ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w związku z realizacją projektu systemowego pn. Ograniczenie bezrobocia i sfery wykluczenia społecznego w gminie Piecki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.1.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w związku z realizacją projektu systemowego pn. Ograniczenie bezrobocia i sfery wykluczenia społecznego w gminie Piecki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.1.

Szczegóły informacji

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w związku z realizacją projektu systemowego pn. Ograniczenie bezrobocia i sfery wykluczenia społecznego w gminie Piecki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.1.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach

Finansowanie: Środki własne, środki UE

Nr UZP: 472792 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-11-28 11:30:00

Miejsce złożenia oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, Plac 1 Maja 6, 11-710 Piecki.

Ogłoszono dnia: 2013-11-19 przez Teresa Nowacka

Treść:

Piecki: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w związku z realizacją projektu systemowego pn. Ograniczenie bezrobocia i sfery wykluczenia społecznego w gminie Piecki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.1.
Numer ogłoszenia: 472792 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach , pl. 1 Maja 6, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 742 11 26, faks 89 742 21 44.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopspiecki.strefa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w związku z realizacją projektu systemowego pn. Ograniczenie bezrobocia i sfery wykluczenia społecznego w gminie Piecki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego - kurs z zakresu kierowca wózków jezdniowych, dla 3 osób bezrobotnych mieszkańców gminy Piecki bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo klientów pomocy społecznej w ramach projektu Ograniczenie bezrobocia i sfery wykluczenia społecznego w gminie Piecki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.1..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeśli przepisy prawa nakładają ich posiadania.- Posiadają uprawnienia do organizowania i przeprowadzania szkoleń objętych niniejszym zamówieniem, zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że i jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia kwietnia 2004, o promocji zatrudnienia i i instytucjach szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) załącznika nr 4, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załącznika musi wynikać, że warunki wykonawca spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Posiadają wiedzę i doświadczenie, dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga od wykonawcy posiadania doświadczenia w realizacji usług szkoleniowych (kursów) osób dorosłych zgodnych z tematem zamówienia. W celu potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia: wykazu usług szkoleniowych wykonywanych w ostatnich 3 latach licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, odpowiadających przedmiotowi zamówienia zgodnie ze wzorem załącznika nr 6, potwierdzenia, że wszystkie wymienione zamówienia zostały wykonane należycie np. przez załączenie referencji. Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej cztery takie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonego (przez wykonawcę, podmioty występujący wspólnie) załącznika nr 6, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załącznika musi wynikać, że warunki wykonawca spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania,że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował do realizacji szkolenia: salą wyposażoną w pomoce dydaktyczne ( tablica, flipchart, itp.) salą do zajęć praktycznych - de realizacji modułu wózków jezdniowych o odpowiedniej powierzchni (placem) do prowadzenia nauki jazdy wózkiem oraz co najmniej jednym jezdniowym wózkiem z napędem gazowym. Zamawiający wymaga złożenia informacji dotyczącej bazy lokalowej (opisać te sale/ miejsca, w których faktycznie będą realizowane zajęcia i z których uczestnicy kursu będą rzeczywiście korzystać z wyszczególnieniem ilości, rodzaju, i typu sprzętu) oraz wykazu bazy sprzętowej, jaka będzie wykorzystana podczas kursu - wzór załączniki nr 8,9, Warunek zostanie uznany jeśli Wykonawca wykaże, że potencjał techniczny szkolenia jest adekwatny do wymagań SIWZ i potrzeb w zakresie wykonywanych zadań w realizacji zamówienia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami, Zamawiający wymaga by wykonawca, wskazał do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej: Wykładowcę, który posiada- minimum wykształcenie średnie, uprawnienia pedagogiczne bądź ukończony kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu,doświadczenie w prowadzeniu szkoleń /co najmniej 5/ o tematyce dotyczącej przedmiotu zamówienia, uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym. W celu wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Spełnieniem warunku będzie przedstawienie załącznika Nr 7 do SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1 - 4 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 1
2 - kwalifikacje i doświadczenie kadry szkoleniowej - 2
3 - Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno- dydaktyczne - 3
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopspiecki.strefa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, Plac 1 Maja 6, 11-710 Piecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 11:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, Plac 1 Maja 6, 11-710 Piecki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. w ramach projektu systemowego p. n. Ograniczenie bezrobocia i sfery wykluczenia społecznego w gminie Piecki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Kierownik GOPS w Pieckach
(-) Teresa Nowacka     

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Nowacka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Nowacka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-20 10:53:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-20 11:14:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-02 15:12:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1022 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony