Nr ogłoszenia: SKG.210.8.2023

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  •   obywatelstwo polskie;
  •   wykształcenie wyższe, kierunki: gospodarka przestrzenna, urbanistyka, administracja
b. Wymagania dodatkowe:
  •  umiejętność czytania projektów architektoniczno-budowlanych;
  •  umiejętność czytania map;
  •  umiejętność interpretacji stosowanego prawa;
  •  umiejętność obsługi komputera;
  •  umiejętność pracy w zespole;
  •  znajomość programu EW Opis i EW Mapa;
  • znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;
  • znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzenny;
  • znajomość w podstawowym zakresie ustaw: prawo budowlane, prawo ochrony     środowiska, ustawy o ochronie przyrody;
  • obowiązkowość, komunikatywność, uprzejmość, umiejętność współpracy w zespole;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. W zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego prowadzenie spraw należących do kompetencji Gminy wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w szczególności:
  • przygotowanie materiałów niezbędnych do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, a także prowadzenia spraw wynikających z procedury ich uchwalania,
  • przechowywania planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wydawania odpisów i wyrysów z w/w planów,
  • wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
  •  dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, wynikających z realizacji planów,
  • prowadzenie spraw dotyczących ustalania wysokości i pobierania opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości oraz wysokości odszkodowań z tytułu obniżenia wartości nieruchomości- w związku z uchwaleniem planu miejscowego,
  •  prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o ustalanie warunków zabudowy i lokalizacji celu publicznego,
  •  prowadzenie spraw z zakresu lokalizacji obiektów małej architektury,
  • prowadzenie spraw z zakresu uchwalania miejscowych planów rewitalizacji,
  1. Zatwierdzanie lokalizacji dzieł plastycznych (m. in. pomników, urządzeń, tablic, reklam);
  2. Udział w opracowaniu strategii rozwoju Gminy, wieloletniego planu finansowego oraz bieżącej aktualizacji w/w dokumentów;
  3. Realizacja Funduszu Sołeckiego — w zakresie prowadzonych spraw;
  4. Prowadzenie ewidencji zgłoszeń i pozwoleń na budowę przekazywanych przez inne organy;
  5. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją miejscowości, ulic i adresów ( numeracja porządkowa budynków, nadawanie nazw ulic);
  6. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wynikających z poleceń i upoważnień przełożonych;

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy:
  • wymiar czasu pracy : 1 etat;
  •  planowany termin zatrudnienia: 19 czerwiec 2023 r.
  • praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa w Referacie BKR Urzędu Gminy Piecki;
  • miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34;
  •  warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia :
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
  •  list motywacyjny — podpisany własnoręcznie;
  • życiorys - Curriculum Vitae.- podpisany własnoręcznie;
  • kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe;
  •  podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  •  zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej ;
  •  podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-06-05 14:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszego referenta BKR ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 czerwca 2023 r. do godz. 14:00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
  • dokumenty które wpłyną do urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Zasady rekrutacji : wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci którzy przejdą wstępną weryfikację, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest złożyć:
  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń;
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego;
  • zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem;
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
c. Miejsce:
wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Pieckach w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszego referenta BKR ” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 czerwca 2023 r. do godz. 14:00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W kwietniu 2023 r. ( miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Na podstawie art. 13 ust. I i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.l ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
  1. Administratorem Państwa danych jest Gmina Piecki (adres: ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, Telefon: +48 89 742 20 29, Fax: +48 89 742 20 65, adres e-mail: gmina@piecki.com.pl
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będę przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
  5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
  6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bałdyga Małgorzata
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-22 15:49:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-22 15:49:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-13 14:20:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1440 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony