ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki w 2014 rokuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki w 2014 roku

Szczegóły informacji

Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki w 2014 roku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 510288 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-12-19 11:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-12-19 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria)

Ogłoszono dnia: 2013-12-10 przez Marek Hajko

Treść:

Piecki: Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 510288 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piecki , ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7422029, faks 089 7422065.
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piecki.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki w 2014 roku. Zamówienie obejmuje: ­- wyłapywanie w sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu Gminy Piecki oraz ich transportu do schroniska (w miejscowości, w której Wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnych zwierzętami), po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Piecki ma charakter stały w okresie obowiązywania umowy i odbywać się będzie niezwłocznie na telefoniczne zgłoszenie interwencyjne Zamawiającego. Do wyłapania zwierzęcia Zleceniobiorca przystąpi niezwłocznie po przyjęciu zgłoszenia upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, ­- zapewnienie wyłapanym i przetrzymywanym zwierzętom należytej, zgodnej z przepisami opieki weterynaryjnej oraz właściwego traktowania i odżywiania zwierząt w schronisku, ­- prowadzenie obserwacji nowoprzyjętych zwierząt i podejmowania działań mających na celu odnalezienie właściciela w okresie kwarantanny, ­- przeprowadzanie sterylizacji lub kastracji wszystkich zwierząt przebywających w schronisku, przy czym koty jako osobniki wolno żyjące będą staraniem Wykonawcy wypuszczone wolno. ­- wykonywanie szczepień zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi, ­- przejęcie na podstawie protokołu, w uzgodnieniu z dotychczasowym schroniskiem, wszystkich zwierząt i przetransportowanie ich do schroniska (w miejscowości, w której Wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami). Ilość zwierząt do odebrania ze schroniska to około 33 sztuki. Koszty transportu zwierząt do schroniska, w którym będzie sprawowana opieka nad bezdomnymi zwierzętami ponosi Wykonawca. ­- założenie dla każdego zwierzęcia przebywającego w schronisku karty ewidencyjnej zawierającej podstawowe dane dotyczące zwierzęcia. ­- przedkładanie wraz z fakturą następującego zestawienia za dany miesiąc: * ilość zwierząt wyłapanych oraz przewiezionych do schroniska wraz z podaniem dat i miejsc ich odłowienia oraz cech identyfikacyjnych (nr tatuażu), * ilości zwierząt oddanych do adopcji i poddanych eutanazji wraz z podaniem cech identyfikacyjnych (nr tatuażu), * rozliczenie miesięczne pobytu zwierząt w schronisku, * zestawienie pozostałych wykonanych zabiegów i działań objętych zamówieniem. ­- zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem bezdomnych zwierząt domowych. ­- prowadzenie działań, mających na celu przekazywanie zwierząt nowym opiekunom, Zakres szacunkowy - podlegający wycenie - obejmuje: 1. złapanie i dowiezienie zwierzęcia do schroniska (interwencja, transport ,dojazd) - 25szt., 2. pobyt zwierzęcia w schronisku (zakup paszy, dozór, opieka ) - 13100dni, 3. zabezpieczenie opieki lekarsko-weterynaryjnej (usługa weterynaryjna ,dojazd, szczepienia ochronne) - 25szt., 4. kastrację - 12szt., 5. sterylizację -12szt., 6. utylizację ( wywiezieniu zwłok zwierzęcych do zakładu utylizacji) - 4szt., 7. dojazd do utylizacji - 2szt., 8. tatuowanie - 25szt., 9. koszt transportu zwierząt do schroniska , w którym będzie sprawowana opieka nad bezdomnymi zwierzętami (z obecnego miejsca opieki - Schronisko Dla Bezdomnych Zwierząt MÓJ DOM - Bagienice) - ilość szacunkowa 33szt. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: - ustawie z dnia 11marca 2004r o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt(t.j. Dz.U.z 2008r. Nr 213,poz. 1342 ze zm.) - ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r o ochronie zwierząt ( Dz.U. z 2013r.,poz.856 ze zm.) - rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz.U. z 2004r.Nr 158,poz.1657) - ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( j.t. Dz.U. z 2013 r.,poz. 907 ze zm.). - ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U.Nr 16,poz.93 ze zm.) - rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz.U.z 1998r.Nr 116,poz.753) - ustawie z dnia 13 września 1996r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.z2013r.,poz.1399).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00-0, 85.21.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest (poza dokumentami wymienionymi w pkt. 6.2. i 6.4. SIWZ) złożyć: 1 Formularz Oferty sporządzony według wzoru - rozdz. 2 SIWZ formularz nr 1. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą jest osoba upoważniona przez Wykonawcę - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej. 3. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - (wg. wzoru - rozdz. 2 SIWZ formularz nr 4) (podstawa art. 26 ust. 2d Pzp.).

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w Część II -WZÓR UMOWY specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa w wyżej wymienionym wzorze umowy okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.piecki.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Hajko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-12-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Hajko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-12-10 12:51:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-12-10 12:59:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-23 08:41:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1172 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony