ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2016/2017Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2016/2017

Szczegóły informacji

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2016/2017

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2016-11-09 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-11-09 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria).

Ogłoszono dnia: 2016-11-02 przez Ryszard Kosak

Treść:

ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERT
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
 
1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA PIECKI
REGON : 510742758 NIP : 7422123183
z siedziba – Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11 – 710 Piecki
tel. ( 89 ) 7422029, fax.: ( 89 ) 742 20 65
Osoba do kontaktu : Ryszard Kosak ( 89 ) 7422255
 
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - PRZETARG NIEOGRANICZONY
Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 30.000 euro
 
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
3.1. Nazwa zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2016 / 2017
3.2. Rodzaj zamówienia: usługi.
3.3.Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie:
Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Piecki, położonych na terenie gminy Piecki, w zakresie świadczenia usług polegających na odśnieżaniu jezdni we wszystkich wymienionych w załączniku nr 1 zadaniach od 1 do 8,a posypywanie materiałami uszorstniającymi wyłącznie w zadaniu nr1 i nr 5 ,w okresie zimowym 2016/2017. Świadczenie usług odśnieżania, i zwalczania gołoledzi będących przedmiotem zamówienia, będzie odbywać się na podstawie zleceń jednostkowych telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności ich wykonania w terminie przez niego wyznaczonym. Podane poniżej ilości godzin pracy sprzętu są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości godzin pracy sprzętu bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczna ilość uzależniona będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego spowodowanych warunkami atmosferycznymi. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny jednostkowe godziny pracy sprzętu. Na powyższe Wykonawca wyraża zgodę.
Rzeczywisty zakres usług uzależniony będzie od warunków pogodowych.
Wykonawca winien we własnym zakresie zabezpieczyć piasek i mieszankę 10 % oraz miejsce jego składowania do wykonania zadania określonego w zadaniu nr 1 i nr 5
Ponadto Wykonawca wyposaży jednostki sprzętowe (samochody, ciągniki ) w liny holownicze, łopaty oraz zainstaluje dodatkowo sygnał ostrzegawczy - (sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej), oświetlenie samochodu - ciągnika - zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r. - Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2012 r. poz. 1137z póź. zm.)
Wykonawca zobowiązany jest również wyposażyć kierowców w telefon komórkowy, a ich numery podać Zamawiającemu.
Do obowiązków Wykonawcy należy przekazywanie zamawiającemu każdorazowo informacji o stanie nawierzchni drogi.
Wykonawca w trakcie wykonywania umowy ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie usług, bezpieczeństwo ruchu na drodze, oznakowanie miejsca usług oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
Rozliczenie należności za wykonanie usługi dokonywane będzie na podstawie faktur ,rachunków wraz z dołączonymi kartami drogowymi potwierdzonymi przez Zamawiającego - z podziałem na jednostki sprzętowe.
 
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, musi dysponować odpowiednim sprzętem na każdą z nich oddzielnie. Podane ilości sprzętu, jakimi muszą dysponować Wykonawcy, są minimalnymi wymaganiami, co oznacza, że w interesie Wykonawcy leży zapewnienie takiej ilości sprzętu, który pozwoli na sprawne prowadzenie akcji zimowej.
3.3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
Każdy wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań.
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem do wykonania poszczególnych zadań zgodnie z poniższymi wymogami:
Zamówienie obejmuje osiem części:

ZADANIE NR 1
na terenie sołectw: Piecki,Lipowo,Dobry Lasek,Oś. 35 Lecia PRL, Brejdyny, Cierzpięty,Goleń,Bobrówko
wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
  • Ciągnik o mocy min. 80KM lub samochód ciężarowy o ładowności minimum 10 ton z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
  • Samochód ciężarowy o ładowności minimum 10 ton z pługiem skośnym + piaskarka– minimum - jeden pojazd
  • Ciągnik Koparko-ładowarka o mocy min.80 KM z pługiem skośnym- minimum - jeden pojazd
o szacowanej ilości 330 godzin pracy sprzętu w tym :
praca ciągnika 220 godzin
samochód ciężarowy z pługiem 110 godzin
zakup mieszanki 10 % w ilości 50 ton

ZADANIE NR 2
na terenie sołectw:Nowe Kiełbonki, Stare Kiełbonki,Zgon
wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
o szacowanej ilości 100 godzin pracy sprzętu

ZADANIE NR 3 - na terenie sołectw: Babięta,Zyzdrojowy Piecek
wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
  • Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
o szacowanej ilości 100 godzin pracy sprzętu

ZADANIE NR 4 - na terenie sołectw: Krutyń,Rosocha,Krutynski Piecek, i miejscowość Zakręt
wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
o szacowanej ilości 100 godzin pracy sprzętu

ZADANIE NR 5 -- na terenie sołectw: Dłużec,Szklarnia,Gant,Głogno
wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
  • Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
  • Piaskarka o ładowności - minimum 1 tony z mocowaniem do ciągnika
o szacowanej ilości 190 godzin pracy sprzętu
zakup mieszanki 10 % w ilości 11 ton
Przedmiot zamówienia obejmować będzie drogi gminne zgodnie z wykazem zimowego utrzymania

ZADANIE NR 6 - na terenie sołectwa: Jakubowo
wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
Ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
o szacowanej ilości 90 godzin pracy sprzętu

ZADANIE NR 7 - na terenie sołectw: Machary, Nawiady,Mojtyny,Prusinowo,
wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
o szacowanej ilości 180 godzin pracy sprzętu
 
ZADANIE NR 8 - na terenie sołectwa: Szklarnia,
wymagany sprzęt do wykonania usługi i w pełni sprawny :
ciągnik o mocy min. 80 KM z pługiem skośnym - minimum - jeden pojazd
o szacowanej ilości 44 godzin pracy sprzętu

4. Wymagania Zamawiającego :
Wykonawcy winni posiadać wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg oraz posiadać lub dysponować odpowiednim sprzętem przystosowanym do odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej. Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

5.Wspólny Słownik Zamówień - CPV : 90620000-9 - Usługi odśnieżania
- CPV : 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
 
6. Termin Wykonania Zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia do 30.04.2017 r.
7. Kryteria wyboru :
Kryteria jakimi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze wykonawcy będzie:
a/ cena brutto przedmiotu zamówienia (łączna)–90%.
Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 90 punktów.
Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Cn/Cb x 100 x 90% = ilość punktów
gdzie:
Cmin–najniższa cena brutto przedmiotu zamówienia (łączna)spośród ofert nieodrzuconych,
Cbo–cena brutto przedmiotu zamówienia (łączna) oferty badanej,
100–wskaźnik stały,
90%–procentowe znaczenie kryterium ceny brutto (łącznej)
b/ czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego konieczności przystąpienia do odśnieżania dróg
Zamawiający określi, że 1 godzina to maksymalny czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania lub zwalczania śliskości zimowej/ po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego konieczności przystąpienia do odśnieżania dróg.
Oferta, w której Wykonawca wskazał najkrótszy czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania lub zwalczania gołoledzi / po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego konieczności przystąpienia do odśnieżania dróg spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 10 pkt , pozostałe proporcjonalnie mniej według formuły.
Czmin/Czb x 100 x 10% = ilość punktów
gdzie:
Czmin–najkrótszy czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania lub zwalczania śliskości zimowej /po telefonicznym zgłoszeniu
przez Zamawiającego konieczności przystąpienia do odśnieżania dróg lub zwalczania śliskości zimowej spośród ofert nieodrzuconych,
Czbo–czas w jakim osoby Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania lub zwalczania śliskości zimowej /po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego konieczności przystąpienia do odśnieżania dróg, spośród ofert nieodrzuconych,
100–wskaźnik stały,
10%–procentowe znaczenie kryterium ceny,
Łączna ilość punktów, jaka zostanie przyznana poszczególnym ofertom stanowić będzie sumę punktów przyznanych za kryterium cena brutto przedmiotu zamówienia (łączna) i za kryterium czas w jakim Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia /odśnieżania/ po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego konieczności przystąpienia do odśnieżania dróg
8. Termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ( Załącznik nr 1 ) Zamawiającemu w zamkniętej kopercie, w następujących formach:
a. osobiście w Urzędzie Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11- 710 Piecki w kancelarii, pokój nr 7, do dnia 09.11.2016r. Do godz. 10.00
b. przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11 - 710 Piecki
w terminie do dnia 09.11.2016r. do godz. 10.00.
Kopertę należy zaadresować i opisać w następujący sposób:
Adresat : Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11 710 Piecki
Oferta na :
„ Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017”
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11 – 710 Piecki
w sali konferencyjnej nr 2 w dniu 09.11.2016r. O godzinie 10.30.
9. Dodatkowe informacje :
Dodatkowych informacji udziela Ryszard Kosak telefon ( 89 ) 742 – 22- 55
10. Załączniki do zaproszenia :
Załącznik nr 1 : Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 : Wykaz dróg
Załącznik nr 3 : Wykaz sprzętu
Załącznik nr 4 : Umowa
Zastępca Wójta   
(-) Bożena Wołkowicz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ryszard Kosak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Kosak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-02 10:48:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-02 11:06:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-11-10 17:07:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1173 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony