ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych na terenie Gminy Piecki oraz zagospodarowanie odpadów w nich zgromadzonych.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych na terenie Gminy Piecki oraz zagospodarowanie odpadów w nich zgromadzonych.

Szczegóły informacji

Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych na terenie Gminy Piecki oraz zagospodarowanie odpadów w nich zgromadzonych.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: .................

Termin składania ofert / wniosków: 2013-12-20 11:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-12-20 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Kancelaria Urzędu Gminy Piecki, pok. nr 7

Ogłoszono dnia: 2013-12-12 przez Marek Hajko

Treść:

BKR. 6232.32.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
1. ZAMAWIAJĄCY

GMINA PIECKI
REGON:510742758 NIP: 7422123183
z siedzibą - Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki
tel. (89) 7422029, fax.: (89) 7422065
e-mail:gmina@piecki.com.pl, www.bip.piecki.com.pl
Osoby do kontaktów: Marek Hajko (89 7421166), Elżbieta Krzemińska (89 7422254)

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - PRZETARG NIEOGRANICZONY

Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 14000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2013 poz. 907 z późn. zm.),

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1. Nazwa zamówienia

Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych na terenie Gminy Piecki oraz zagospodarowanie odpadów w nich zgromadzonych.

3.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA - usługa

3.3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest świadczenie usługi polegającej na opróżnianiu pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, ustawionych na terenie Gminy Piecki oraz zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami zebranych w ten sposób odpadów.
Selektywna zbiórka obejmuje odpady: tworzywa sztuczne, szkło, papier i tekturę.

3.3.1 . Do obowiązków Wykonawcy należy:

­ opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów typu „dzwon” ustawionych na terenie Gmina Piecki – 73 sztuk w 31 punktach;
­ odbierania odpadów podlegającej selektywnej zbiórce (tworzywa sztuczne, szkło, papier i tektura), które będą znajdowały się koło pojemników do selektywnej zbiórki oraz na terenie bezpośrednio przyległym do pojemników i ich zagospodarowywania zgodnie z obowiązującymi przepisami;
­ opróżnianie pojemników z częstotliwością zapewniającą niedopuszczenie do ich przepełnienia;
­ kontrola stanu zapełnienia pojemników oraz estetycznego utrzymania wyglądu pojemników, a także niezwłocznego usuwania uszkodzeń pojemników;
­ utrzymanie w czystości miejsca ustawienia pojemników oraz terenu bezpośrednio przyległego, a także oczyszczenia terenu po każdorazowym opróżnieniu pojemników;
­ wykonanie dodatkowego oczyszczania miejsc ustawienia pojemników oraz terenu bezpośrednio przyległego, w przypadku wystąpienia takiej konieczności lub w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznego, mailem, faksem). W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności oczyszczenia miejsc wokół pojemników, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego oczyszczenia wskazanych miejsc, jednak nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia;
­ prowadzenie ewidencji wyselekcjonowanych odpadów z terenu Gminy z podziałem na rodzaj odpadów;
­ utrzymanie czystości (mycia pojemników na zewnątrz) w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania zgłoszenia przez Zamawiającego (mailem, faksem);
­ konserwacja pojemników do selektywnej zbiórki;
­ zachowanie należytej staranności przy opróżnianiu pojemników oraz bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o uszkodzonym pojemniku lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia;
­ naprawa uszkodzonych pojemników i pokrycie pełnych kosztów naprawy lub zakupu nowych pojemników w przypadku ich uszkodzenia lub zniszczenia powstałego w wyniku niewłaściwego ich opróżniania przez Wykonawcę;
­ zabranie i zutylizowanie (wraz z wystawieniem karty przekazania odpadów) zniszczonych przez osoby trzecie i nie nadających się do dalszej eksploatacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów;
­ pokrycie kosztów związanych z usunięciem szkód na mieniu lub/i osobie powstałych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

3.3.2. Warunki realizacji zamówienia:

­ Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę specjalistycznym środkiem transportowym umożliwiającym opróżnienie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów i uniemożliwiającym gubienie odpadów podczas transportu;
­ Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania pojemników w przypadku wystąpienia takiej konieczności i powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia (telefonicznego, mailem, faksem) przez Zamawiającego konieczności opróżnienia pojemników, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego opróżnienia wskazanych pojemników, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia;
­ Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazywać odpady z selektywnej zbiórki przedsiębiorcom prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów;
­ na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udokumentować sposób unieszkodliwiania odpadów pochodzących z opróżniania pojemników, zgodny z zapisami ustawy z dnia 14grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013r poz. 21);
­ Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia bez udziału Wykonawcy. Fakt przeprowadzenia kontroli zostanie udokumentowany odpowiednim protokołem lub notatką służbową;
­ w okresie trwania umowy Wykonawca odpowiada za stan techniczny pojemników;
­ Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji pojemników na terenie gminy, w trakcie obowiązywania niniejszej umowy.
­ w przypadku zmiany lokalizacji pojemników, Wykonawca zobowiązany jest do ich przestawienia w miejsce (-a) wskazane przez Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia.

3.3.3 Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
CPV 90 50 0000-2 – usługi związane z odpadami

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

rozpoczęcie - w dniu podpisania umowy
zakończenie - 30.06.2014r.


5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca składa stosowne oświadczenie;
2) posiadają fachową wiedzę i doświadczenie - Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę związaną z odpadami (CPV 90500000-2) o wartości min. 30000,00zł brutto. - Wykonawca składa stosowne oświadczenie oraz wykaz wg. zał. Nr 3;
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca składa stosowne oświadczenie;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca składa stosowne oświadczenie.

6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY


6.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie w określonym w ogłoszeniu terminie oferty, na którą składa się:
­ wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – zał. Nr 1 ),
­ oświadczenie o posiadaniu uprawnień , wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym, ekonomicznym i finansowym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wg załączonego wzoru – zał. Nr 2 ),
­ wykaz, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy, (wg załączonego wzoru – zał. Nr 3)
6.2 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
6.3 Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
6.4 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
6.5 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany musza być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
6.6 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
6.7 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy oraz zdaniem „OFERTA - Opróżnianie pojemników” „nie otwierać przed 20.12.2013r , przed godz. 1200”.
6.8 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

7. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

7.1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do podania ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. W cenie ryczałtowej Wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia (tj. dojazdów , wizji lokalnych, materiałów biurowych, płac, itp.) .
7.2. Cena musi być podana w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
7.3. Cena określona przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji określonych we wzorze Umowy.
7.4. Prawidłowe ustalenie podatku VAT, obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

8.1 Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki - do dnia 20.12.2013 r. do godz. 11.30 .
8.2 Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.
8.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2013r o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34 pok. nr 2.
8.4 Otwarcie ofert jest jawne.
8.5 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokona wezwania do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, poprawi oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem. Brak uzupełnienia dokumentów lub zgodny na poprawienie omyłek skutkować będzie odrzuceniem oferty .

9. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który zaproponuje najniższą ceną i spełni jednocześnie warunki określone w niniejszym ogłoszeniu.

10. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY


10.1 O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

10.2 W zawiadomieniu Zamawiający poinformuje Wykonawcę o:
­ wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty,
­ Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
Podpis Zamawiającego

Wójt                 
(-) Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Hajko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-12-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Hajko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-12-12 14:40:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-12-12 14:49:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-24 07:58:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1249 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony