ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: BF.210.10.2023 Drukuj informację Ogłoszenie numer: BF.210.10.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Młodszy referent ds. zarządzania kryzysowego i spraw obronnych

Miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Referat Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego

Data udostępnienia: 2023-09-01

Ogłoszono dnia: 2023-09-01

Termin składania dokumentów: 2023-09-15 15:00:00

Nr ogłoszenia: BF.210.10.2023

Zlecający: Wójt Gminy Piecki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • co najmniej dwuletni staż pracy,
  • obsługa komputera klasy PC w tym dobra znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • prawo jazdy min. kat. B,
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  • znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność obsługi urządzeń radiokomunikacyjnych (radiotelefon stacjonarny i PMR),
  • całodobowa zdolność do pracy, w tym w godzinach nocnych,
  • posiadanie przeszkolenia na Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego,   
  • znajomość ustaw:
    - Konstytucji RP (Dz.U.1997.78.483 z późn. zm. z dnia 1997.07.16);
    - Ustawy o obronie Ojczyzny (Dz.U.2022.2305 t.j. z dnia 2022.11.14);
    - Ustawy o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U.2023.122 t.j. z dnia 2023.01.16);
    - Ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2023.756 t.j. z dnia 2023.04.21);
    - Ustawy o działaniach antyterrorystycznych (Dz.U.2022.2632 t.j. z dnia 2022.12.15);
    - Ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (Dz.U.2023.913 t.j. z dnia 2023.05.15);
    - ustaw o stanach nadzwyczajnych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw.
  • terminowość i obowiązkowość,
  • zdyscyplinowanie i odporność na stres,
  • poufność i dyskrecja,
  • elastyczność i dostępność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. Planowanie, koordynacja, organizacja zadań obronnych na terenie Gminy, obsługa Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, współpraca w tym zakresie z referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie;
  2. Ochrona ludności, zakładów pracy i instytucji, urządzeń użyteczności publicznej, dóbr kultury w sytuacjach zagrożenia i w czasie wojny;
  3. Prowadzenie ewidencji członków formacji obrony cywilnej, planowanie i zaopatrywanie organów kierowania i formacji obrony cywilnej w sprzęt i materiały
  4. Współpraca z OSP w zakresie realizacji zadań własnych gminy z zakresu ochrony przeciwpożarowej
  5. Organizowanie i utrzymywanie w stałej gotowości systemu łączności dla potrzeb zarządzania kryzysowego i kierowania obroną cywilną (Stały Dyżur Wójta);
  6. Przygotowywanie projektów zarządzeń o ewakuacji ludności z obszarów zagrożonych;
  7. Organizacja szkoleń ludności i pracowników jednostek organizacyjnych Gminy, organizowanie kontroli wykonywania zadań obronnych;
  8. Współdziałanie z Policją i innymi służbami w zakresie unieszkodliwiania materiałów wybuchowych i innych przedmiotów niebezpiecznych;
  9. rejestracja przed kwalifikacją wojskową;
  10. prowadzenie kancelarii niejawnej, doręczanie korespondencji niejawnej upoważnionym pracownikom Urzędu, nadzór nad przechowywaniem i opracowaniem materiałów zastrzeżonych, archiwizowanie dokumentów niejawnych;
  11. planowanie i zapewnianie środków finansowych na realizację zadań dot. stanowiska ds. zarządzania kryzysowego i spraw obronnych;
  12. nakładanie obowiązków świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obrony kraju;
  13. prowadzenie zadań z zakresu reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej oraz realizacja zadań Akcji Kurierskiej;
  14. Prowadzenie magazynu OC;
  15. Realizacja zadań związanych z promocją gminy Piecki
  16. Znajomość, przestrzeganie i realizacja zadań zgodnie z przepisami:
  • Konstytucji RP (Dz.U.1997.78.483 z dnia 1997.07.16);
  • Ustawy o obronie Ojczyzny (Dz.U.2022.2305 t.j. z dnia 2022.11.14);
  • Ustawy o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U.2023.122 t.j. z dnia 2023.01.16);
  • Ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2023.756 t.j. z dnia 2023.04.21);
  • Ustawy o działaniach antyterrorystycznych (Dz.U.2022.2632 t.j. z dnia 2022.12.15);
  • Ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (Dz.U.2023.913 t.j. z dnia 2023.05.15);
  • ustaw o stanach nadzwyczajnych, oraz aktów wykonawczych do tych ustaw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy:
  • wymiar czasu pracy: 1/1etatu,
  • planowany termin zatrudnienia: 1 październik 2023 r.,
  • praca biurowa przy monitorze ekranowym,
  • miejsce pracy: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki,
  • warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie  wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960 z późn. zm. ) i Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy Piecki.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • list motywacyjny – podpisany własnoręcznie,
  • życiorys - Curriculum Vitae - podpisany własnoręcznie,
  • kopie dokumentów potwierdzających:  wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do  czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego lub podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku lub oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku urzędniczym,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o prowadzeniu lub nieprowadzeniu działalności gospodarczej,
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Piecki danych osobowych kandydata w celach niezbędnych do realizacji procesu naboru, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku w Biuletynie Informacji Publicznej,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-09-15 15:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7), ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy Piecki w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Młodszy referent ds. zarządzania kryzysowego i spraw obronnych w Referacie Rozwoju
    i Zarządzania Kryzysowego” w nieprzekraczalnym terminie do dnia  15 września 2023r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy),
  • dokumenty które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane,
  • brak możliwości uzupełniania braków formalnych
 
Zasady rekrutacji: wyboru kandydata dokona Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Piecki. Kandydaci którzy przejdą wstępną weryfikację, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego. Informacje o przebiegu naboru, a także o jego rozstrzygnięciu, zostaną  upowszechnione na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.piecki.com.pl. W przypadku zatrudnienia kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest  złożyć:
  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dyplomów, świadectw, świadectw pracy, zaświadczeń,
  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
  • zaświadczenie lekarskie od lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym wskazanym w ogłoszeniu o naborze z adnotacją możliwości pracy z komputerem.
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.
c. Miejsce:
wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Piecki (pokój nr 7), ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki lub pocztą na adres Urzędu Gminy Piecki w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Młodszy referent ds. zarządzania kryzysowego i spraw obronnych w Referacie Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 września 2023r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy),

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje dodatkowe:
  • Informujemy, że zgodnie z zapisami art. 235 ustawy o obronie ojczyzny pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku związanym z obronnością kraju w administracji publicznej przysługuje żołnierzom zwolnionym z zawodowej służby.
  • W sierpniu 2023 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
 
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.
 z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
 
1)  Administratorem Państwa danych jest Gmina Piecki (adres: ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, Telefon: +48 89 742 20 29, Fax: +48 89 742 20 65, adres e-mail: gmina@piecki.com.pl)
2)  Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3)  Państwa dane osobowe będę przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
4)  Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
w tym przepisów archiwalnych.
5)   Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6)   Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7)    W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
8)    Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9)   Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
 
Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art.22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Bałdyga Małgorzata
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-01 13:49:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tyberiusz Maksymow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-01 13:58:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tyberiusz Maksymow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-19 14:38:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1659 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony