ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki w 2015 rokuDrukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki w 2015 roku

Szczegóły informacji

Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki w 2015 roku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: - - - - -

Termin składania ofert / wniosków: 2014-12-12 11:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-12-12 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki kancelaria pok. nr 7

Ogłoszono dnia: 2014-12-01 przez Marek Hajko

Treść:

BKR. 6140.17.2014
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego


1. ZAMAWIAJĄCY

GMINA PIECKI

REGON: 510742758 NIP: 7422123183
z siedzibą - Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki
tel. (89) 7422029, fax.: (89) 7422065
e-mail:gmina@piecki.com.pl, www.bip.piecki.com.pl
Osoby do kontaktów: Marek Hajko (89 7421166), Lidia Żarnoch - Micińska (89 7422254)


2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - PRZETARG NIEOGRANICZONY

Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 30000 EURO, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2013.907 z późn. zm.),


3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1. Nazwa zamówienia

Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki w 2015 roku

3.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA - usługa

3.3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

3.3.1 Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki w 2015 roku, obejmującego:
wyłapywanie w sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt min. psów i kotów z terenu Gminy Piecki oraz ich transportu do schroniska (w miejscowości, w której Wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami), po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Piecki ma charakter stały w okresie obowiązywania umowy i odbywać się będzie niezwłocznie na telefoniczne zgłoszenie interwencyjne upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,
zapewnienie wyłapanym i przetrzymywanym zwierzętom należytej, zgodnej z przepisami opieki weterynaryjnej oraz właściwego traktowania i odżywiania zwierząt w schronisku,
prowadzenie obserwacji nowo przyjętych zwierząt i podejmowania działań mających na celu odnalezienie właściciela w okresie kwarantanny,
przeprowadzanie sterylizacji lub kastracji wszystkich zwierząt przebywających w schronisku,
sterylizacja wolno żyjących kotów (odłowienie wolno żyjących kotów, przygotowanie do zabiegu, przeprowadzenie zabiegu oraz przetrzymanie zwierzęcia, do stanu umożliwiającego jego wypuszczenie na wolność, trwałe znakowanie kotów np. poprzez nacięcie na uchu, odwiezienie kotów w miejsce wcześniejszego pobytu),
usypianie ślepych miotów urodzonych w schronisku,
wykonywanie szczepień zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi,
przejęcie na podstawie protokołu, w uzgodnieniu z dotychczasowym schroniskiem, wszystkich zwierząt i przetransportowanie ich do schroniska (w miejscowości, w której Wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami). Ilość zwierząt do odebrania ze schroniska to około 40 sztuk. Koszty transportu zwierząt do schroniska, w którym będzie sprawowana opieka nad bezdomnymi zwierzętami ponosi Wykonawca.
założenie dla każdego zwierzęcia przebywającego w schronisku karty ewidencyjnej zawierającej podstawowe dane dotyczące zwierzęcia.
przedkładanie wraz z fakturą następującego zestawienia za dany miesiąc (oddzielnie zestawienie dotyczące psów i kotów):
ilość wyłapanych psów lub kotów oraz przewiezionych do schroniska wraz z podaniem dat i miejsc ich odłowienia oraz cech identyfikacyjnych (nr tatuażu),
ilości psów lub kotów oddanych do adopcji i poddanych eutanazji wraz z podaniem cech identyfikacyjnych (nr tatuażu),
rozliczenie miesięczne pobytu psów lub kotów w schronisku,
zestawienie pozostałych wykonanych zabiegów i działań objętych zamówieniem.
zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem bezdomnych zwierząt domowych.
prowadzenie działań, mających na celu przekazywanie zwierząt nowym opiekunom, a w szczególności: prowadzenie strony internetowej, na której systematycznie będą umieszczane zdjęcia psów i kotów przebywających w schronisku. Przekazanie Zamawiającemu w terminie 7 dni po wyłapaniu zwierzęcia jego fotografii na adres poczty elektronicznej l.micinska@piecki.com.pl z informacją o miejscu i dacie znalezienia. Zamawiający umieści otrzymaną fotografię wraz z informacją na swoich stronach internetowych.

3.3.2. Szacunkowy zakres zamówienia obejmuje:

1. złapanie i dowiezienie psa do schroniska (interwencja, transport, dojazd) – 25 szt.,
2. złapanie i dowiezienie kota do schroniska (interwencja, transport, dojazd) – 10 szt.,
3. pobyt zwierzęcia w schronisku (zakup paszy, dozór, opieka ) – psy 13500 dni, koty 3600 dni
4. zabezpieczenie opieki lekarsko-weterynaryjnej (usługa weterynaryjna, dojazd, szczepienia ochronne) – psów 25szt., kotów 10szt.,
5. kastrację – psów 12szt., kotów 5 szt.,
6. sterylizację – psów12szt., kotów 5 szt.,
7. utylizację (wywiezieniu zwłok zwierzęcych do zakładu utylizacji) – psów 4 szt., kotów 2 szt.
8. dojazd do utylizacji – 2szt.,
9. tatuowanie – psów 25szt., kotów 10 szt.,
10. usypianie ślepych miotów urodzonych w schronisku – 2 szt.
11. sterylizację wolno żyjących kotów – 5 szt.
12. koszt transportu zwierząt do schroniska, w którym będzie sprawowana opieka nad bezdomnymi zwierzętami (z obecnego miejsca opieki - Schronisko Dla Bezdomnych Zwierząt MÓJ DOM – Bagienice) - ilość szacunkowa 40 szt.

3.3.3. Uwarunkowania szczegółowe i dodatkowe informacje: 

Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności:
a) ustawie z dnia 11 marca 2004r o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt(t.j. Dz.U.z 2008r. Nr 213,poz. 1342 ze zm.)
b) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r o ochronie zwierząt ( Dz.U. z 2013r.,poz.856 ze zm.)
c) rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz.U. z 2004r.Nr 158,poz.1657)
d) ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( j.t. Dz.U. z 2013 r.,poz. 907 ze zm.).
e) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U.Nr 16,poz.93 ze zm.)
f) rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz.U.z 1998r.Nr 116,poz.753)
g) ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.z 2013r., poz.1399)

3.3.4 Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
CPV 98.38.00.00-0 usługi psiarni
85.21.00.00–3 ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych


4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.


Termin realizacji umowy rozpocznie się w dniu podpisania umowy, a zakończy się w dniu 31 grudnia 2015 roku.


5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


5.1. Posiadanie przez Wykonawcę:
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca składa stosowne oświadczenie.
wiedzy i doświadczenia – Wykonawca składa stosowne oświadczenie.
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca składa stosowne oświadczenie.
5.2 Złożenie oferty zgodnej z warunkami określonymi w ogłoszeniu.


6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

6.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie w określonym w ogłoszeniu terminie oferty, na którą składa się:
- wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – zał. Nr 1 ),
- oświadczenie o posiadaniu uprawnień, wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym, ekonomicznym i finansowym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wg załączonego wzoru – zał. Nr 2 ),
6.2 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
6.3 Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
6.4 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
6.5 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
6.6 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
6.7 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy oraz zdaniem „OFERTA - Świadczenie usług w zakresie zwalczania zjawiska bezdomnych zwierząt na terenie Gminy Piecki w 2015 roku „ nie otwierać przed 12.12.2014r., przed godz. 1200.
6.8 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

7. OKRES ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni


8. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

8.1. W cenie ryczałtowej Wykonawca musi ująć wszystkie koszty.
8.2. Cena musi być podana w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
8.3. Cena określona przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji określonych we wzorze Umowy.
8.4. Prawidłowe ustalenie podatku VAT, obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
8.5 Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT niezgodnej z obowiązującymi przepisami, Zamawiający potraktuje jako błąd w obliczeniu ceny, co spowoduje odrzucenie oferty.


9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT


9.1 Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki - do dnia 12.12.2014 r. do godz. 11.30 .
9.2 Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez jej otwierania.
9.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2014r o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34 pok. nr 2.
9.4 Otwarcie ofert jest jawne.
9.5 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokona wezwania do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, poprawi oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem. Brak uzupełnienia dokumentów lub zgodny na poprawienie omyłek skutkować będzie odrzuceniem oferty.


10. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który zaproponuje najniższą ceną i spełni jednocześnie warunki określone w niniejszym ogłoszeniu.


11. WZÓR UMOWY

11.1 Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy - załącznik nr 3 z uwzględnieniem treści ofert Wykonawcy.
11.2 Zamawiający określa w wyżej wymienionym wzorze umowy okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty.


12. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY

12.1 O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

12.2 W zawiadomieniu Zamawiający poinformuje Wykonawcę o:
wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty,
Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
Wójt              
(-) Agnieszka Kurczewska

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Hajko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Hajko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-12-01 14:41:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-12-01 14:49:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-12-16 08:44:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1303 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony