ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Pełnienie obowiązków audytora wewnętrznego w Gminie PieckiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Pełnienie obowiązków audytora wewnętrznego w Gminie Piecki

Szczegóły informacji

Pełnienie obowiązków audytora wewnętrznego w Gminie Piecki

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2019-12-13 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria)

Ogłoszono dnia: 2019-12-05 przez Marta Przekadzińska

Treść:

BF.1720.1.2019
Piecki, 05 grudnia 2019 r.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na realizację usługi
pn. „Pełnienie obowiązków audytora wewnętrznego w Gminie Piecki”
 
Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony
Ze względu na wartość zamówienia, nieprzekraczającą 30000€, nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U.2019.1843 z późn.zm.),
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30000 euro, podjętym zarządzeniem Nr 68/2015 Wójta Gminy Piecki z dnia 02.06.2015 r.
 
I. ZAMAWIAJĄCY
GMINA PIECKI 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 34
NIP: 7422123183 REGON: 510742758
Tel: (89) 742 20 29, Fax: (89) 742 20 65
e- mail: gmina@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl
godziny pracy: poniedziałek 800 - 1600 , wtorek - piątek 715 - 1515
 
II. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
III. KOMUNIKACJA:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piecki.com.pl
Oferty należy przesyłać:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres złożenia oferty:
Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria).
IV: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na pełnieniu obowiązków audytora wewnętrznego w Gminie Piecki oraz w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Gminy Piecki, podległych i nadzorowanych przez Wójta Gminy Piecki w okresie od dnia 01.01.2020 roku do dnia 31.12.2021 roku.
2. Zamówienie obejmuje prowadzenie audytu wewnętrznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (tj.: Dz. U. z 2019, poz. 869 z późn. zm.) w tym między innymi:
1) Oszacowanie ryzyka i wyodrębnienie obszarów ich występowania w Gminie Piecki wraz z jednostkami organizacyjnymi,
2) Przygotowanie w porozumieniu z Wójtem Gminy planu audytu wewnętrznego na rok 2020 oraz 2021, z uwzględnieniem analizy obszarów ryzyka w zakresie działania urzędu,
3) Przeprowadzenie przynajmniej trzech zadań audytowych w wyznaczonych gminnych jednostkach organizacyjnych, zgodnie z planem audytu na 2020 rok, w tym sporządzenie programu zadania audytowego, przeprowadzenie czynności audytowych w siedzibie jednostki audytowanej, sporządzenie sprawozdania wraz z obiektywną oceną audytowanego obszaru,
 
4) Przeprowadzenie przynajmniej trzech zadań audytowych zgodnie z planem audytu na 2021 rok, w tym sporządzenie programów zadań audytowych, przeprowadzenie czynności audytowych w siedzibie jednostki audytowanej, sporządzenie sprawozdań wraz z obiektywną oceną audytowanych obszarów,
5) Opracowanie sprawozdań rocznych z wykonanych planów audytu za rok 2020 oraz 2021,
6) Wykonanie czynności doradczych mających na celu usprawnienie procesów zarządzania oraz funkcjonowania kontroli zarządczej w jednostkach organizacyjnych Gminy Piecki,
7) Prowadzenie bieżących akt audytu wewnętrznego w celu udokumentowania przebiegu i wyniku zadań audytowych.
3. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie.
V. Rodzaj zamówienia: Usługi
VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VII Główny kod CPV:
CPV: 79212000-3 - usługi audytu
VIII. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia - od dnia 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2021 r.
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. złożą wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ),
  2. spełniają warunki udziału w postępowaniu t.j.:
- posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.: posiadają uprawnienia do przeprowadzania audytu zgodnie z ustawą o finansach publicznych.
X. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
  1. Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTY - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  2. Dokument/y potwierdzające posiadane uprawnienia do przeprowadzania audytu zgodnie z ustawą o finansach publicznych na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt IX ppkt 2 niniejszego ogłoszenia.
  3. Pisemne zobowiązanie (tylko w formie oryginału) podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej powołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
  4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentów rejestrowych.
XI. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena (koszt) - 100 %
XII. TERMIN SKŁADANIA
Oferty (lub zmiany) winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii (pok. nr 7) Urzędu Gminy Piecki lub przesłane pocztą na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) - do dnia 13.12.2019 r., do godz. 1030.
XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
XIV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
  1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. W przypadku przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji drogą elektroniczną dokument musi mieć formę skanu oryginału pisma.
  3. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami są:
    1. Agata Naumowicz- e-mail: a.naumowicz@piecki.com.pl - sprawy merytoryczne,
    2. Marta Przekadzińska -e-mail: m.przekadzinska@piecki.com.pl -sprawy proceduralne.
  4. Wszelką korespondencję należy kierować do Zamawiającego:
    1. w formie pisemnej na adres (w godzinach pracy Urzędu):
      Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki
    2. w formie elektronicznej, tj. w formie skanu oryginału pisma na adres e-mail: gmina@piecki.com.pl
  5. W związku z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2018r. poz. 2191), Wykonawca ma prawo przesyłać Zamawiającemu ustrukturyzowane faktury elektroniczne związane z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego. Do realizacji tego uprawnienia służy bezpłatna Platforma Elektronicznego Fakturowania (PEF), wspierająca proces obsługi faktur i innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych. W celu przesłania elektronicznie faktury, Wykonawca wystawiający fakturę będzie musiał wskazać numer PEPPOL Zamawiającego (tj. nr NIP / GLM, czyli 7422123183) jako identyfikator skrzynki do wysyłki. Wykonawca wystawiający fakturę elektroniczną powinien podać jednocześnie numer i datę zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 XV. INFORMACJE DODATKOWE –
1. Klauzula informacyjna
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”). Dane te mogą dotyczyć tak samego Wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
1. Wobec powyższego na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, Zamawiający poniżej informuje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych:
1) Administrator danych osobowych:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki jest: Wójt Gminy Piecki.
2) Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych:
Zamawiający wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych – Bartosza Wrochnę, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych drogą elektroniczną: inspektor@cbi24.pl
3) Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania:
  1. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „c” RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania p.n. Pełnienie obowiązków audytora wewnętrznego w Gminie Piecki /znak sprawy: BF.1720.1.2019/, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 30000 euro (zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30000 euro) oraz w celu archiwizacji dokumentacji związanej z w/w postępowaniem.
  2. dane osobowe przetwarzane będą również w celach dowodowych dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów oraz w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami,
  3. dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy zawartej w sprawie zamówienia publicznego (art. 6 ust. 1 lit. „b” RODO). 
  4. Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
4) Kategorie przetwarzanych danych:
  1. dane identyfikujące osobę: imię, nazwisko, PESEL/REGON/NIP, dane dotyczące dokumentów tożsamości, data urodzenia, miejsce urodzenia, obywatelstwo;
  2. dane adresowe i teleadresowe (nr telefonu, faxu, adres e-mail),
  3. dane o zatrudnieniu lub prowadzonej działalności gospodarczej,
  4. dane o wykształceniu, doświadczeniu i kwalifikacjach zawodowych,
  5. informacje o niekaralności, skazaniu lub naruszeniu prawa w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do ich wniesienia,
  6. inne dane niezbędne do przeprowadzenia postępowania, udzielenia zamówienia publicznego oraz realizacji umowy zawartej w sprawie zamówienia publicznego,
5) Źródło pochodzenia danych:
  1. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób, których one dotyczą jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy Pzp,
  2. podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co może skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty,
  3. dane przedsiębiorców ujawniane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) stanowią dane osobowe w rozumieniu RODO,
  4. w odniesieniu do podanych danych osobowych, dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.
6) Okres, przez który dane będą przechowywane:
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy, a następnie będą przechowywane począwszy od dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy (wliczając okres rękojmi i/lub gwarancji) przez okres co najmniej 5 lat (nie krócej jednak, niż okres przedawnienia roszczeń), a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres co najmniej 15 lat.
7) Odbiorcy danych:
  1. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dane osobowe mogą być ujawniane Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym,
  2. dane osobowe mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a także innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Piecki przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Wójt Gminy Piecki,
  3. odbiorcami danych osobowych mogą być również podmioty współpracujące z Administratorem w wykonywaniu celów określonych w pkt. 3, w szczególności inne instytucje publiczne, takie jak: sądy, prokuratura, policja, itp.
8) Prawa osoby, której dane dotyczą:
  1. osoby, których dane dotyczą posiadają następujące prawa:
    • na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do swoich danych osobowych;
    • na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania swoich danych osobowych1);
    • na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których jest mowa w art. 18 ust. 2 RODO2);
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
  2. osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  3. Szczegółowe klauzule informacyjne o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem jest Wójt Gminy Piecki zawarte są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:
http://www.bip.piecki.com.pl/332/Klauzule_informacyjne/
2. Analogiczny obowiązek informacyjny, jak w przypadku pozyskiwania danych osobowych bezpośrednio od Wykonawców powstanie, gdy Zamawiający uzyska od Wykonawcy dane osobowe dotyczące innych osób (np. osób, których dane służą do wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane jako podwykonawca). Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO. W związku z powyższym Zamawiający przypomina, że obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającym w ofertach.

 
1) Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym jest mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym jest mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Zamawiający nie udostępni tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
 
2. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w dniu 05 grudnia 2019 r. na:
  • stronie internetowej Zamawiającego https://bip.piecki.com.pl
  • tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Piecki.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marta Przekadzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-05 08:07:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-05 08:16:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-17 14:41:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
716 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony