ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie gminy PieckiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie gminy Piecki

Szczegóły informacji

Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie gminy Piecki

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: - - - - - - - - - - - - -

Termin składania ofert / wniosków: 2014-12-23 14:30:00

Miejsce złożenia oferty: Piecki, ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki - pokój 21, lub drogą elektroniczną email: gops@piecki.com.pl bądź faksem 89 741-38-90

Ogłoszono dnia: 2014-12-17 przez Teresa Nowacka

Treść:

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Data zamieszczenia 17.12.2014r.


Zamawiający:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach

ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki


Przedmiot zamówienia:
„Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie gminy Piecki”



Tryb postępowania:

Przetarg nieograniczony do 30 000 euro

Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 30 000 EURO, w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 984 z późn. zm.) - podstawa prawna art.4 pkt.8 ustawy.

Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
Piecki, grudzień 2014r.
 
Piecki, 17 grudnia 2014 r.

1. Nazwa i adres Zamawiającego:


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki

NIP: 742-14-54-848

REGON: 004449636

Tel. (89) 742-11-26

Fax. (89) 741-38-90

e - mail: gops@piecki.com.pl

strona na której dostępne ogłoszenie: www.gopspiecki.strefa.pl


Godziny urzędowania GOPS: poniedziałek – piątek 7:15 – 15:15


zwany dalej zamawiającym zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 984 z późn. zm.) na wykonanie usługi p.n. „Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie gminy Piecki”


2. Określenie przedmiotu zamówienia oraz terminu jego wykonania:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest:

a) przygotowanie prognozowanej liczby 262 posiłków dziennie (+/- 10%), następującego rodzaju:

poniedziałek:

zupa (300 ml) + bułka (60g)

wtorek:

drugie danie „mięsne” np. kotlet / kurczak itp. (100 g) + surówka (100 g) + ziemniaki / ryż / makaron / kasza itp. (200 g)

środa:

zupa (300 ml) + bułka (60 g)

czwartek:

danie drugie „bezmięsne” np. naleśniki / pierogi / pyzy / placki itp. (300 g)

piątek:

zupa (300 ml) + bułka (60 g)



b) dostawa gorących posiłków do szkół na terenie gminy Piecki

( w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół)

Zespół Szkół w Pieckach,

Szkoła Podstawowa w Nawiadach,

Szkoła Podstawowa w Krutyni,

Szkoła Podstawowa w Starych Kiełbonkach,

Szkoła Podstawowa w Dłużcu


c) informacje dodatkowe:


Zamawiający wymaga, aby surowcowy, uśredniony tzw. „wsad do kotła” umożliwiający wyprodukowanie gorącego posiłku o charakterze obiadu jednodaniowego, z uwzględnieniem wymogów niniejszej specyfikacji, nie był niższy niż 3,50 zł brutto licząc w cenach hurtowych.

2.2 Wykonawca zobowiązany jest do:

a) dostarczania posiłków odpowiednim pojazdem, przystosowanym do tego typu usług (catering)

b) posiadania aktualnych badań lekarskich, niezbędnych przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością dla osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia,

c) zapewnienia różnorodności zup i drugich dań z zachowaniem norm kaloryczności według zasad racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.

d) przygotowywania jadłospisów które opierały się będą na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów, z wykorzystaniem mięsa wieprzowego, filetów z kurczaka i filetów rybnych o wyżej określonej gramaturze.
e) dostarczania jadłospisów na dany miesiąc do każdego 28 dnia miesiąca poprzedzającego wydawanie posiłków.
f) przygotowania posiłków zgodnie z wcześniej sporządzonym jadłospisem (z zachowaniem zasad racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży),
g) dostarczania gorących posiłków do szkół w sposób zapewniający odpowiednie warunki higieniczno – sanitarne,
h) odbioru resztek i odpadów pokonsumpcyjnych
i) dostarczania gorącej zupy i gorącego drugiego dania w pojemnikach termoizolacyjnych lub termosach. Temperatura posiłków nie może być niższa niż 60oC


2.3 Zamawiający zastrzega sobie u Wykonawcy możliwość wykupienia posiłków przez uczniów nie objętych dożywianiem, w cenie podanej w złożonej ofercie.
2.4 Liczba posiłków może ulec zwiększeniu (+10 %) lub zmniejszeniu (- 10 %) w trakcie realizacji umowy, w zależności od liczby dzieci objętych dożywianiem.

2.5. Termin wykonania zamówienia.

Realizację przedmiotu zamówienia ustala się na okres od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 7.01.2015r. do dnia 19.06. 2015r.

Usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą realizowane we wszystkie dni pracy poszczególnych szkół, z wyjątkiem świąt, wakacji, ferii oraz innych dni wolnych , o których poinformują dyrektorzy szkół.

2.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

2.8. Warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składają się:


1) Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego ogłoszenia
2) Wypełnione zestawienie menu - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
3) Wykaz głównych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, usługi potwierdzające posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania w tym, co najmniej 1 usługi gastronomicznej polegającej na wydawaniu posiłków w postaci drugiego dania dla min. 200 osób dziennie, średnio min. 4 razy w ciągu tygodnia przez okres minimum 4 miesięcy z podaniem ich wartości, daty ich wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszego ogłoszenia,

4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7) oświadczenie wykonawcy o posiadaniu zezwolenia na działalność cateringową,

8) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

9) Informację o przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

2.9. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez

wykonawcę dokumentów wymienionych w punkcie nr 2.8 niniejszego ogłoszenia.

Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg. kryterium „spełnia” - „nie spełnia”.
2.10. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków,
2.11. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Jeżeli spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie opierało się na korzystaniu z zasobów innych podmiotów, a jednocześnie podmioty te będą uczestniczyły w realizacji części zamówienia, to podmioty te zobowiązane są złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 5, wskazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania.

3. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczące odpowiednio wykonawcy lub podmiotu są potwierdzane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub podmiot.

4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

Obowiązkiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia.

Zamawiający może żądać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, umowy regulującej ich współpracę a przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą dostarczenie takiej umowy jest obligatoryjne.

5. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

5.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, informacje
oraz zawiadomienia Zamawiający i Wykonawcy przekazują wyłącznie pisemnie także z wykorzystaniem faksu.

5.2. Ogłoszenie o zamówieniu można pobrać w siedzibie Zamawiającego Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pieckach, ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki - pokój 21, w godzinach urzędowania (715-1515) bądź pobrać ze strony internetowej:
www.gopspiecki.strefa.pl

Wykonawca może zwrócić się pisemnie, faksem lub e - mailem do Zamawiającego o przekazanie Ogłoszenia. We wniosku należy podać nazwę i adres wykonawcy, nr telefonu i faksu oraz e - mail, imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów z Zamawiającym w sprawach dotyczących niniejszego postępowania.
5.3. Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów ogłoszenia. Pytania muszą być sformułowane na piśmie.

5.4. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

Marta Deptuła- przewodnicząca komisji przetargowej, tel. (89) 741-38-90, oraz

Teresa Nowacka- kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieckach, tel. (89) 742-11-26.

6. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

7. Termin związania ofertą.

Wykonawcy pozostają związani złożoną ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

8. Opis sposobu przygotowania ofert.

8.1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

8.2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

8.3. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego ogłoszenia.

8.4. Oferta powinna być złożona na załączonym do niniejszego ogłoszenia formularzu ofertowym- załącznik nr 1,

1) Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, zaleca się aby wszystkie strony były ponumerowane i spięte w sposób trwały, zapobiegający dekompletacji oferty.

2) Oświadczenia lub dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i poświadczone przez wykonawcę, a w przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich lub ofert składanych wspólnie z innymi wykonawcami przez te podmioty lub tych wykonawców.

3) Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę (właściciela) lub osobę uprawnioną do występowania i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

4) Załączniki winny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w niniejszym ogłoszeniu.

5) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

6) Oferta powinna zawierać cenę brutto jednego posiłku,

7) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie wewnętrznej (zapieczętowanej w sposób

gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność

do terminu otwarcia ofert) , a także w kopercie zewnętrznej.

Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy, tak by umożliwić

zwrot oferty bez otwierania, w przypadku złożenia jej przez Zamawiającego po terminie.

Zewnętrzną kopertę należy opisać w następujący sposób:

- nazwa zamawiającego i adres.

Przetarg nieograniczony „Przygotowanie i dostawa posiłków szkolnych dla uczniów szkół na terenie Gminy Piecki”



9. Miejsce oraz termin składania ofert.

Oferty należy
składać
w siedzibie
Zamawiającego
- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Pieckach, ul. Zwycięstwa 35/2, 11-710 Piecki - pokój 21, lub drogą elektroniczną (email: gops@piecki.com.pl) bądź faksem 89 741-38-90


w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.12.2014 r. do godz. 14.30





10. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

cena -85%

(wartość przyznanych punktów zostanie określona jako iloczyn stosunku minimalnej ceny oferowanej do ceny badanej x 85. Najniższa cena otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 85, a pozostałe po matematycznym przeliczeniu proporcjonalnie mniej)
proponowane menu– 15 %

(oceniane będzie przez każdego z członków 3 – osobowej komisji przetargowej na podstawie załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia. Ocenie będzie podlegała: różnorodność posiłków, atrakcyjność, gramatura. Każdy z członków komisji przydzieli punkty od 0 do 5 w każdym z podanych wyznaczników. Maksymalna ilość punktów w kryterium menu-15)

10.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która uzyska największa sumę punktów i spełni warunki ustalone w niniejszym ogłoszeniu.

Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie oferty uzyskały taka samą ilość punktów, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych.

11. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione przy wyborze oferty

w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą na warunkach określonych w ogłoszeniu, według załączonego wzoru. Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

12. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należnego wykonania umowy

Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

13. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.

Wzór umowy stanowi załącznik Nr 4 do niniejszego ogłoszenia. Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.


Załączniki do ogłoszenia:

1. Formularz oferty.

2. Zestawienie menu
3. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat.


4. Projekt umowy w sprawie wykonania zamówienia publicznego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Nowacka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-12-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Nowacka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-12-17 14:58:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-12-17 15:02:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-12-31 13:01:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1358 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony