ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2013 / 2014Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2013 / 2014

Szczegóły informacji

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2013 / 2014

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 452870-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-11-15 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-11-15 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34,11- 710 Piecki, sekretariat Urzędu, I piętro, pokój nr 7

Ogłoszono dnia: 2013-11-06 przez Ryszard Kosak

Treść:

Ogłoszenie o ZAMÓWIENIU - Usługi
Niniejsze ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 06.11.2013 r. Numer 452870-2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina PIECKI reprezentowana przez Wójta Gminy Piecki
z siedzibą : Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 742 22 55, faks 089 742 20 65.
e - mail : gmina@piecki.com.pl
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zimowe utrzymanie
dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2013 / 2014”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie:
Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Piecki, położonych na terenie gminy Piecki, w zakresie świadczenia usług polegających na odśnieżaniu jezdni we wszystkich wymienionych w załączniku nr 1 zadaniach od 1 do 7,a posypywanie materiałami uszorstniającymi wyłącznie w zadaniu nr1 i nr 5 ,w okresie zimowym 2013/2014. Świadczenie usług odśnieżania, i zwalczania gołoledzi będących przedmiotem zamówienia, będzie odbywać się na podstawie zleceń jednostkowych telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności ich wykonania w terminie przez niego wyznaczonym. W przypadku wydania polecenia o niezwłocznym wykonaniu usługi wykonawca zobowiązany jest do jej rozpoczęcia w przeciągu 30 minut od otrzymania powiadomienia.
Podane poniżej ilości godzin pracy sprzętu są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości godzin pracy sprzętu bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczna ilość uzależniona będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego spowodowanych warunkami atmosferycznymi. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny jednostkowe godziny pracy sprzętu. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę.
Rzeczywisty zakres usług uzależniony będzie od warunków pogodowych.
Wykonawca winien we własnym zakresie zabezpieczyć piasek i mieszankę 10 % oraz miejsce jego składowania do wykonania zadania określonego w zadaniu nr 1 i nr 5
Ponadto Wykonawca wyposaży jednostki sprzętowe (samochody, ciągniki ) w liny holownicze, łopaty oraz zainstaluje dodatkowo sygnał ostrzegawczy - (sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej), oświetlenie samochodu - ciągnika - zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. nr 98, poz.602 z póź.zm).
Wykonawca zobowiązany jest również wyposażyć kierowców w telefon komórkowy, a ich numery podać Zamawiającemu.
Do obowiązków Wykonawcy należy przekazywanie zamawiającemu każdorazowo informacji o stanie nawierzchni drogi.
Wykonawca w trakcie wykonywania umowy ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie usług, bezpieczeństwo ruchu na drodze, oznakowanie miejsca usług oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
Rozliczenie należności za wykonanie usługi dokonywane będzie na podstawie faktur rachunków wraz z dołączonymi kartami drogowymi potwierdzonymi przez Zamawiającego - z podziałem na jednostki sprzętowe.

W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, musi dysponować odpowiednim sprzętem na każdą z nich oddzielnie. Podane ilości sprzętu, jakimi muszą dysponować Wykonawcy, są minimalnymi wymaganiami, co oznacza, że w interesie Wykonawcy leży zapewnienie takiej ilości sprzętu, który pozwoli na sprawne prowadzenie akcji zimowej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień - CPV : 90620000-9 - Usługi odśnieżania
- CPV : 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem do wykonania poszczególnych zadań zgodnie z poniższymi wymogami:
- dla zadania numer 1
na terenie sołectw: Piecki,Lipowo,Dobry Lasek,Oś. 35 Lecia PRL, Brejdyny, Cierzpięty,Goleń,Bobrówko wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
Ciągnik o mocy min. 80KM lub samochód ciężarowy o ładowności minimum 10 ton z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
Samochód ciężarowy o ładowności minimum 10 ton z pługiem skośnym + piaskarka– minimum - jeden pojazd
Ciągnik Koparko-ładowarka o mocy min.80 KM z pługiem skośnym- minimum - jeden pojazd
- dla zadania nr 2 na terenie sołectw:NoweKiełbonki, StareKiełbonki,Zgon wymagany
sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
- dla zadania nr 3 na terenie sołectw: Babięta,Zyzdrojowy Piecek wymagany
sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
- dla zadania nr 4 na terenie sołectw: Krutyń,Rosocha,KrutynskiPiecek, i miejscowość
Zakręt wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
- dla zadania nr 5 na terenie sołectw: Dłużec,Szklarnia,Gant,Głogno wymagany
sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
Piaskarka o ładowności - minimum 1 tony z mocowaniem do Ciągnika
- dla zadania nr 6 na terenie sołectwa: Jakubowo wymagany sprzęt do wykonania
usługi i w pełni sprawny :
Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
- dla zadania nr 7 na terenie sołectw: Machary,Mojtyny,Prusinowo wymagany
sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. Ocena dokonana zostanie według formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym sprzętem ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.bip.piecki.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11 - 710 Piecki,pok. nr 14 w godzinach pracy Urzędu,tj.: - poniedziałek od 7,15 do 16,15
- wtorek piątek od 7,15 do 15,00
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34,11- 710
Piecki,sekretariat Urzędu,I piętro,pokój nr 7w godzinach pracy Urzędu,tj.:
- poniedziałek od 7,15 do 16,15
- wtorek- piątek od 7,15 do 15,00
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 o szacowanej ilości 500 godzin pracy sprzętu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 o szacowanej ilości 500 godzin pracy sprzętu obejmuje Sołectwa: Piecki,Lipowo,Dobry Lasek,Oś. 35 Lecia PRL,Brejdyny, Cierzpiety, Goleń,Bobrówko ( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwach znajdują się w SIWZ);
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.(CPV): 90.63.00.00-2
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 o szacowanej ilości 150 godzin pracy sprzętu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 o szacowanej ilości 150 godzin pracy sprzętu ,obejmuje Sołectwa: Nowe Kiełbonki,Stare Kiełbonki,Zgon ( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwach znajdują się w SIWZ);
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 o szacowanej ilości 100 godzin pracy sprzętu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 o szacowanej ilości 100 godzin pracy sprzętu,obejmuje Sołectwa: Babieta,Zyzdrojowy Piecek ( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwach znajdują się w SIWZ);
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 o szacowanej ilości 150 godzin pracy sprzętu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 o szacowanej ilości 150 godzin pracy sprzętu, obejmuje Sołectwa: Krutyń,Rosocha,KrutyńskiPiecek,i m. Zakręt. ( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwach znajdują się w SIWZ);
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 o szacowanej ilości 250 godzin pracy sprzętu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 o szacowanej ilości 250 godzin pracy sprzętu, obejmuje Sołectwa: Dłużec,Szklarnia,Gant,Głogno ( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwach znajdują się w SIWZ);
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.(CPV): 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 o szacowanej ilości 150 godzin pracy sprzętu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 o szacowanej ilości150 godzin pracy sprzętu obejmuje Sołectwo: Jakubowo ( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwach znajdują się w SIWZ);
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 o szacowanej ilości 250 godzin pracy sprzętu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 o szacowanej ilości 250 godzin pracy sprzętu obejmuje Sołectwa: Machary,Nawiady,Mojtyny,Prusinowo,( wyszczególnienie kilometrów dróg i miejscowości w sołectwach znajdują się w SIWZ);
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wójt                  
(-) Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ryszard Kosak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Kosak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-06 14:43:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-06 14:53:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-11-22 08:04:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1183 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony