ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy w placówkach oświatowych gminy Piecki w 2015 r”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy w placówkach oświatowych gminy Piecki w 2015 r”

Szczegóły informacji

Wykonanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy w placówkach oświatowych gminy Piecki w 2015 r”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: - - - - - - - - - - - - ---

Termin składania ofert / wniosków: 2015-01-20 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23 11- 710 Piecki

Ogłoszono dnia: 2015-01-13 przez Krzysztof Grygo

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu

Zamówienie na usługi powtarzające się okresowo

Wykonanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy w placówkach oświatowych gminy Piecki w 2015 r”

1. Nazwa oraz adres zamawiającego
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 23
NIP: 742 104 52 74 REGON: 510367450
Tel: (89) 742 10 15, Fax: (89)742 22 66
e- mail: k.grygo@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl/
godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530

2. Tryb udzielenia zamówienia

Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 30000 EURO, w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2013 (Dz. U.z 2013 poz. 907 z późn. zm.), - podstawa prawna art.4 pkt.8 ustawy. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony.

3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. NAZWA - Wykonanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy w placówkach oświatowych gminy Piecki w 2015roku.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe:
1. Zespół Szkół w Pieckach wraz z Zespołem Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach,
2. Szkołę Podstawową w Dłużcu,
3. Szkołę Podstawową w Krutyni,
4. Szkołę Podstawową w Starych Kiełbonkach,
5. Szkołę Podstawową w Nawiadach,
6. Samorządowe Przedszkole w Pieckach,
Wykonawca wykona zadania zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz. U. 109 poz704 z późn. zm.) w następującym zakresie:
1) przeprowadzanie szkoleń okresowych w zakresie bhp dla wszystkich grup zawodowych Zleceniodawcy,
2) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
3) bieżące informowanie Zleceniodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
4) sporządzanie i przedstawianie Zleceniodawcy, co najmniej raz na pół roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
5) udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
6) udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji,
7) udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników,
8) zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych,
9) przedstawianie Zleceniodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
10) udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
11) udział w sporządzaniu szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
12) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
13) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
14) doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
15) udział w sporządzaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
16) doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
17) współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
18) współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami,
19) współpraca z laboratoriami i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego, działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnego przepisach,
20) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami,
21) analiza przydziału środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej , odzieży roboczej, odzieży ochronnej, posiłków profilaktycznych,
22) współdziałanie z przedstawicielem załogi przy:
a) podejmowaniu działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,
b) podejmowanych przez Zleceniodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy,
23) inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.
24) Prowadzenie korespondencji z jednostkami nadzorującymi warunki pracy z mocy ustaw:
a) Państwowa Inspekcja Pracy
b) Państwowa Inspekcja Sanitarna
c) Państwowa Straż Pożarna

3.2. RODZAJ ZAMÓWIENIA - usługi powtarzające się okresowo
3.3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy w placówkach oświatowych gminy Piecki w 2015roku zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz. U. 109 poz704 z późn. zm.)
CPV 71317200-usugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa

4. Termin realizacji zamówienia - od momentu podpisania umowy do dnia 31.12.2015r.


5. Warunki udziału w postępowaniu i wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składają się:
a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru) – zał. nr 1
b) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat polegających na wykonaniu powyższej usługi z podaniem miejsca ich wykonania (zleceniodawcy) i czasu trwania. Wykonawca musi udokumentować wykonanie co najmniej2 usług odpowiadającej swoim rodzajem( referencje), stanowiącym przedmiot zamówienia . Muszą być to usługi powtarzające się okresowo, świadczone na podstawie umowy , nie mogą to być sporadycznie wykonane usługi. - zał nr 2
c) Dysponowanie minimum 2 osobami posiadającymi kwalifikacje opisane w §4 ust 2 pkt 3 Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz. U. 109 poz704 z późn. zm.) - kserokopia kwalifikacji
Dokumenty i informacje, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

6. Opis sposobu obliczenia ceny
6.1. W cenach jednostkowych Wykonawca musi ująć wszystkie koszty jakie będzie ponosił w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia (tj. dojazdów , wizji lokalnych itp.) .
6.2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
6.3. Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą
6.4. Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji określonych we wzorze Umowy.
6.5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT , obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

7. Kryteria wyboru oferty
KRYTERIU OCENY OFERT - najniższa cena

8. Opis sposobu przygotowania oferty
8.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
8.2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
8.3 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
8.4 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być
parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
8.5 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
8.6 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie która :
- będzie zaadresowana na Zamawiającego – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki
- będą posiadać oznaczenie „OFERTA – usługi bhp w 2015 roku”

9. Miejsce i termin składania ofert
Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach - do dnia 20.01.2015r. do godz. 10:00

10. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Informacje administracyjne
Adres strony internetowej, na której jest dostępne ogłoszenie - bip.piecki.com.pl/
Adres do kontaktów – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23 11- 710 Piecki, tel. (089) 7421015
Dyrektor Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach
Krzysztof Grygo                                              

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Grygo
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-01-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Grygo
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-01-13 11:09:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-01-13 11:09:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-01-20 13:37:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1048 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony