ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dzierżawa kserokopiarek dla Urzędu Gminy PieckiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dzierżawa kserokopiarek dla Urzędu Gminy Piecki

Szczegóły informacji

Dzierżawa kserokopiarek dla Urzędu Gminy Piecki

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2019-02-05 10:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-02-05 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki pokój nr 7 (kancelaria)

Ogłoszono dnia: 2019-01-29 przez Marta Przekadzińska

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na realizację usługi
 
p.n. Dzierżawa kserokopiarek dla Urzędu Gminy Piecki
Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
 
Ze względu na wartość zamówienia, nieprzekraczającą 30000€, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 1986 ze zm.).
Zastosowanie mają procedury przewidziane w § 9 Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 68/2015 Wójta Gminy Piecki z dnia 02 czerwca 2015r.
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe 
  1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA PIECKI 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 34
NIP: 7422123183 REGON: 510742758
Tel: (89) 742 20 29, Fax: (89) 742 20 65
e- mail: gmina@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl
godziny pracy: poniedziałek 800 - 1600 , wtorek - piątek 715 - 1515
II. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
III. KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem www.bip.piecki.com.pl
Oferty należy przesyłać:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres złożenia oferty:
Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria).
IV: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 3 szt. kserokopiarek dla potrzeb Urzędu Gminy Piecki, z tego:
a) 1 szt. dzierżawiona będzie w okresie od 11.02.2019 r.* do 31.01.2022 r. (tj. łącznie 35,5 m-ca),
b) 2 szt. dzierżawione będą w okresie od 13.05.2019 r. do 31.01.2022 r. (tj. łącznie 32,5 m-ca).
 
2 Dla obliczenia kosztów realizacji przedmiotu zamówienia należy przyjąć:
  1. średnia ilość kopii wykonanych dla 1 szt. kserokopiarki:
- w kolorze 2 700 kopii,
- czaro-białych 9 130 kopii.
  1. Średnia ilość kopii wykonanych dla 1 szt. kserokopiarki wskazana w lit. A) zostanie pomniejszona o zaoferowany limit kopii zawarty w ramach czynszu.
 
3. Przyjmuje się, że podczas trwania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, podane powyżej ilości kopii mogą ulec zmianie. Ryzyko z tym związane Wykonawca powinien uwzględnić w cenie ofertowej.
 
4. Nazwa zamówienia:
Dzierżawa kserokopiarek dla Urzędu Gminy Piecki
Znak postępowania: KG.271.3.2019
 
V. Rodzaj zamówienia: usługi
 
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VII Główny kod CPV: CPV 30121100-4- fotokopiarki.
VIII. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31 stycznia 2022 r.,
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. złożą wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – zał. nr 1 ),
  2. spełniają warunki udziału w postępowaniu t.j.:
1) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej (o ile takie są wymagane), znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wykażą się zdolnościami technicznymi i zawodowymi:
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
 
X. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
  1. Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTY - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
  3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentów rejestrowych.
 
XI. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena (koszt) – 80%
Limit kopii w ramach czynszu – 20%
XII. TERMIN SKŁADANIA OFERT  Oferty (lub zmiany) winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki lub przesłane pocztą na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) - do dnia 05.02.2019 r. do godz. 1030.
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
XIV. ISTOTNE WARUNKI UMOWY:
Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w załączniku nr 3 do SIWZ –WZÓR UMOWY z uwzględnieniem treści złożonej oferty.
XV. INFORMACJE DODATKOWE
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki jest: Wójt Gminy Piecki.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Piecki, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – Bartoszem Wrochną na adres poczty elektronicznej inspektor@cbi24.pl .
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: - wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy Piecki; - realizacji umów zawartych z kontrahentami; - w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
6. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także
- w przypadkach przewidzianych prawem
- prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Przekadzińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Przekadzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-29 14:04:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-29 14:09:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-11 13:48:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
719 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony