ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Piecki
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Piecki w 2013 roku Drukuj informację Zamówienie publiczne: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Piecki w 2013 roku

Szczegóły informacji

Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Piecki w 2013 roku

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Piecki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 481376-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-17 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-17 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, Sekretariat Wójta pok. 7.

Ogłoszono dnia: 2012-11-30 przez Ryszard Kosak

Treść:

Piecki: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Piecki w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 481376 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piecki , ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7422029, faks 089 7422065.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.piecki.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Piecki w 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej Oględziny tras linii napowietrznych i kablowych Przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni Malowanie i konserwacje metalowych konstrukcji latarni, szafek i tablic rozdzielczych Pomiary skuteczności ochrony od porażeń Wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania. Naprawa, bądź wymiana uszkodzonych kabli. Podwieszenie zerwanych przewodów. Wymiana źródeł światła, opraw, oprawek, dławików, kondensatorów, bezpieczników słupowych. Wymiana uszkodzonych i połamanych słupów. Wymiana wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarni. Kontrole stanu oświetlenia na terenie Gminy Piecki ,Wykonawca wspólnie z Zamawiającym przeprowadzi( w porze świecenia ) razy na pół roku . Po wykonaniu kontroli Wykonawca sporządzi protokół, który przekaże Zamawiającemu. Koszty związane z przeglądem oświetlenia pokryje Wykonawca . Przy wymianie zużytych opraw, wysięgników i słupów oświetleniowych na nowe, koszty materiałów ponosi zamawiający. Konserwator będzie posiadał bazę sprzętową na terenie prowadzenia własnej działalności oraz zapewni całodobową łączność telefoniczną. Od konserwatora wymaga się całodobowej dyspozycyjności. Konserwator usunie zgłoszone przez zamawiającego usterki w ciągu 12 godzin. Konserwator winien wykonywać prace zgodnie z przepisami BHP oraz współpracować z Koncernem Energetycznym ENERGA S.A. Oddział Elektryczny w Olsztynie - Rejon Energetyczny w Kętrzynie i PGE Dystrybucja Białystok Sp. z o.o. Zakład Sieci Ełk -Rejon Energetyczny w Giżycku jako właścicieli urządzeń oświetlenia drogowego pomiędzy Urzędem Gminy Piecki w sprawie zasad współpracy przy eksploatacji oświetlenia drogowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013. 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: l )Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także 3)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)Dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , 7)Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 8)Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfIkacją.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 4)Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat usług - załącznik nr 3 3) Wzór Umowy dotyczącej zamówienia - załącznik nr 4 4)Wykaz sprzętu do realizacji zadania - załącznik nr 5 5) Wykaz kadry przewidzianej do realizacji zadania - załącznik nr 6
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 4)Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat usług - załącznik nr 3 3) Wzór Umowy dotyczącej zamówienia - załącznik nr 4 4)Wykaz sprzętu do realizacji zadania - załącznik nr 5 5) Wykaz kadry przewidzianej do realizacji zadania - załącznik nr 6
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenia potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, droczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie są wymagane.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie 

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piecki.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Piecki, ul. Zwycięstwa 34, Sekretariat Wójta pok. 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Piecki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ryszard Kosak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Kosak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-30 08:39:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-30 10:43:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-12-19 09:26:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1914 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony