ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie usługi budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie usługi budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.

Szczegóły informacji

Wykonanie usługi budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: ................

Termin składania ofert / wniosków: 2011-06-15 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: ZOPO w Pieckach ( pokój nr 2)

Ogłoszono dnia: 2011-06-09 przez Krzysztof Grygo

Treść:

Ogłoszenie o zamówieniu

Zamówienie na wykonanie robót budowlanych

Wykonanie usługi budowlanej w budynku Szkoły Podstawowej w Dłużcu.

1. Nazwa oraz adres zamawiającego
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, 11-710 Piecki ul. Zwycięstwa 23
NIP: 742 104 52 74 REGON: 510367450
Tel: (89) 742 10 15, Fax: (89)742 22 66
e- mail: k.grygo@piecki.com.pl
strona internetowa: bip.piecki.com.pl/
godziny pracy: poniedziałek – piątek 730 – 1530

2. Tryb udzielenia zamówienia
Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą 14000 EURO, w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2010 (Dz. U. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), - podstawa prawna art.4 pkt.8 ustawy. Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony.

3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą – „Remont korytarza w suterenie w SP Dłużec”
Zamówienie obejmuje swym zakresem:
- odbicie tynków wewn. z zaprawy cementowo – wapiennej na ścianach – 14,25 m2,
- tynki wewn. zwykłe kat.III wykonywane ręcznie na podłożu z cegły – 14,25 m2,
- przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków – 60,22 m2,
- wymiana okien – 1,14 m2 i drzwi – 1,62 m2,
- ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych o grub. do 15 cm – 2,67 m3,
- usunięcie z budynku gruzu i ziemi z piwnicy – 4,445 m3,
- podkłady betonowe układane na podłożu gruntowym – 1,778 m3,
- izolacja poziome z papy termozgrzewalnej, izolacje cieplne z płyt styropianowych – 17,8 m2,
- posadzki z płytek z kamieni sztucznych układane na zaprawie klejowej – 17,8 m2
szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 – przedmiar robót.


CPV 4545000-7 – roboty remontowe i renowacyjne
4. Termin realizacji zamówienia - od momentu podpisania umowy do dnia 20.08.2011r.

5. Warunki udziału w postępowaniu i wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składają się:
a) wypełniony formularz ofertowy ( wg. załączonego wzoru) – zał. nr 1
b) ) kosztorys ofertowy, wypełniony druk przedmiaru może posłużyć do sporządzenia kosztorysu ofertowego – zał. nr 2

6. Opis sposobu obliczenia ceny
6.1. Cena oferty winna być wyliczona w oparciu o przedmiar robót w zał. nr 2
6.2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
6.3. Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą
6.4. Ceny określone przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia, z wyjątkiem sytuacji określonych we wzorze Umowy.
6.5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT , obowiązującego w dniu złożenia oferty, należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

7. Kryteria wyboru oferty
KRYTERIU OCENY OFERT - najniższa cena

8. Opis sposobu przygotowania oferty
8.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, albo od siebie, albo też jako partner we wspólnym przedsięwzięciu, z jedną ostateczną ceną.
8.2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
8.3 Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
8.4 Oferta oraz wszystkie dokumenty odnoszące się do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym, bez użycia ścieralnego nośnika pisma (np. ołówka), a wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
8.5 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawców w przypadku składania oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie.
8.6 Wykonawca winien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie która :
- będzie zaadresowana na Zamawiającego – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23, 11-710 Piecki
- będą posiadać oznaczenie „OFERTA – „Remont korytarza w SP Dłużec”

9. Miejsce i termin składania ofert
Oferty winny być nadesłane na adres Zamawiającego lub złożone w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach - do dnia 15.06.2011r. do godz. 1000 w pokoju nr 2

10. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11. Informacje administracyjne
Adres strony internetowej, na której jest dostępne ogłoszenie - bip.piecki.com.pl/
Adres do kontaktów – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach, ul. Zwycięstwa 23 11- 710 Piecki, tel. (089) 7421015
Dyrektor Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach
(-) Krzysztof Grygo                          

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Grygo
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-06-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Grygo
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-06-09 11:32:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-06-09 11:35:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-06-16 10:09:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
949 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony