ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa i urządzenie placów zabaw na osiedlu 35-lecia PRL i osiedlu domków jednorodzinnych w Pieckach oraz w miejscowościach Krutyń, Machary, DłużecDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa i urządzenie placów zabaw na osiedlu 35-lecia PRL i osiedlu domków jednorodzinnych w Pieckach oraz w miejscowościach Krutyń, Machary, Dłużec

Szczegóły informacji

Budowa i urządzenie placów zabaw na osiedlu 35-lecia PRL i osiedlu domków jednorodzinnych w Pieckach oraz w miejscowościach Krutyń, Machary, Dłużec

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie „Odnowa i rozwój wsi.

Nr UZP: 116138 - 2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-06-02 11:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-06-02 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Kancelaria Urzędu Gminy Piecki (pok. nr 7) ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki

Ogłoszono dnia: 2011-05-17 przez Marek Hajko

Treść:

Piecki: Budowa i urządzenie placów zabaw na osiedlu 35-lecia PRL i osiedlu domków jednorodzinnych w Pieckach oraz w miejscowościach Krutyń, Machary, Dłużec
Numer ogłoszenia: 116138 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piecki , ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7422029, faks 089 7422065.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piecki.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i urządzenie placów zabaw na osiedlu 35-lecia PRL i osiedlu domków jednorodzinnych w Pieckach oraz w miejscowościach Krutyń, Machary, Dłużec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie placów zabaw na osiedlu domków jednorodzinnych w Pieckach oraz w miejscowościach Krutyń, Machary, Dłużec, w zakresie niżej wymienionym: A) Zakres robót budowlanych na placu zabaw w miejscowości Krutyń: Roboty ziemne - Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm z darnią z przewozami taczkami - 75m2 - Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie i na powierzchniach - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 75m2 - Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km (kat. Gr. I - II). Grunt uprzednio odspojony - 11,250m3 Elementy przewidziane do dostawy i montażu: - Zestaw złożony ze zjeżdżalni, wieży głównej i pomostu skośnego długiego o wymiarach 3,5 m x 3,10 m - sztuk 1, wymiar strefy bezpieczeństwa 6,00 x 5,60 m, wysokość zestawu 3,30 m. - Huśtawka dla 2 osób z siedziskiem z tworzywa o wym. 3,70 x 2,0 m - sztuk 1 - Ławka prosta o wym. 1,70 x 0,40 m - sztuk 2 - Huśtawka wagowa typu konik o wym. 3,0 m x 0,40 m - sztuk 1 - Stojak rowerowy na 3 stanowiska o wym. 1,40 x 0,40 m - sztuk 1 - Tablica informacyjna o wys. 1,90 m i wym. Tablicy 0,45 x 0,35 m - sztuk 1 - Bramka z koszem o wym. 1,70 x 1,40 m - sztuk 1 - Kosz na śmieci wolnostojący o śr. 0,30 m, poj. 30 l., wys. 0,75 m - sztuk 1 B) Zakres robót budowlanych na placu zabaw w miejscowości Machary: Roboty ziemne: - Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm z darnią z przewozami taczkami - 66m2 - Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie i na powierzchniach - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 66m2 - Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km (kat. Gr. I - II). Grunt uprzednio odspojony - 9,90m3 Elementy przewidziane do dostawy i montażu: - Zjeżdżalnia o wym. 4,2 x 1,0 m - sztuk 1 - Huśtawka dla 2 osób z siedziskiem z tworzywa o wym. 3,70 x 2,0 m - sztuk 1 - Ławka prosta o wym. 1,70 x 0,40 m z podstawą betonową - sztuk 2 - Huśtawka wagowa typu konik o wym. 3,0 m x 0,40 m - sztuk 1 - Stojak rowerowy na 3 stanowiska o wym. 1,40 x 0,40 m - sztuk 1 - Tablica informacyjna o wys. 1,90 m i wym. Tablicy 0,45 x 0,35 m - sztuk 1 - Ławo - stół o wymiarach 1,88 x 1,4 m - sztuk 2 - Kosz na śmieci wolnostojący o śr. 0,30 m, poj. 30 l., wys. 0,75 m - sztuk 2 C) Zakres robót budowlanych na placu zabaw w miejscowości Dłużec Roboty ziemne : - Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm z darnią z przewozami taczkami - 42 m2 - Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie i na powierzchniach - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 42m2 - Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km (kat. Gr. I - II). Grunt uprzednio odspojony - 6,30 m3 Elementy przewidziane do dostawy i montażu: - Huśtawka dla 2 osób z siedziskiem z tworzywa o wym. 3,70 x 2,0 m - sztuk 1 - Ławka prosta o wym. 1,70 x 0,40 m - sztuk 2 - Huśtawka wagowa typu konik o wym. 3,0 m x 0,40 m - sztuk 1 - Stojak rowerowy na 3 stanowiska o wym. 1,40 x 0,40 m - sztuk 1 - Tablica informacyjna o wys. 1,90 m i wym. Tablicy 0,45 x 0,35 m - sztuk 1 - Kosz na śmieci wolnostojący o śr. 0,30 m, poj. 30 l., wys. 0,75 m - sztuk 1 D) Plac zabaw na Osiedlu domków Jednorodzinnych w Pieckach Roboty ziemne - Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm z darnią z przewozami taczkami - 140m2 - Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie i na powierzchniach - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 140m2, - Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego - 770m2, - Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat I-III - bez nawożenia - 308m2 Elementy przewidziane do dostawy i montażu: - Dostawa i montaż zestawu składającego się ze: zjeżdżalni, wieży głównej, pomostu sześciokątnego, pomostu prostego, drabinki wejściowej, schodów kręconych, drabinki poziomej, rury strażackiej, przeplotni wspinaczkowej o łącznym wymiarze 7,10 x 4,0 m - sztuk 1, wymiary strefy bezpieczeństwa: 9,60 x 7,00 m wysokość zestawu: 3,25 m - sztuk 1 - Huśtawka dla 2 osób z siedziskiem z tworzywa o wym. 3,70 x 2,0 m - sztuk 1 - Ławka prosta o wym. 1,70 x 0,40 m z podstawą betonową - sztuk 5 - Ławka młodzieżowa o wym. 1,70 x 0,75 m z podstawą betonową - sztuk 2 - Huśtawka wagowa typu konik o wym. 3,0 m x 0,40 m - sztuk 1 - Stojak rowerowy na 3 stanowiska o wym. 1,40 x 0,40 m - sztuk 1 - Tablica informacyjna o wys. 1,90 m i wym. Tablicy 0,45 x 0,35 m - sztuk 1 - Kosz na śmieci wolnostojący o śr. 0,30 m, poj. 30 l., wys. 0,75 m - sztuk 3 - Karuzela typu bączek o śr. 1,25 m - sztuk 1 - Ławo - stół o wym. 1,88 x 1,4 m - sztuk 2 - Bramka z koszem o wym. 1,70 x 1,40 m - sztuk 1 Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarową dla ww. urządzeń rekreacyjnych podanych w zamówieniu jako gotowy produkt o wielkości do +/-10%..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza (rozdz. 2 SIWZ , formularz nr 2).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest (poza dokumentami wymienionymi w pkt. 6.2. i 6.4. SIWZ) złożyć: 1. Formularz Oferty sporządzony według wzoru - rozdz. 2 SIWZ formularz nr 1. 2. pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, 3. pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.4.2. SIWZ - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 6.4.2. SIWZ oraz jej podpisem, 4. zakres prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców (wg. wzoru - rozdz. 2 SIWZ formularz nr 4).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w Część II -WZÓR UMOWY specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa w wyżej wymienionym wzorze umowy okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.piecki.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 (kancelaria)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane przy udziale środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Odnowa i rozwój wsi...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Hajko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-05-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Hajko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-05-17 10:33:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-05-17 10:52:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-06-03 13:28:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1319 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony